Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 03:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
så på et tidspunkt, lige da jeg var begyndt at ryge, dr1 med en ven. der var tv-avisen, men nyhedsoplæserne snakkede russisk og jeg havde ikke andre kanaler (dr1,dr2,tv2). det gav ingen mening for os og vi snakkede om hvad fanden der foregik, og hvorfor vi kun fik mærkelig billeder fra rusland med russiske stemmer ind over. dagen efter gik vi så ind for tjekke programmet for aftenen før, men der var INTET om den russiske tv-avis. vi fatter det stadig ikke, for vi sad og snakkede om hvor mærkeligt det var at det var russisk, så vi har begge oplevet det samme. weird shit.

Junior medlem

Min bedste high jeg noglesinde har haft, var min første gang her i sommers.
Fik en klump "luksus kashmir" af en ven fra jylland.

Det var en fredag aften, havde ikke lige redskaber til at lave en joint så jeg røg hashen rent på glas. (fandt guiden her på psy)
Fuck hvor det kradsede meget i lungerne og gjorde mega nas!
(Det er jo helt klart! Det var mit første gang + jeg ryger ikke, så jeg er ikke vant til røg)

Efter 15 minutter var jeg færdig med at ryge glasset og lagde mig ned på sengen og bare føle det.
Jeg havde sådan en Mp3 afspiller, som man kunne hæfte fast på t shirten. (Den mp3 blinker konstant med rødt lys)
Sangen "Portal - Still alive" satte sig til at spille.

PLUDSELIG synes jeg at mit værelse var blevet lavet om til et hvidt hospitalværelset og at min mp3 som blinkede var sådan en slags form for respirator jeg var sluttet til. Jeg blev kun forskrækket i 5 sekunder og derefter tænkt jeg "FUCK hvor fedt det der!"
I de 5 sekunder lød det som, at hjertemåleren bippede "bip...bip...bip...beeeeeeep" OGSÅ indsete jeg at jeg var pænt basket!

Slukkede for musikken og rejste jeg mig op og rendte rundt i huset, jeg havde sådan en smiley som en køleskabsmagnet
Sad og gloede på smileyen og den skiftede i forskellige superheltedragte (batman, supermand) osv. Men det var ikke sådan hallucinerene, men bare på den måde forestillende (Giver det mening? o_O) Efter 15 minutter blev jeg pissesulten og biksede alt muligt mad fra køleren, oven på en wok i thai-style!

Maden bestod af sådan noget nudler med kødstrimler, forskellige grøntsager. Det blev rigtigt lækkert! (ville dog bare ønske jeg kunne huske opskriften X_x)

Derefter blev jeg dejlig mæt og satte mig til at se fjernsyn, mit hørelse blev markant bedre og jeg var så koncenteret på hvad der var i fjernsynet!
Derefter gik jeg i seng og fik det bedste søvn ever!

Så havde jeg lige til 3 gange mere af den klump jeg fik af min buddy :mrgreen:

Off topic:
Min ven fra jylland havde ikke mere af det, lige siden har jeg taget på staden og skaffe forsyninger til ferierne, men disse gange har det bare været sådan, at jeg fik ekstremt røde øjne og blev træt og faldt i søvn, eller MEGET kortvarige high på maks 30 min. :cry:
Jeg har købt en vaporizer og en billig acryl bong, da jeg troede jeg skulle bruge nogle bedre redskaber, men nej stadig de samme symptomer
Tror ikke dette skyldes tolerans, da jeg kun ryger i ferierne, med 1 måneds pauser af gangen.... Mystisk!

Men ellers prøver jeg igen, her på fredag og forsyne til vinterferien! og krydse fingre på at jeg kan skaffe det rigtige denne gang.

Edit: Har nu prøvet at stå ved de lange køer til boderne og se efter, hvad størstdelen købte...Der var rigtig mange, der valgte den der bubblegum, den duftede stærkt! Håber denne bubblegum skunk kan sparke min bare røv helt op til månen! Eller endda til saturn, hvor jeg kan chill på dens ringe!

