Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 05:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Min er også en snasket mini-lommeagtig- vandpibe, som ikke er til at nå ned i, eller til at rense plasticslangerne.. :wink:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Går lige hurtigt af topic igen... Sry!

Kog den!

Titel:
Tidligere holdmedlem

Billede

Titel:
Insane psychedelia user!

Din moderator er ikke sur, din moderator er skuffet :evil:

Titel: Mål
Blev spurt om hvor stor den er over PM, de er 17,5 cm lang og stenen er ca 10-12 cm lang og fylder der med næsten chillumen helt ud of køler røgen bedre.

En chillum som denne renser man hver gang man har røget på den, det med at der så kun bliver røget charas på den er for at være sikker på at bevare den optimale smag af det hash jeg nu foretrækker at ryge. Charas hænger desvære ikke på træerne og der går lang tid imellem jeg støder på en ordenlig cream, der så nemt koster mellem 80 og 150 kr pr. gram lige meget hvor meget du så køber.

Back on track, er der ikke andre der har noget show off??

Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
hmm... har kun billeder af joints og hash =p

ryge instrumenter har aldrig rigtig været min kop te... selfølgelig kan man godt i en nødsituation bygge en klam bong... men det er jo ikke ligefrem noget man er stolt af og tager billeder af =P

Titel:
Hash kan da også være blæret, hvis det er et eller andet specielt du har smuglet i røven tværs gennem sahara eller noget. Det behøver da ikke kun være ryge udstyr, bare det har noget med cannabis at gøre så er det cool.

20 G ryger fra den lokale er ikke cool :!:

MVH
Piercer

Titel: stach box
Så er jeg ved at flække en lækker lille kasse sammen, der gerne skulde huse mit røg. Stachboxen bliver lavet efter pollitator/ryst prensipet, hvor der så er lagt i dette tilfælde et spejl i bunden. Så kommer der en ramme med et fin masket net i bunden og så lægger man så sit røg i kassen, i låget er der et hygromeder og en lille humidor der søgre for at luftfugtigheden er den rette så mit skunk ikke tøre ud.

Jeg mangler lige at lave rammen til at spænde nettet ud over, men ellers er der kommet spejl i bunden og nettet er erhvervet hjem. Jeg har valgt en maske på ca 120 micron, der anbefales 110 - 160 micron så valget faldt på den anden mindste da det så forhåbeligt er renere det der kommer igennem og ikke så meget blad lort.

Billede
Billede

Kassen er lavet af cedertræ såvidt jeg kan bedømme og har stået mig i den nette sum a 200 kr i kvikly + 40 kr for et spejl og en køretur til fyn efter polyester silo filter til rammen.

Skulde du får den ide at lave en sådan box så kig dig godt om, de første steder jeg var kostede samme kasse (helt ens, fra samme sted) op imod 1000 kr.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]