Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey alle!

hold kæft snakken har kørt siden sidst man var herinde...
men spændende det har det været...
nu ved jeg ikke om man kan ryge svampe(har aldrig prøvet, men hvorfor ikke [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) og nu ved jeg ikke hvor mange der køber jeres shit på staden, men jeg har da engang set, da mine venner og jeg købte svampe, at da han hev svampene op af kassen, så røg der i del ved siden af, lige ned i potten/skunken... måske har det bidraget til en god hallo, for en "stakkels" knægt??

off-topic: Creatif -tak skal du ha!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] jeg må indømme, jeg har ik selv fundet på den, jeg læste det på en plakat, men yes, jeg fandt det også fedt!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Chao alle!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Ja ja du er så klog.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Skal jeg give jer flere beviser ?
http://forums.lycaeum.org/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=000375
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=1186

Dankdawg har også en rapport under triprapporter -> cannabis som hvis beskriver rusen som yderst hallucinogen.

Såvidt jeg har forstået det fra diverse steder minder trippet mest om svampe.

Junior medlem

Geografisk sted: *
Jeg hører tit stemmer, og mest når jeg har røget, men der skal være et lydgrundlag en svag hvislen er nok til at danne vilde konspirationer.
Jeg har set er hus omringet af knallertbøller med køller, og det var ovenikøbet et rækkehus.
Og en lille mand gå på månen i mit tapet.
Jeg har troet at tiden stod stille, og at dette var enden på alt. Hold da op!!!
[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

hm.. har røget en gang og der så jeg nogle lile prikker og lyset var lilla... men ved sq ik om d er en synsforstyrrelse eller en hallu

Medlem

Geografisk sted: Kbh
Jeg har haft det der med at verden går i hak en del gange.. mest i starten af min ryge karriere... Eller havde jeg engang lidt på Roskilde festival hvor en sovepose lignede lidt en nisse.. bare omridset.. Har også engang haft mønstrer efter en hård omgang ice-skuff.. havde det SINDSYGT dårligt.. Følte også at jeg røg igennem min seng, og hørte skumle lyde.. Det var IKKE sjovt..

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Engang jeg sad og røg hos nogle venner og hørte cypress hill, så det ud som om at lyden strømmede ud af højtalerne, ligesom et vandfald. Jeg sad bare og gloede på højtalerne og tænkte på, om man kunne bade i lyden. Lyden havde også en lidt anden nuance end resten af rummet, det var blåligt, så en form for halluer kan man godt få.

Det med at stille og roligt køre sig selv op over småting, kender jeg også alt for godt. Tror nogle gange at træerne, hækkene, husene kigger på mig og hvisker om mig [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg finder det meget svært at tro at man kan få halluer af at ryge hash...
Jeg har godt nok selv oplevet at have nogle mindre synsforstyrelser efter at have røget. men der havde jeg også drukket 15+ genstande forinden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Fra landet hinsides fjorden.
Mon ikke at de haluer kan skyldes at man stadig har en rest af et andet kemikalie i kroppen, jeg kender kun til skygger i øjenkrogen og at en evt.sort plet eller lignende på bord/gulv pludselig kravler væk
til gengæld forstærkes min høresans kraftigt
jeg oplevede osse i starten af min rygekarriere hvor jeg kun røg i weekwnden at jeg pludselig kunne vågne om natten og var total skæv i et kort øjeblik for derefter at falde i søvn igen.
dengang fik jeg osse mange klardrømme med kraftige lyde til.
Men direkte HALUER har jeg ikke fået, kun lidt paranoia.

[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Insane psychedelia user!

HALLO !
Jeg har pointeret at cannabis godt kan være hallucinogen, forstå og accepter det nu bare.

Bare fordi i ikke har set/oplevet noget, så betyder det ikke at det ikke er til, vel ?

Mr. eb, gider du ikke at lukke topic, jeg synes ikke der er mere at diskutere over.

Dedikeret medlem

jeg synes sq snart ikke jeg laver andet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]