Skal nok skrive, hvis det bliver det bedste high :P

Senest rettet af l33tcakes 08 feb 2013 19:12, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Jamen for satan da... lad mig da lave en top 3 her.

Første gang jeg røg... jeg havde det som om alt jeg sad på var lavet af tyggegummi bobler!

Fik engang noget sjovt grønt som tog utroligt langt tid om at påvirke en, sad i 10 minutter og sugede på en joint uden nogen effekt... og så kom det bare krybende, langsomt... hvis man har prøvet svampe, så ved i hvad jeg mener når jeg siger at man kunne kigge på sin kammerat og begge to lave det der "Oh yea" grin.

og så var der jo dengang hvor jeg fik noget som bare blev kaldt "Slasker"... Jeg tænkte det var helt standard ryger men ih guder nej dog det var ikke... det var noget syrligt stads som gjorde mig så skæv at jeg blev helt svimmel, stod og lavede chips og dip og var simpelthen ved at brække mig fordi jeg følte mig køresyg. Men havde det godt alligevel xD

Medlem
Brugeravatar

det var for nogen år siden tilbage på staden da jeg boede i kbh,,
der havde en dude noget skunk der bliver kaldt for lemon haze, eller orange, er ikke helt sikker

men den var virkelig blød i halsen,, og så havde den , den her smag af lemon - orange,, agtigt,,

og det var en god high der varede meget længere tid end normalt for mig,,

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Magnetic Man på roskilde - Er ikke kæmpe fan eller noget men de stimulanser jeg havde taget virkede perfekt i kombination med hash og hvad jeg nu havde drukket. En HIGH ud over det sædvanlige. Alt gik op i en højere enhed lige der :) Var kun til stede i musikkens lyde. Det var rigtig fedt at prøve, har ikke kunne ramme det samme peak siden.

Shit, samme her i '08. Ornlig high, lidt drunk og så et hjernedødt anlæg. Før det havde jeg dog et klaustrofobisk angreb, det var weird

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Elsker at ryge pinde om sommeren for derefter at koge rundt og lave havearbejde, luge i køkkenhaven eller ligende. At gå ture i skoven udenfor stigerne er også en ting der står højt på min liste.

En af de vildeste gange jeg har røget var første gang jeg røg lemon skunk med nogle venner der havde dyrke den selv. Vi var ude og kigge efter svampe, og røg derfor en pause joint midt i samleriget. Jeg undervurderede styrken ret kraftigt, og pulsede løs, begejstret over hvor syrlig en smag det havde. Nå det resulterede i at der indtraf sig en ret voldsom forsinkelse på mine visuelle indtryk. Efter 20 minutter måtte jeg erkende at jeg var ude af stand til at lede efter svampe, og vi måtte cykle hjem, en tur jeg ikke kan huske :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

For 3år siden, lavede mig og en ven noget ´´ryger aften´´ for bare mig og ham. til at starte med lavede jeg guldkakao, og han røg en blunt og lidt flaske bong(vi var begge 15år). Det gik lidt af lort, han sugede i den der blunt som om det bare var en smøg, han holdte det ikke i lungere+ der var alt for lidt tjald i. Det tog, som forventet, 100år for guldkakao´en at sparke ind. Jeg blev utålmodig, og fiksede en tjubang sammen med et cigar rør, som rør, og et gulerods hoved. Jeg tog et par hiv på den, og den var helt fantastisk. Vi besluttede os for at tage mix, tjubang og cola med ud og gå en lang tur i natten, i virklund(en lille skod og menneske tom, men naturrig by i jylland). Efter vi havde røget et par hoveder mere på tjubangen, var det som mit ´´jeg´´(ego) var uden for min krop. Lidt som om jeg spillede et playstation spil, hvor jeg styrede min egen krop, og kunne mærke min krops sanser. Min krop blev lidt besværlig at styre. Det var som om jeg selv kunne styre, om jeg ville være i min krop eller udenfor min krop og styre min krop. Jeg stådte et par gange ind i min ven, fordi asfalten vi gik på var pisse gummi agtig, og min krop var ligeså gummi agtig, som asfalten. Vi grinede helt vildt når vi stådte ind i hinanden. det var som om vi var på en anden planet, alting så anderledes ud, lys blev skarpere, mine sanser blev sådan visualiserede(hvis det er ord hehe). Jeg gik med lukkede øjne en del gange, fordi det var som jeg dannede billeder oppe i hovedet af mig der gik, ver gang jeg hørte mine fodtrin.
En af mine første erfaringer med nogen (illegale) rusmidler, det eneste jeg lidt fortryder var at jeg ikke ventede til jeg var blevet lidt ældre.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Where there ain't no need to escape from what is!
De første gange jeg røg var det ren skunk fra staden! En sommeraften var min gymnasieven og jeg gået en tur væk fra mine forældres hus til den lokale spejderhytte. Han havde fået ny jakke samme dag. Vi sad og røg - fik rimelig hurtigt grineflip over intet. Da vi skulle rejse os kunne jeg ikke holde balancen fordi den skråning vi sad på føltes mega stejl. Så jeg tager fat i min buddys jakke bagfra og holder fast for at komme ned - og kan slet ikke huske hvem han er! Det giver mig bare endnu større grineflip..

