Min bedste high jeg noglesinde har haft, var min første gang her i sommers.
Fik en klump "luksus kashmir" af en ven fra jylland.
Det var en fredag aften, havde ikke lige redskaber til at lave en joint så jeg røg hashen rent på glas. (fandt guiden her på psy)
Fuck hvor det kradsede meget i lungerne og gjorde mega nas!
(Det er jo helt klart! Det var mit første gang + jeg ryger ikke, så jeg er ikke vant til røg)Efter 15 minutter var jeg færdig med at ryge glasset og lagde mig ned på sengen og bare føle det.
Jeg havde sådan en Mp3 afspiller, som man kunne hæfte fast på t shirten. (Den mp3 blinker konstant med rødt lys)
Sangen "Portal - Still alive" satte sig til at spille.
PLUDSELIG synes jeg at mit værelse var blevet lavet om til et hvidt hospitalværelset og at min mp3 som blinkede var sådan en slags form for respirator jeg var sluttet til. Jeg blev kun forskrækket i 5 sekunder og derefter tænkt jeg "FUCK hvor fedt det der!"
I de 5 sekunder lød det som, at hjertemåleren bippede "bip...bip...bip...beeeeeeep" OGSÅ indsete jeg at jeg var pænt basket!
Slukkede for musikken og rejste jeg mig op og rendte rundt i huset, jeg havde sådan en smiley som en køleskabsmagnet
Sad og gloede på smileyen og den skiftede i forskellige superheltedragte (batman, supermand) osv. Men det var ikke sådan hallucinerene, men bare på den måde forestillende (Giver det mening? o_O) Efter 15 minutter blev jeg pissesulten og biksede alt muligt mad fra køleren, oven på en wok i thai-style!
Maden bestod af sådan noget nudler med kødstrimler, forskellige grøntsager. Det blev rigtigt lækkert! (ville dog bare ønske jeg kunne huske opskriften X_x)
Derefter blev jeg dejlig mæt og satte mig til at se fjernsyn, mit hørelse blev markant bedre og jeg var så koncenteret på hvad der var i fjernsynet!
Derefter gik jeg i seng og fik det bedste søvn ever!
Så havde jeg lige til 3 gange mere af den klump jeg fik af min buddy
Off topic:
Min ven fra jylland havde ikke mere af det, lige siden har jeg taget på staden og skaffe forsyninger til ferierne, men disse gange har det bare været sådan, at jeg fik ekstremt røde øjne og blev træt og faldt i søvn, eller MEGET kortvarige high på maks 30 min.
Jeg har købt en vaporizer og en billig acryl bong, da jeg troede jeg skulle bruge nogle bedre redskaber, men nej stadig de samme symptomer
Tror ikke dette skyldes tolerans, da jeg kun ryger i ferierne, med 1 måneds pauser af gangen.... Mystisk!
Men ellers prøver jeg igen, her på fredag og forsyne til vinterferien! og krydse fingre på at jeg kan skaffe det rigtige denne gang.
Edit: Har nu prøvet at stå ved de lange køer til boderne og se efter, hvad størstdelen købte...Der var rigtig mange, der valgte den der bubblegum, den duftede stærkt! Håber denne bubblegum skunk kan sparke min bare røv helt op til månen! Eller endda til saturn, hvor jeg kan chill på dens ringe!
Skal nok skrive, hvis det bliver det bedste high