Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Jeg er med - bare der er dope og fest - og fede - så er jeg glad - og hvem snakker om at sove - desuden har jeg et sted jeg kan crashe *gg*

Lidt væk fra istedgade - hun hedder lolita *lol*

naaah - har et par venner i en lejlighed...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
ja okey hvis det kommer der til så kan jeg gå kold på en banegård,det har jeg jo iøvrigt gjort før *lol* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

det ville nu være mest optimalt hvis vi havde et sted og gå hen og drikke bajer intil vi evt. tager i byen eller crashe i istergade *g*

Medlem

guffe du lyder som om du aldrig har været i KBH før, alle dine bekymringer er unødvendige.

jaja skriv i bare mit navn i den pokal [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] jeg kommer

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg bliver nok nød til at melde fra - ikke at jeg ikke har lyst til at deltage, men jeg har røget det hele inden da (har pt. omkring kun 30-40 g KC 33 tilbage)!
En ting er dog sikkert - næste år ryger der dobbelt så mange frø i jorden. Jeg har altid syntes at det var dumt at købe dyre frø, men jeg er helt sikkert blevet klogere....

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det lyder somom det er en god plan det med at tage i byen bagefter!

Dato: 2. Februar
Sted: Månefiskeren
Tid: ??

OG så tager folk i byen bagefter!

Er det så svært?

Dedikeret medlem

fint okey så kan i regne med at jeg ikke kommer,

jeg gider fandme ikke at bruge en milliard på at tage til kbh bare for at komme på staden fuck staden.
alt ting er bare så dyrt i kbh bare fordi folk ikke fatter en skid der over fuck det så

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Så har jeg sgu også hørt loppen gø...piiiiv piiiiv...!

Fætter Guf - med den, ja Gud forbyde, jyde-attitude( no offence I andre jyder - respekt for Jer) er det nok også bedst at du holder dig til det mørke derovre i vest!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

FYRRE GRAM KC 33????? Okay, makker, nu styrer du lige din bong-refleks og gemmer små 5 gram af den ryger til os [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det kan sq ikke være så svært - Den er jo en sikker vinder, hvorfor er du ikke frisk? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

Hva sagde jeg, inden vi er nået feb. er alle sprunget fra, hold kæft man i er svage (i=guffe), det er simpelthen så dumt det her at jeg kan sgu ikke lade være med at grine, guffe for fanden tror du ikke at vi andre har lige så meget imod at tage til jylland som du har imod staden, men okay sådan er det i et DEMOKRATI der bestemmer flertallet, og det betyder så at der sider en enkelt over i hjørnet og tuder bagefter fordi han ikke fik sin vilje, hvorfor tror i at jeg skred i sin tid, jeg bad om at få et medlem smidt ud, det blev han ikke og så blev jeg skide sur og skred, sådan er det, medgang og modgang.

Dedikeret medlem

dahhh forhælvede,
da jeg mældte mig til den her hamp kamp så var det i den tro at det ville blive styr på tingne, dvs. lokaler ovs.
nu hvor det bare er et lille møde i en ryge klub eller ude på staden så er det ikke det jeg har i tankerne med en hamp kamp,
det skal heller ikke være noget med laser show og nøgne piger der rander roundt og laver blunts.
havde nu tænkt på det medste af en weekend med lokaler og sofa'er og den stil så vi kunne side der og smage på sagerne i ro og mag for ( os selv )
og så en anden ting mine norten ligth bliver heller ikke klar til tiden må jeg indse da et per stykker af dem lige prasis ikke er klar til blomst før en 7/8 dage og hvis det så tager 9 uger med blomstningen og og lidt over et måndet med at tørre det så er det jo også for sent,

men jaja igen dem der bor 200 meter væk fra staden jeg kan da godt forstå at de helst vil holde det der ude,

angåne med at tage i by'en bagefter tjah så var det jo en løsning,men men men det er alsår ikke særligt fedt for os fra jylland at tage ud på staden og ryge for at så bagefter at tåge roundt i kbh intil at man kan komme i by'en og det skal heller ikke undre mig om det vil regne den dag

Medlem

jeg forstår dig godt guffe, jeg syntes faktisk også at det er ved at udvikle sig til en hygge ryger, grunden til at jeg fra starten har holdt på staden var så kunne man lokke flere med, også folk udenfor psychedelia, sådan så når vi holdt det næste år (2003) så viste alle at der er cannabis cup den og den dato og så kunne der komme endnu flere og året efter flere endnu, men jeg kan godt se at der er langt til det mål med kun 2-3 tilmeldte, så her kommer en opfordring til alle der ikke dyrker og derfor ikke er tilmeldt, meld jer til og køb noget skunk på staden og påstå at i selv har dyrket det [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

anyway der hvor du tænkt dig at holde det ude på staden er det sådan at man evt kunne side der det meste af dagen så man evt kunne side der og for feste intil at de forskælige tog i by'en

så må jeg jo bare tag der ud og og købe noget skunk og så prøve på at bilde jer ind at jeg selv har dyrkket det hahahha [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] griner mand
jeg kunne jo evt prøve på at lyn tørre noget af det

jeg thor der ville komme lidt mere gang i projektet hvis der var en eller flere der ville stå for det og fks. kom en side op at stå sådan at der kom styre på hele, angåne lokaler og opsamlimg på staden eller banegården eller hvad vi nu finder ud af.
så kunne vi evt bare holde brian storm her på boardet med forslag,

