Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 14:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det kan satme ikke anbefales at tage 8 panodil. På én gang er det ved at være oppe i feltet, hvor der står "leverskader".

THC lagres i fedtvævet, eller rettere: diverse metabolitter bliver lagret, for de er glade for at binde sig til fedtmolekyler. En enkeltdosis hash bliver elimineret i løbet af ca. en måned.

Hvis jeg ikke kunne få en andens urin, så ville jeggå efter én eller anden fortyndingsteknik (selv om du er lidt doomed...):

Drik vand i voldsomme mængder

Drik evt. alkohol for at fremme dehydreringen

Gå på en meget sukkerholdig diæt og indtag flere kalorier derved end du har brug for. Det burde stimulere udskillelsen af insulin, hvilket vil pumpe dit blodsukker og -fedt ud i musklerne, og måske nok så vigtigt sætte en bremse for din krops forbrænding af det fedt, som indeholder THC metabolitter.

Det er i øvrigt derfor morgen-urinen er en motherfucker: du har 100% sikkert været i en tilstand af ketosis/fedtforbrænding i løbet af natten, og det betyder at alle mulige ting fra dine fedtlagre vil sætte spor. Så skal du levere "morgenurin", så stå op i god tid og få pisset og drukket som en gal.

Ak ja, drug tests ... det er idioti. Selv SST anbefaler man ikke bruger dem.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Rasta Drengen skrev:
Aner egentlig ikk så meget om det.. er os ret skæv.. Men sukker nedbryder THC.

Det er vist MIG, der ikke aner så meget om det, når alt kommer til alt :oops:
Jeg vidste sgu godt nok ikke, at sukker nedbryder THC, men kan du ikke vise mig den videnskabeligt underbygget forklaring på mekanismen i sukkers THC nedbrydning?
Tak, jeg glæder mig til at se den!!!
Fakta frem for bullshit!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Rasta drengen, tror du ikke at det du har hørt er at sukker kan slå en skævert ned? man kan måske godt forveksle de to ting

Titel:
Dedikeret medlem

Puha, den har jeg hørt vende en del gange - der er dog aldrig så vidt jeg ved på nogen måde videnskabeligt dokumenteret at sukker mindsker virkningen af cannabis.
Prøv fx. at tænk over hvorvidt man bliver mere skæv af den samme mængde cannabis i to forskellige orale former men hvor den ene type indeholder betydeligt mere sukker, jeg tror ikke på at man bliver mærkbart mindre skæv af den version af sukker. Så skulle det være fordi at der i det hele taget var mere mad som maven skulle fordøje.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er du blevet testet?

Har lige et par råd.. Det virkede for mig :D

Stor pipette-agtig flaske, ca. 100ml, kan muligvis fås på apoteket.

Fyld den med gult vand. Du kan farve med gurkemeji kryderi eller evt. karry, som du blander med vandet til det får en passende farve.

Smugl vandflasken ind i rummet hvor du skal pisse, og sprøjt det ned i urinbeholderen. Med mig testede de ikke for urin, men kun for THC, som naturligvis på denne måde var negativ.

Titel:
Tror sgu min mor har glemt testen, så hvis det er vare der måske først elvle dage fra idag af :D

Og.. Sukker burde ikke nedbryde virkiningen af cannabis. Derimod kvalmen. Når du har det dårligt er det fordi dit blodsukker ryger meget lang ned. Og eftersom halvdelen af min familie har sukkersyge ved jeg at hvis du spiser sukker kommer dit blodsukker op og du får det meget bedre..

Titel:
Junior medlem

betal en clean gut for at pisse i et kondom for dig.. Jeg ved at jeg ikke ville sige nej, hvis mit urin var rent, til 100kr for at pisse for dig :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: esbjerg
jeg ville også få en anden til at pisse i en kondom.. men held og lykke med testen..

skriv når du har klaret testen..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Så mangler vi bare gud - nemlig ham med det rene urin - mon vi finder ham på tinge næ nej - tro sku jeg må nøjes med hende der Inge - fuck -håber ikke hun har sit lort igen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Har sku lige opfundet det nyeste inden for doping. urindopingen som består i at man fryser barnets urin ned til senere brug lidt ala blod doping.

Titel:
Junior medlem

Få en ven(En der ikke har røget, self) til at pisse i en lille pose.

Tape posen til dit inderlår morgenen hvor du skal tage testen, resten kan du nok selv regne ud.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Hvis der når at gå mere end 20 dage fra du røg sidste gang til du skal testes burde du ikke have noget at frygte... Ellers skulle lidt sæbe i pisset gøre tricket, det er bare at have det under neglen og så dyppe fingeren i bægret ( ja der må du sgu ofre dig ) Det tricks var der flere der brugte sidst jeg var inde og sidde..

Titel:
Dedikeret medlem

Sikke en masse besværlige metoder!

Så vidt jeg husker, skal man da bare gemme en smule salt under neglen og smuldre det ned i uringlasset. Så er testen ubrugelig, og det opdager de først, når man ikke mere har THC i blodet og skal aflægge en ny prøve.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Opfindsomheden fejler i hvert fald ikke noget :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg vil egentlig nøjes med at gøre dig opmærksom på, at det ikke er verdens undergang, hvis du ikke kommer på efterskole. Beklageligt ja, men du skal skam nok klare dig fint, hvis uheldet skulle være ude.

Held og lykke med testen, jeg synes TheBo's forslag, er hvad du skal holde dig til :)

Titel:
Medlem

Jeg stoler sgu ikke på salt. Fair nok hvis man gør, jeg gør bare ikke.

En (ikkerygende)vens pis er sgu det sikreste og nemmeste - synes jeg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mariannes skrev:

En (ikkerygende)vens pis er sgu det sikreste og nemmeste - synes jeg.

Jeg ved ikke hvordan det forgår hos lægen.. Men der jeg sad inde og skulle aflevere pisprøve stod han altså og kiggede en over skulderen og så kan man glemme alt om at bruge en andens pis..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg blev engang testet negativ til en pisprøve, på trods af at jeg havde røget hæftigt meget bong i dagene optil!

Jeg drak rigtigt meget vand i timerne optil, for da jeg sku ind og pisse, ku jeg pisse næsten det hele i kummen, sådan så det kun var det sidste der røg i glasset. Havde hørt at de fleste spor sidder i det første urin man pisser ud, men har dog ingen kilder der underbygger dette!

Desuden tog jeg lidt sæbe og salt på fingeren og rørte lidt rundt i prøven. og bingo: Blev testet negativ og gik derfra med et smil.

Det er mit bedste råd til dig, da alle de andre har kommet med de gode.

Helt og lykke mester!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Puha, den har jeg hørt vende en del gange - der er dog aldrig så vidt jeg ved på nogen måde videnskabeligt dokumenteret at sukker mindsker virkningen af cannabis.

Jeg har heller ikke set nogen videnskabelig dokumentation for en sådan effekt. Mit bedste bud lige pt. (for sukker nedbryder sgutte THC) er at indtagelsen af sukker udløser insulin i blodbanerne, og insulin er et hormon, der står for at aktivere "pumperne", som flytter blodsukker og fedt ud i lagrene.

Altså kan sukker måske øge diffusionen til fedtvævet.

Titel:
Junior medlem

har du været til testen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]