Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 03:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Det var en slags ild i lungerne føelse

Dedikeret medlem

hehe det er skunken ;) jeg syntes selv det kriller lidt i halsen når jeg ryger skunk :D det er jo varm røg man hiver ned i lungerne.

Det er helt normalt at det brænder lidt :P

Junior medlem

Kommer det til at gå væk. Hvis man bliver mere rutineret ryget?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
desværre nej :( det har det i hvert fald ikke gjort med mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har det heller ikke gjort med mig, men man lærer at slappe af med det, og ikke tage det så tungt.

Jeg synes altid, at hvis det er en meget kraftig hashjoint eller en skunk, enten ren eller med tobak, så er det ret 'hårdt' for lungerne, i den forstand at det føles som om det 'brænder', som du selv nævner.
Der er ikke andet for, imo, end at slappe af og stille og roligt vænne sig til det.
Du behøver jo ikke blive hverdagsryger, før du kan nyde en skunkjoint, og som sagt, har jeg oplevet på egen krop, at det ikke fjerner den brændende følelse bare ved at ryge mere skunk.

Det lyder da til, at du blev dejligt skæv første gang. Nice going.
Skæv/høj, det sådan noget man først skelner mellem, når man har suget joints i lang tid og kommer med diverse broscience argumenter for, hvornår man er høj kontra skæv - medmindre man selvfølgelig har fat i noget god sativa så man kan sammenligne med al det indica der flyder rundt.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Tak for hjælpen. Havde jeg vidst det havde jeg røget mere :( hahaha :D

Ser frem til at ryge noget mere!

Men btw. Var det en mild slags høj? Er det ikke en der for dig til at være i skyeerne, og slappe af osv? Måske røg jeg for lidt? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
det er helt korrekt som SWIM siger det. man vender sig mere til den brændende/varme følelse jo mere man har røget, men den går aldrig væk. hvis man gerne vil køle røgen ned kan man jo altid ryge bong, men det skal du nok ikke bevæge dig ud i hvis du er ny i skunkens verden.

Junior medlem

Altså jeg har set hvordan på youtube hvordan man ryger bong, og har også selv overvejet at købe en bong? + jeg er ret inde i skunk osv nu. Men hvorfor vil du ikke anbefale bong?

Og hvis jeg køber en, bør jeg købe en mellem eller lille, gør det nogen forskel? For jeg kunne godt tænke mig en på 30 centimer, men jeg ved bare ikke hvor jeg skal gemme den, da den nok er lidt stor.

Medlem

Det er fordi man bliver et bonghoved af at ryge bong. Det slår væsentligt hårdere, og så sumper man bare derudaf. Størrelsen er ret ligemeget, men hvis du gerne vil prøve det, så kan du evt. lave en flaskebong (søg her på forum efter det) i første omgang.

Junior medlem

Hahaha hvor kunne det være lux at prøve det. Tak for hjælpen

Medlem

Jeg har røget siden jeg var 15 og nu er jeg 17, det brænder ikke på nogen måde ved mig, så med tiden går det vel over fordi du vender dig til det :) Hvis du skal have en god ryger skal du tage en lang smøg og tage det halve af og rist den så du kan puste nikotinen ud derefter kommer du 0,7 bluecheese skunk i, det er en rigtig rigtig saftig og lækker pind :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]