Vi kommer ned af bakken, jeg får afsløret hans identitet(!) og vi skal så gå af en snoet sti med høj bevoksning på begge sider. Det er dog som om jeg ikke kan se stien og vader i tredje sving bare ligeud, ind i brændenælder og siv! Står så der og knækker af grin igen. Det sidste stykke går ligeud og det er blevet mørkt. Det føles som om jorden er en kæmpestor bold som jeg balancerer ovenpå - som om jeg står stille i rummet og det er jorden under mig der bevæger sig når jeg går. Derfor tør jeg ikke rigtig at stoppe, af frygt for at miste balancen, men griner til sidst for meget til at gå.

Om det er det bedste high ved jeg ikke - men det var satme sjovt!!

Junior medlem

Jeg havde igennem en kammerat der er engageret i et gromiljø fået fat i noget White Widow i sommers, en strain jeg har prøvet flere gange, bl.a. i Holland, hvor jeg synes den var udmærket, men bestemt ikke i top 10 for mig (den på staden er generelt spild af penge imo (jeg køber iøvrigt aldrig grønt fra staden, det er simpelthen ikke pengene værd)).
Den jeg så prøvede sidste August (det var den dag der var OL-finale i synkronsvømning med de sorte spejdere, hvor kommentatorlyden gik efter en halv time) var jeg hjemme hos min bedste ven, hvor vi så fyrede op i det. Det var virkelig, virkelig sticky (hvis jeg pressede en flad håndflade ned på det sad det fast (virkelig fast -- jeg kun svinge hånden rundt og det blev dér!)), og havde en sindssyg intenst duft. Vi ville ryge et par timer inden synkronfinalen, så vi ikke var alt for kogte imens den var i gang. Alt var forberedt med friskblendet smoothie, lækker solskinsfuld terrasse, frisk frugt og et sweet playliste jeg tidligere har brugt på psykedeliske trips (meget 60'er domineret). Især playlisten blev meget handy, da highen virkelig var psykedelisk! Jeg mistede fuldstændig min fornemmelse af tid, så tydelige geometriske mønstre under øjenlågene foruden mit tankespin var meget, meget abstrakt. Og ikke mindst musikken var virkelig, virkelig awesome! Lidt som når man tripper optog jeg musikken med hele kroppen, fremfor blot at lytte med mine ører, hvis I kan følge mig. Én gang har jeg haft en lignende oplevelse med cannabis, der hed strainen blot Amnesia Haze (og kom fra samme grower), hvorfor den var noget mere opkvikkende, omend også på grænsen til det stærkt psykedeliske! Til gengæld paralyserede den mig ikke på samme måde som WWen (sikkert fordi WW er meget indica-præget, hvor amnesiaen er næsten ren sativa).

Weed kan virkelig være vildt! (det skal også med jeg ikke er hverdags-ryger -- jeg tvivler dog på, man ikke får en lignende oplevelse, selv med en stabil tolerance, hvis man prøver de urter jeg prøvede!).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]