Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hehe, tak for hjælpen.

Armaghetto skrev:
Og husk nu lucid-dreaming tricket, med at selv-hypnotisere(!)

Uddyb?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Du vil lucid dreame (klare drømme), eller vil du drømme normalt?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
Du vil lucid dreame (klare drømme), eller vil du drømme normalt?

LD er det jeg går efter. Jeg har læst en del om hvad man kan gøre for at opnå stadiet, men jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad du mener med selv-hypnose...?

Drømme normalt kan jeg altid gøre en anden gang :) Jeg er ivrig efter at prøve LD.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du ved det sikkert godt :lol:

"Mnemonic Induced Lucid Dream"

1. Relax

2. Set your intent.
Focus on the spot between your eyes on your forehead and repeat the following text, or one you write yourself:

I'm going to dream now. I'm in a dream. I'm aware of my dream.

3. Visualise.
Now imagine yourself becoming lucid. See yourself realising you are dreaming. Visualise what you are going to do in your lucid dream.

Slut prut. Drøm godt :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Så forsøgte jeg mig med drømmeurterne igår. Her er en oversigt over hvad jeg lavede:

2313 1g drømmeurt røget
2333 5,11g drømmeurt ladet trække i the
2345 færdigt med at trække. Tilsat 5 tsk fulde sukker, Lipton Sun Tea Citrus Fruit og lidt citronsaft.
2351 begyndt at drikke
0035 færdig med at drikke
0036 spiser et par toasts med lidt mælk for at dæmpe smagen af theen
0041 jeg går i bad
0050 går i seng

Jeg sov og jeg bemærkede intet anderledes. Jeg drømte som jeg altid drømte, ikke klarere drømme, ingen anden bevidsthedstilstand, osv. Hvad kan der være gået galt?

Plantematerialet blev sorteret fra efter at jeg lod det trække i meget varmt vand i et kvarter. Væsken var mørkebrun og smagte utrolig bittert.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åhhh nej Ali!!!

Hele 5 skefulde sukker?! Det er jo derfor det ikke duer!

nej gas, det er normalt, at det ikke virker første gang..
men bliv ved et par dage og der skulle ske ting og sager.
fortvivl ikke, hvis det ikke duer, så er du bare af samme kød som mig..
Det duer ikke ret godt på mig, men jeg overvejer at købe noget ekstrakt en dag.

mvh Mikkel.

EDIT: "det ER normalt, at det IKKE virker første gang"

Senest rettet af Armaghettó 11 jan 2005 00:57, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Aliaarhus> prøv en kombination af: Baldrian 1-2g, Melatonin 3-10 mg og 10-100 mg B6-Vitamin og eventuelt drømmeurt og ginkgo biloba... Så tror jeg at du får dig en vild LD! Hvis du er syg nok så kan du prøve at supplere blandingen med svampe, bare sørg for at du falder i søvn...

Mvh. Astral

Meget af informationen har jeg fundet rundt på internettet, håber der er noget du kan bruge...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral > Er det ikke lidt meget med helt op til 10g. melatonin? Jeg har ikke ret meget videnskabelig viden om melatonin, men jeg kan huske, at nogen har klaget over søvnløshed ved kontinuerlig brug af melatonin.
Det var i doser af 1,5-3 mg. hver nat i to uger! Personligt vil jeg mene, at man bør være lidt forsigtig med melatonin, da det jo er et naturligt forekommende stof i hjernen, som man jo helst skulle fortsætte med at have en naturlig balance i.

Mvh. psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil mene at 1-2 g som the, røg eller en kombination er nok. Dog skal dette gentages hver aften. Har dog hørt fra folk at store mængder (her 30g) skulle give en drømmende rus i flere dage.
Se godt efter i urten, idet der ofte er frø. Disse er nemme at spire...

Titel:
Medlem

Hey Ali

Bruger du nogle af de LD-teknikker der er blevet udviklet, såsom Reality Check, WILD, MILD osv (kunne se du havde været på ld4all.com, så regner med du har læst om dem)? For at du skal blive lucid, er det også vigtigt at du er indstillet på det, og har tankerne på det ofte, dvs. lav nogle reality checks gennem dagen.
Held og lykke :)

Titel:
Medlem

Hey ali...
har gennem noget tid prøvet at ryge ca 1g drømmeurt før jeg gik i seng
og fik lidt mærkelige drømme (har end da haft kontrol nok til at flyve :D )

Jeg brugte osse netdoktorens gratis online hypnose efter at ha røget. men de har åbentbart stoppet den gratis hypnose.... Meeeen var lige fræk nok til at downloade den.
så sig til hvis du vil ha den!? :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
FØJ!!!! så fik jeg også prøvet at lave the på skidtet...... efter 2. tår måtte jeg kæmpe en brav kamp for ikke at tømme mit maveindhold. Heldigvis er det ikke noget problem at ryge.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Shazam skrev:
Hey ali...
har gennem noget tid prøvet at ryge ca 1g drømmeurt før jeg gik i seng
og fik lidt mærkelige drømme (har end da haft kontrol nok til at flyve :D )

Jeg brugte osse netdoktorens gratis online hypnose efter at ha røget. men de har åbentbart stoppet den gratis hypnose.... Meeeen var lige fræk nok til at downloade den.
så sig til hvis du vil ha den!? :D

Det vil jeg meget gerne. PM sendt til dig.

