Citat:
jamen hvad er det så der gør at at man ikke kan ryge Mimosa rodbark uden at få ondt i hovedet? Ristede Yopo frø får man såvidt jeg ved ikke de samme bivirkninger..
Hvad er forskellen?
For at gå helt tilbage til punkt 1. og uden om al bitchen, vil jeg lige indskyde resultatet af et netop afsluttet forsøg.
Jeg startede med at indkoge 100G psychotria i ca. en liter vand med en anelse ascorbinsyre tilsat.
Lod det simre i ca. 4 timer ved svag varme, siede plantedelen fra og kasserede dem.
Så hældte jeg væsken i en skål og puttede det i fryseren og ventede til at kun et relativt tyndt lag væske stadig var flydende på toppen (væske med højere koncentration af DMT). Flyttede så denne væske til en beholder og inddampede den sidste væske indtil jeg havde en "masse" i bunden som så kunne skrabbes af.
Jeg ved godt, at en A/B extration ville have været mere effektiv og nemmere, men jeg ville lige prøve at lave en simpel form som alle kunne lave.
Det færdige produkt kan sagtens ryges med en udemærket virkning, som dog ikke i nærheden af et rent produkt.
(rodet, men jeg er lige stået op og kan knapt nok se ud af øjnene endnu

)