Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
nemlig sir haze. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

det er dog begranset hvad jeg kan tag med når tid er.

hvad med en udvæksling af udendørs/inddørs frø eller stiklinge,nok mest med frø da det ville være noget parnoid at side en hamp plante i toget, med masser af ryger på lommen
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Nå ja det betyder jo at i nok ikke lige skal regne med at se mig, jeg melder fra.

BÅRK BÅRK - CHICKEN SHIAT *gg* jeg begynder at dyrke Elvisk Pot indendørs i næste uge *gg* det er en ultragod plante og jeg vil skyde på at det er en Sativa af en eller anden art fordi den er alt andet end stenet - den giver squ en god high - håber bare at jeg kan dyrke den rigtig - sagde jeg næste uge - jeg mente 14 dage - skal lige have løn så jeg kan købe mig et par lamper....

Dedikeret medlem

held & lykke ego!

hvad mener du med at du melder fra sir haze

[img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Hvis vi holder den i februar kan jeg nok godt nå at have mine planter klar - jeg skal til at esperimentere med noget skummelt - såeh - det skal nok blive sjovt - så er vi da 10 *gg*

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
Hvis der er plads til newbies, er jeg klart frisk. Jeg har ganske vist kun nogle få forkrøblede 1.generations planter at delage med men what the hay, det handler jo om at væer med, ikke om at vinde..

Når jeg ikke lige er på højskole, bor jeg på fyn, så den smilende, grønne danmarks-navle er mit bud på et oplagt sted det kunne forgå.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvorfor springer du fra Sir Haze
det kan da ikke være regtik,

Dedikeret medlem

ALLE kan efter min mening deltage, enten som dyrkere eller observatører eller dommere eller fluer på væggen eller, måske som spillemand eller strippere eller hvad ved jeg.

det vigtigste er at vi få noget godt ud af det.

Dedikeret medlem

hmmm, Jeg vil sq gerne med, jeg skulle have lagt mærke til det her topic inden jeg røg det sidste af mit hjemmedyrkede i søndags [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
Hvad skete der??
Er der aftalt tid og sted?
En af mine venner hvis familie ejer et større stykke jord på langeland har i længere tid snakket om at have et rygertræf dernede, noget med et stort bål og en masse små telte.. Jeg hørte ham om hvordan han ville have det, hvis en mængde mennesker han ikke kender kom og vikeliggjorde hans snak og det havde han det fint med(bare så længe han selv måtte være med..)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Når ja, for Langeland er jo heller ikke særlig langt væk fra alt og alle... Der er da ikke nogen som helst, som bor tæt på Langeland...:)

Afhold det to gange i hver landsdel... En gang på Ø'erne, og en gang på Jylland, hvor det der bliver kåret som "bedst" sendes til det andet hold og omvendt. For derefter at mødes igen, og bedømme hvem der gror de bedste skud i DK...:) Det kan jo også gå hen og udvikle sig... Og så afholder finaler og noget, hvor alle er samlet.

Nu er jeg selv ryger, og ved det godt kan være lidt svært at få gjort noget ved det... Så hvorfor starter i ikke bare i det små, og gør det mere lokalt... Istedet for at blæse det op som en slags Olympiade...:)

Nu nævner folk noget med en 9 - 10 deltager i alt... Men hvad så med at "reklamere" lidt for det her på boardet... Fx kunne jeg godt selv tænke mig at deltage. Ikke fordi jeg har noget at byde med (Altså af hampdyrkning). Men fordi jeg godt kunne tænke mig at lære det... Og hvor er det bedre at få et "kursus" i det, end til sådan en begivenhed...:)

Håber da I finder ud af noget...:) Det kunne være rigtig grineren...:)

Dedikeret medlem

planlægningen er i fuld gang, altså den mentale del af den.

men du er velkommen i festudvalget rylle, kampen kommer jo sikkert til at stå i kbh anyway, og der kommer du jo fra [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

EB>> Lyder fedt at det er ved at tage form - Jeg er også på planlægning, hvis det skal være?

ICQ mig hvis det er..

/Tias

Junior medlem

Geografisk sted: rd
jeg vil også være med [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Jeg vil da gerne være med i Festudvalget...:) Men det bliver først efter tripturen her i weekenden...:) Så har jeg ikke rigtigt nogen projekter kørende...

Det kan da ikke være så svært at tage en beslutning, og fastsætte en dato...

Medlem

er man ved at nærme sig en specifik dato eller bruges tiden stadig på at diskutere hvor det skal ligge henne, altså der var en afstemning, KBH vandt jeg er ikke tilfreds men må indordne mig, det må alle andre også, så drop diskusionen om hvor henne det skal være.

er der et udvalg eller sider der bare 400 mennesker foran deres computer og tænker: cannabis cup i danmark...FEDT!!!...Nå men det er der nok nogen andre igang med at planlægge, det er sådan det plejer at gå i ryger verdenen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]