TJiLLe skrev:
FØJ!!!! så fik jeg også prøvet at lave the på skidtet...... efter 2. tår måtte jeg kæmpe en brav kamp for ikke at tømme mit maveindhold. Heldigvis er det ikke noget problem at ryge.

Svagpisser :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
ik så meget pis der.....men for helvede små doser!!!

http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=8657

advarsel: læs alt der findes om datura før du experimenterer og overvej seriøst om det er værd at tage chancen med denne urt!!!! :!: :!: :!:

f.eks her:

http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Datura.shtml

~~flower power~~

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Datura..?

Datura er en helt anden plante, som rigtigt nok er MEGET farlig..

Men i denne tråd bliver da der ikke nævnt noget om datura...?

Hvis du kigger i Ali's første indlæg her i tråden ser du at planterne hedder Drømmeurt (Calea zacatechichi)
Food of the dead" (Argemona mexicana).

Den du har kigget på hedder Datura stramonium ..!

[Edit] stavefejl rettet og tilføjet et par linier til indlægget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
efter et mdma trip kunne det da være nice... da jeg sys man får temlige underlige drømme i forvejen :D eller hva? nogen der har prøvet dette ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
aliaarhus skrev:
Jeg har på det sidste læst en del om Lucid Dreaming og om drømme generelt, Jeg har følt mig selv bevidst i drømmene, men uden at jeg har kunnet gøre hvad jeg ville.

Drømmene den sidste måneds tid udviklede sig til livagtige mareridt, selvom jeg ikke tog et trip og gik i seng. Jeg har været voldsomt fascineret af det, især følelsen af at vågne sikkert op i sin seng under dynen efter man er blevet jagtet i de smukkeste og mest skræmmende landskaber. Men hver gang jeg vågner bliver jeg irriteret over at jeg ikke har kunne bevæge mig i drømmen som jeg ville.

"Drømmeurt" (Calea zacatechichi)
"Food of the dead" (Argemona mexicana)

Sjovt at jeg kan genkende alt med de livagtige drømme. Det føltes på en måde at man er vågen fordi det er så virkelig.. Kan os høre lyde, og tit føltes det som om der er en anden der sover i rummet os, på sofaen.. ikke ubehaliget da jeg drømmer at det er en ven eller ligende. Kan ik se personen, men hvis i kender fornemmelsen af det ved i hva jeg snakker om. kan jo høre personen sove.. Men det med de livagtige drømme har også fået mig til at søge info om drømmeurten.. Og så tænker jeg på at jeg vil kontrollere drømmene inden jeg går i seng. det er lykkedes mig et par gange faktisk. hvor jeg drømmer mens jeg er lysvågen(føltes det), men er lam i hele kroppen og kan ikke bevæge den, selvom jeg prøver. men som om min krop sover..

Kan genkede dine oplevelser om natten især efter det vilde 2CB trip jeg havde..

Drømme urten Calea zacatechichi ved jeg skal drikkes i the, og ryges også inden man går i seng. men de småting jeg ved om dette, ved du sikkert allerede..

For mig er det ikke altid mareridt, men ofte drømme som er forbundet med dem fra de forrige natter.. Er altid på lejrskole hvor stoffer, kvinder, venner, politi og min gamle mor er indblandet stort et hver gang. starter godt men ender tit i maridt.. men kan drømme om mange ting på en nat.. Drømmer os meget om min tidligere kat. kan høre den kradser i gulvtæppet osv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
woups :oops: kan se du os har afprøvet det... virker skidet og er det nice<??

Titel:
Junior medlem

I have just smoked one joint of calea zacathichi with approximately 1 g of the dried herb, I am together with 3 of my friends, and we shared that joint.
As the first chokes were going down our lungs, each of us felt a sour taste not very pleasant, but when we got use to the taste, It got better.
When the joint was gone, we each smiled at each other, and realize how high we had become of that little spiff.
I personally felt a gender out of body experience, and started walking around my room, felling the rush. And so did my friends. We started dancing to the music, witch at this point was (goa trance & chillout), and laughed a lot.
Then I tried to play some relaxation music, consisting of a therapist describing witch muscles to work with under a tension relaxation session. This worked really good and got us all totally immobile.

Now my friends have gone home and I’m trippin’ here. I look forward till the nightly dreams, If I have those, cause I know the Dose lies between 3 – 5 g dried herb.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg kan ikke huske om der er mange der har prøvet det, men hash og rød fluesvamp, giver altså også nogle MEGET fucked up drømme.. f.eks ballon-mænd udenfor min brusekabine og andet (?)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]