Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Kalle Kanin a.k.a. Neglen:
Child_inside du skriver, at verden nok ikke bliver den samme igen, efter at man har indtaget Salvia. Hvad mener du med det?<HR></BLOCKQUOTE>

Kraftige psykedeliske oplevelser har det med at gøre et dybt og varigt indtryk på folk, det er det jeg mener. Nu har jeg selv for nylig haft min første oplevelse med Salvia(triprapport her), og vil da sige at jeg synes da at det er som om noget er forandret en smule, selvom jeg ikke tror at jeg havde en fuldt udfoldet oplevelse.

I min post længere oppe skriver jeg også at det er lovligt at ryge Salvia. Dette er desværre ikke længere tilfældet, som man også kan læse i dette topic.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Hmmm...-tror lige din pointe gik op for mig, kan godt se hvad du mener, kom i tanke om at jeg har haft det på samme måde efter at have prøvet svampe...-går ud fra det kan sammenlignes.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Har jo lige modtaget mit g. 10x, men bliver da helt i tvivl om jeg tør ryge det efter at have læst disse posts.

Child_inside du skriver, at verden nok ikke bliver den samme igen, efter at man har indtaget Salvia. Hvad mener du med det?

Ikke rigtig nogen der har skrevet om efter-/bivirkninger...-er der SLET ikke nogen eller hvad? Ingen psykose, ingen fysiske skavanker eller mærkelige tanker bagefter???

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Prøvede det her igår, delte det op uden vægt, men det var vist fint nok, fik kun et meget lille totalt wierd trip på omkring 10sekunder. Men jeg vidste godt at der er chancer for det ikke virker første gang, men vi stoppede også for det var en dårlig pibe vi havde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]