Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Hey så er det dagen efter, og jeg må sku sige at det var pisse fedt :P Syns bare der gik meget lang tid før det virkede men da det så gjorde så fortsatte det også i lang tid :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
OK det lyder som om der ikke er så stor forskel på onset for med/uden ekstrakt

Der går normalt et godt stykke tid før LSA'en virker, men lige pludselig siger det også bare klask og så er man (jeg) ikke i tvivl

Citat:
Ved ikke hvad der er jeg gør galt men noget er der ihvertfald i vejen. Nu her halvanden time senere er der kun et lille placebo-effekt tror jeg.

Haha.. Hvis du ikke fik nogen effekt ud af 15 frø :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet 2 gange de sidste 2 uger, første gang med ekstraktion der desværre mislykkedes pga problemer med at få alkoholen til at fordampe i ovnen. Jeg havde ethanolen med lsa liggende i et lille fad i ovnen ved ca 85 grader i 1 1/2 time uden at se nogen rigtig effekt, før jeg mistede tålmodigheden og skruede op på først 100 i 30 min og da det heller ikke hjalp, videre op på 150 grader i 15 min. Her brændte det fast i fadet, og blev uspiseligt. Det fandt jeg først ud af da jeg havde skrabet det fri af fadet og ja... spist det. Jeg brækkede mig og fik en 7-8 frø's virkning ud af det (min ekstraktion var på 16 frø). Mildt psykedelisk, men som altid præget af ef en eufori der bliver hængende også efter trippet, og ved trip-klimaks bankede jeg på det store øjes port, men den var lukket :) .

Igår prøvede jeg så igen, men havde ikke orket at lave nogen ekstraktion efter at det første mislykkedes. Jeg drak noget vand der havde trukket på 11-12 og lidt citron i en uge, det gør jeg ikke igen;
Jeg kunne ikke holde det nede, og fik ikke et egentligt trip. Jeg var også træt og det virkede som om min hjerne bare ikke gad tænke :( .

2 skuffelser efter en god oplevelse får mig til at opgive lsa'en for en periode. Min bjørn har tænkt sig at prøve kræfter med 30-50g peruvian torch næste gang. It's a little bit high now too.

Har nogen prøvet at putte kaktus i en blender? Som jeg ser det må det da være den nemmeste måde at tilberede det på, hvis man er tilfreds med at spise det uden at koge det først.

Blender + cacti stumper = happiness ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
undskyld, men hvorfor hælder i ikke ekstrationen ned i en dyb tallerken over en gryde med næsten kogende vand? det tager ca. en halv time, men det virker :wink:

synes det er en skam i opgiver når der er muligheder som jeg er sikker på der virker 8)

glem ovnen, brug et dampbad istedet

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det var da irriterende at det ikke virkede

Har du prøvet uden ekstraktion med tjald som kvalme-nedsætter? Det virker for mig, men derfor ikke ensbetydende med at det også virker for dig. Så går der ihvertfald ikke LSA til spilde, men risikoen for en smule kvalme i starten af trippet er der da men ikke mere end kvalmen fra meskalin. De kan sammenlignes på den måde at de begge giver kvalme inden trippet starter, med mindre der laves ekstrakt af LSA

Personligt har jeg dårlige erfaringer med for meget væske i maven ved indtag af HBWR. Starter gerne på tom mave, knuser frøene, folder ind i ½ stk. king-size rullepapir og bomber to af dem med hvad der normalt er ca. 0,25l Faxe kondi da det er det behageliste sodavand at knække op igen :)

Citat:
Har nogen prøvet at putte kaktus i en blender? Som jeg ser det må det da være den nemmeste måde at tilberede det på, hvis man er tilfreds med at spise det uden at koge det først.

