Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
jeg tror også jeg holder mig til Teonanacatl, Ololiuhqui og Ayahuasca når jeg kommer så langt :D

Det andet der lyder ikke som et hallucinogen! Nærmere et demon lignende drug fra Helvede :evil:

HilseCope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Fanny: Jeg kom lige til at tænke på om du måske har det med hashen og atropinen, fra det faktum at sadduherne i indien tit blander datura blade og blomster i deres hash for at gøre den ekstra potent.

Cope: Der er nogle shaman's der blander natskygger i deres ayahuasca, de kalder planten Toe og det er højst sandsynligt Brugmansia/Datura aborea.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

så vil jeg sige nej tak hvis sådant en psycho shaman ville tlbyde mig noget!!!!

Natskygger er for sindsygt det mener jeg!
prøv bare at se på pigæblet! det SER faktisk ondt ud!
svampe ser tilgengæld cool ud!

Hilsen Cope

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ingen planter/krafter er onde. Det er bare ikke for "nybegyndere" at rode med! Jeg tror der ligger en stor kraft i pigæble/brugmansia, men det kræver en troldmand/kvinde at bruge denne kraft. Ellers kan den gøre en sindsyg. :twisted:
Jeg hørte en gang om en pige som havde fået brugmansia af en shaman fra sydamerika. Ham, som fortalte mig om hende, kendte hende personligt og havde mødt hende dernede. Da hun vendte tilbage fra trippet, havde hun fået den sælsomme evne, at kunne kaste med dartpile med bind for øjnene og ramme rigtigt!
Men øh... jeg vil personligt også holde mig til de hyggelige svampe og kaktusser! :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

nååå tænkte det nok... var lige ved at være bange for at du var så erfaren med pigæble-frø at du kunne styre det!!!
Men jeg vil som shamanist-interesseret holde mig til de mere "godt- omtalte" urter og brygge :wink:

HilsenCope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Ingen planter/krafter er onde. Det er bare ikke for "nybegyndere" at rode med! Jeg tror der ligger en stor kraft i pigæble/brugmansia, men det kræver en troldmand/kvinde at bruge denne kraft. Ellers kan den gøre en sindsyg.

Man skal nok heller ikke forglemme Tropaner's gennerelle giftighed i disse regnestykker :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
- Brugmansia er træ Datura - i Danmark kendes den som engletrompet pga. blomsten hænger ned af. Jeg har gentagende gange røget blomsten af Brugmansia sammen blandet med hash og skunk og nu bruger jeg frøene fra Datura Metel i te. Det er en mystisk rus der kræver enorm selvkontrol.. Det mystiske ved den er at man ikke fatter når man er ramt.. man opfatter det som ganske normalt når ens afdøde venner/familie medlemmer kommer ned fra himlen og taler hebrarisk til en! Jeg låser altid migselv og min sitter inde når vi anvender denne plante! Det er ikke noget jeg vil anbefale til nogen der bare tvivler det mindste på egne evner og egen selvkontrol. En bekendt fra tyskland har dummet sig gevaldigt med en grensaks med frøene fra en datura plante.. han klippede under rusen tunge og penis af sig selv.. Så hold jer langt væk fra denne plante!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Ja, det er nok en god ide at have en "babysitter" til at våge over en, hvis man skal tage pigæble. En som ikke bliver paranoid hvis man bare opfører sig underligt (taler i "tunger" eller taler med folk som ikke er der), men som tilgengæld kan gribe ind og evt. binde en, hvis man skulle finde på noget lige så tåbeligt som det du, Xochipilli, skrev! :shock:

Da jeg selv drak udtræk af brugmansia rod, følte jeg ikke at jeg kunne finde på at skade mig selv, men tilgengæld tror jeg ikke jeg ville have sluppet godt fra at bevæge mig alene ud i trafikken, hvis jeg havde fundet på det! Så hav altid en strait person ved din side. :wink:

Det lyder ellers enormt spændende det du fortæller, om at du drikker the med datura metel frø. Der er ingen tvivl om at planten kan trække en ind i dimensioner af verden som man normalt er forment adgang til (og dette er måske med god grund! :twisted: ), men da menneskets er nysgærrig af natur, vil der altid være nogen som drager af disse dunkle stier, og måske får en gave med hjem. Hvis de da ikke lige får røvet deres forstand istedet :cry: . Det er op til den enkelte at bedømme om det er risikoen værd.

Jeg har aldrig prøvet at ryge planter med tropane alkaloider. Jeg har gået og flirtet lidt med tanken om at at lave en svedehytte, og så brænde bulmeurt-frø af på de varme sten. Røgen som så blander sig med dampen giver en synets gave. Oraklet i delfi benyttede dette tricks, når hun skulle spå folk.

hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!

Sticky fjernet efter lidt moderator snak.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]