Det er en gammel tråd i know, men jeg vil mener at det handler om dosen.
Jeg var hjemme hos nogle gutter igår, og havde taget lidt DMT med. Min bedste vens kæreste sagde sgu hun havde mod på at prøve det, på trods af hun aldrig har prøvet noget psykedelisk. Jeg gav hende ca 15 mg, og hun klarede det rigtig flot! Min bror prøvede også dmt som det første psykedeliske stof, og klarede det fint.
Det handler alt sammen om dosen. Hvis man skal prøve det for første kan så LAD VÆR med at ryge over 20mg, start med 10-15 mg og arbejd jer stille op af, for der er sgu rimelig stor forskel på 15 og 20 mg og kæmpe forskel på 20 og 30 mg!
Når man kommer op på de 35+ mg, så begynder det at blive ekstremt sindsygt, og der er intet imo der kan forberede en på det! Mine 30+mg's doser får mine stærkeste svampetrips til at minde om letøl i forhold til

PS: Fuck jeg elsker DMT!
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.