Mmmm... Det lader til at det er meget svært for maven at opløse kaktuskød selv når det er pulveriseret til pulver der er finere end ryst...
Mit eget indtag af 25g peruvian virkede ihvertfald ikke tilfredstillende. Næste gang vil jeg prøve med ekstraktion selvom det tager en del tid

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:

Har du prøvet uden ekstraktion med tjald som kvalme-nedsætter? Det virker for mig, men derfor ikke ensbetydende med at det også virker for dig. Så går der ihvertfald ikke LSA til spilde, men risikoen for en smule kvalme i starten af trippet er der da men ikke mere end kvalmen fra meskalin. De kan sammenlignes på den måde at de begge giver kvalme inden trippet starter, med mindre der laves ekstrakt af LSA

Personligt har jeg dårlige erfaringer med for meget væske i maven ved indtag af HBWR. Starter gerne på tom mave, knuser frøene, folder ind i ½ stk. king-size rullepapir og bomber to af dem med hvad der normalt er ca. 0,25l Faxe kondi da det er det behageliste sodavand at knække op igen :)

Citat:

Mmmm... Det lader til at det er meget svært for maven at opløse kaktuskød selv når det er pulveriseret til pulver der er finere end ryst...
Mit eget indtag af 25g peruvian virkede ihvertfald ikke tilfredstillende. Næste gang vil jeg prøve med ekstraktion selvom det tager en del tid

Jeg ryger altid hash når jeg tripper, men 12 er for mange til at kunne holde det indenbords uden ekstraktion. Desuden synes jeg det er besværet værd at arrangere et lsa trip uden de ubehagelige bivirkninger.

Jeg tror jeg giver lsa'en endnu en chance, med en ordentlig forberedelse, og så fordampe alkolen med waggafnipsens metode, men køber nu også lidt kaktus nu jeg er ved det. Jeg er aldrig brudt rigtig igennem på kasktus så det må prøves.

Spørgsmålet er om ikke 25g peruvian er for lidt til at bryde igennem; og at det måske er grunden til at det ikke har virket for os. Jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være svært for maven at fordøje kaktus i pulver form eller som mos.

Jeg vil gerne bruge lidt tid på en meskalinekstraktion, men de opskrifter jeg er faldet over er alt for klange og besværlige.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:

Citat:

Jeg ryger altid hash når jeg tripper, men 12 er for mange til at kunne holde det indenbords uden ekstraktion. Desuden synes jeg det er besværet værd at arrangere et lsa trip uden de ubehagelige bivirkninger.

Jeg tror jeg giver lsa'en endnu en chance, med en ordentlig forberedelse, og så fordampe alkolen med waggafnipsens metode, men køber nu også lidt kaktus nu jeg er ved det. Jeg er aldrig brudt rigtig igennem på kasktus så det må prøves.

Spørgsmålet er om ikke 25g peruvian er for lidt til at bryde igennem; og at det måske er grunden til at det ikke har virket for os. Jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være svært for maven at fordøje kaktus i pulver form eller som mos.

Jeg vil gerne bruge lidt tid på en meskalinekstraktion, men de opskrifter jeg er faldet over er alt for klange og besværlige.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har jeg desværre til gode at prøve :)

Kunne godt være at man bare skal tage sig den tid det ta'r. Mit første og eneste LSA-ekstrakt blev varmet alt for meget op da det gik for langsomt, det virkede absolut ikke særlig meget

Spørgsmålet er om ikke 25g peruvian er for lidt til at bryde igennem; og at det måske er grunden til at det ikke har virket for os. Jeg har svært ved at forestille mig at det skulle være så svært for maven at fordøje kaktus i pulver form eller som mos.

Jeg tror det... Min næste meskalin-dose ligger ihvertfald en del højere

Kaktus-kød skulle være svært at fordøje, men hvad så hvis det er pulver? Det er jo stadigvæk kaktuskød? Skal ikke kunne sige det, selvom Halifaxxx mente at 25g af peruvian'en skulle være nok til et mellem-stærkt trip. Muligvis en ekstraktion vil kunne kaste mere lys over sagen

Medlem

Geografisk sted: CPH
Er du paa SSRI?

Medlem
Brugeravatar

vincent skrev:
Er du paa SSRI?

:hm:

Wtf?

Send ham da en PB, hvis du vil vide det.

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Grusom skrev:
vincent skrev:
Er du paa SSRI?

:hm:

Wtf?

Send ham da en PB, hvis du vil vide det.

Mvh,
Gargarin

Nej jeg er ikke på lykkepiller, foretrækker at opnå lykken ad ulovlige veje :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]