Medlem

tro mig guffe når du først kommer ind på månefiskeren kommer do aldrig ud igen (you can tjeck out anytime you like, but you can never leave - hotel california) og jeg vil godt (hvis der er nogen der vil overdrage det) tage lidt ansvar, men jeg er nødt til at vide hvad jeg skal gøre, jeg kan f.eks. ikke arangere lokaler osv. efter som jeg bor i odense, men jeg kunne da eventuelt lave en hjemmeside selv om der er andre ting jeg er bedre til (det er ligefør jeg er bedre til at føde børn)

JEG GIVER GRATIS FRØ OG STIKLINGER VÆK TIL ALLE DER TILMELDER SIG (og nok også lidt frø til dem der ikke har noget at vise så de kan være med næste år) SÅ BARE FÅ GANG I HPS´EN

Dedikeret medlem

guffe, den der brainstorm som du snakker om, er det ikke ligesom det vi er i gang med her??? i stedet for al det bavl, så prøv lige at være lidt konstruktiv, selv p.i.t.a er efterhånden ved at komme efter det.

-DATO indtil videre er 1 el 2 feb(evt afstemning?)

-STEDET er endnu ikke planlagt, men månen er foreslået, personligt ville jeg foretrække noget mere privat såsom en stor lejlighed eller villa.

de øvrige praktiske ting kan først komme på plads efter dato og sted er fixet.

Jeg har egentlig ikke lyst til at holde det på staden - det er da for plat - det skal squ da holdes et andet sted - ellers er det ikke "undercover" nok - det skal være temmelig hemmeligt - så der kun er en ganske lille skare der kender til det - som så vokser med årene og til sidst er der mange - det skal ikke blæses op som en gang kommercielt popmusik - det holder bare ikke en max meter.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tias:
FYRRE GRAM KC 33????? Okay, makker, nu styrer du lige din bong-refleks og gemmer små 5 gram af den ryger til os [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Det kan sq ikke være så svært - Den er jo en sikker vinder, hvorfor er du ikke frisk? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Peace,
Tias.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis man bare kan dukke op med 5-10 g så er jeg stadig frisk. Hvilke krav skal stilles der stilles til deltagerne! Hvordan afgøres vinderen. Et panel virker en smule håbløst, idet dommerene skal ryge en del! Måske burde alle deltagere rulle 1 stk. joint, der så bliver røget mellem deltagerne. Derefter kan man dele point ud. på den måde når man ikke at bliver superblæst i selve konkurencen.
Mht. til lokaler.
Er der ingen af jer gutter der bor på kollegie med udlejningslokaler?

(RygerSmiley)

Dedikeret medlem

5-10 gram lyder da nize og tias og zionboy, i er da nærmest selvskrevne i festudvalget [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EB>> Jeg takker ydmygst, og er som sagt frivillig medarrangør.

Zion og andre>>> Man skal da ikke have mere end et par gram med, vel? I får sq højst 3 gram af min gode ryger, det er da også mere end nok til at bedømme den, vil jeg sige [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Peace,
Tias.

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
Jeg har egentlig ikke lyst til at holde det på staden - det er da for plat - det skal squ da holdes et andet sted - ellers er det ikke "undercover" nok - det skal være temmelig hemmeligt - så der kun er en ganske lille skare der kender til det - som så vokser med årene og til sidst er der mange - det skal ikke blæses op som en gang kommercielt popmusik - det holder bare ikke en max meter.....<HR></BLOCKQUOTE>

Hvis det er det der er planen så står jeg af igen, hvis det bare skal være en hyggeryger gider jeg sgu da ikke betale 3-500 kroner for at tage til KBH, jeg har masser af venner som godt vil hyggeryge af mit pot og fortælle mig hvor godt det er, og jeg syntes faktisk også at Psychedelia hamp games (eller hvad det nu var i havde fundet på) er et utroligt dårligt navn lad os istedet kalde det DEN FØRSTE OFFICIELLE DANSKE CANNABIS CUP TRATRATRAAA

ikke alt det hemmeligheds kræmmeri hvis du ryger hash eller dyrker pot så hver forhelvede stolt af det, hvis vi bare bliver ved med at gemme os bliver det sgu aldrig legalt, kujoner.

[ 29 November 2001: Besked ændret af: PainInTheAss ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Skal da egentlig være præmier til vinderne? Eller skal de bare modtage en cup ligesom i Amsterdam??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 72 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]