Xpert skrev:
Det var da irriterende at det ikke virkede
Har du prøvet uden ekstraktion med tjald som kvalme-nedsætter? Det virker for mig, men derfor ikke ensbetydende med at det også virker for dig. Så går der ihvertfald ikke LSA til spilde, men risikoen for en smule kvalme i starten af trippet er der da men ikke mere end kvalmen fra meskalin. De kan sammenlignes på den måde at de begge giver kvalme inden trippet starter, med mindre der laves ekstrakt af LSA
Personligt har jeg dårlige erfaringer med for meget væske i maven ved indtag af HBWR. Starter gerne på tom mave, knuser frøene, folder ind i ½ stk. king-size rullepapir og bomber to af dem med hvad der normalt er ca. 0,25l Faxe kondi da det er det behageliste sodavand at knække op igen

Citat:
Har nogen prøvet at putte kaktus i en blender? Som jeg ser det må det da være den nemmeste måde at tilberede det på, hvis man er tilfreds med at spise det uden at koge det først.
Mmmm... Det lader til at det er meget svært for maven at opløse kaktuskød selv når det er pulveriseret til pulver der er finere end ryst...
Mit eget indtag af 25g peruvian virkede ihvertfald ikke tilfredstillende. Næste gang vil jeg prøve med ekstraktion selvom det tager en del tid
Jeg ryger altid hash når jeg tripper, men 12 er for mange til at kunne holde det indenbords uden ekstraktion. Desuden synes jeg det er besværet værd at arrangere et lsa trip uden de ubehagelige bivirkninger.
Jeg tror jeg giver lsa'en endnu en chance, med en ordentlig forberedelse, og så fordampe alkolen med waggafnipsens metode, men køber nu også lidt kaktus nu jeg er ved det. Jeg er aldrig brudt rigtig igennem på kasktus så det må prøves.
Spørgsmålet er om ikke 25g peruvian er for lidt til at bryde igennem; og at det måske er grunden til at det ikke har virket for os. Jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være
så svært for maven at fordøje kaktus i pulver form eller som mos.
Jeg vil gerne bruge lidt tid på en meskalinekstraktion, men de opskrifter jeg er faldet over er alt for klange og besværlige.