Du sagde i røg, og det styrkede jeres vennekreds...
Så kan i vel for pokker tage den 14årige med ud og lave noget andet de 2 gange der, eller finde nogle andre dage med ham, eller en fælles tur i kan tage på...
Men og starte med og ryge i så ung alder, der er sgu ikke godt for nogle...
Begyndte selv da jeg var 15, og har mildesttalt haft et HELVEDE, både sundhedsmæssigt,skolemæssigt, og med min familie, venner og økonomi. (startede også ud med kun et par gange om året)
Jeg er 19 nu, og det er først inden for det seneste ½år, jeg har fået mit liv på rette kurs igen.
Gider ikke til og sidde og punkte det ud hva der er sket, men ihvertfald.... hash+unge under omkring 18=BAD combo... det BLIVER forsvært og styre, og når vennegruppen er så stor, er sandsynligheden for at 1-x af jer, vil ryge oftere, og derved måske "hygge" (if you know what i mean) med jer andre.... og så ender det i sidste ende med, at i alle sidder med bongen i hånden, går ud af 9 klasse, og ryger på kontanthjælp...
True store bro....
Pas på jer selv, og tænk jer nu om...
Nu har jeg alligevel brugt nogle min på at skrive dette inlæg for JERES skyld, og skal på arb kl bæ, søndag(imorgen) morgen, så i har bare og lytte!