Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 aug 2025 01:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Altså mine effaringer med en sort afghan er, at den som regel sælges ret så billigt inde på staden - ca. 80 kr - og den du kan købe på staden ser noget bedre ud end det du viser her :D Det er generelt meget svært at finde ren hash, især i holland! (Hørt i et interview med en, der har været pusher til hollandske coffee shops i 26 år.) Der sælges kun omkring omkring 10-15 % hash i Holland og resten er skunk. Det kan altså derfor ikke betale sig for de hollandske/europæiske pushere/growers at lave hash ud af deres prima skunk, da efterspørgelsen ikke er så stor. Han nævnet i interviewet, at han kun kunne nævne en lille håndfuld coffee shops i Amsterdam, hvor kvaliteten er i top.
Det vil sige at en stor del af den hash de har en urent, da det kommer fra fattige bønder fra eksempelvis Marokko der selvfølgelig tænker kvantitativt frem for kvalitativt. Han nævnte bl.a. at en ting, der var meget normalt at blande i hash var kanel. Jeg er dog ret overbevist om, at der er lidt klammere ting i din klump :P
Derudover tvivler jeg på at du kan spotte noget der minder om plantemateriale i den hash? Men det viser sig sgu nok kun i rigtig god hash.
Der er generelt bare meget lort i hash, hvilket er hvorfor jeg personligt foretrækker skunk, selvom jeg bedre kan lide den basker jeg får af hash.

Min pointe er - Jeg ville ikke ryge den tjald om så jeg fik den gratis og de 5$ i gave ved siden af :)

Også det jeg ender med. Vidste fra starten at der var noget galt - også derfor jeg lavede denne tråd.
"personligt foretrækker skunk, selvom jeg bedre kan lide den basker jeg får af hash" - igen er jeg enig :)

Junior medlem

haha, sådan er det jo desværre :) jeg HADER følelsen af at ryge en klump, hvor man seriøst føler man får en smule kræft for hvert hvæs! :P
Men du kan jo altid lige prøve at lave den klassiske lommetest! Bobler hashen når den kommer tæt på varmen fra din lighter? Du kan også brække et lille stykke af og sætte ild til det, og hvis det kun er hvid røg og ikke sort, så tyder det på at det kun er plantemateriale der er i :)

MEN, du kan slet ikke regne med den test :) Pusherne bliver klogere og klogere, og de finder hele tiden på nyere og smartere ting at blande i ;) men prøv det da, du taber jo ikke noget på det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det ligner der er kobber i klumpen...

Junior medlem

haha, sådan er det jo desværre :) jeg HADER følelsen af at ryge en klump, hvor man seriøst føler man får en smule kræft for hvert hvæs! :P
Men du kan jo altid lige prøve at lave den klassiske lommetest! Bobler hashen når den kommer tæt på varmen fra din lighter? Du kan også brække et lille stykke af og sætte ild til det, og hvis det kun er hvid røg og ikke sort, så tyder det på at det kun er plantemateriale der er i :)

MEN, du kan slet ikke regne med den test :) Pusherne bliver klogere og klogere, og de finder hele tiden på nyere og smartere ting at blande i ;) men prøv det da, du taber jo ikke noget på det.

Ja, der er sgu ikke noget værre end det.

Ang. klumpen, så kan jeg umiddelbart let kan se plantemateriale i massen. Lighter-testen gav følgende:
- Meget små bobler
- Går let ild i det, når det først bobler lidt
- Brænder uden sod/røg
- Helt hvid røg når flammen pustes ud

Jeg kan ikke blive helt klog på det, men vælger nok at gå stole på min første mavefornemmelse. Har da heldigvis også en lille stash af en god svensk chronic, så weekenden er ikke helt fortabt ;)

Det ligner der er kobber i klumpen...

Arh, det synes jeg dog bestemt ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Jeg ville lave nol ud af det..

Junior medlem

Ja, det er som sagt svært at blive klog på, og man kan aldrig med 100% sikkerhed vide det ;) Men jeg vil selv mene at 'hashlugten' SKAL være tilstede :) Godt at høre! god ryger :P

Junior medlem

Tror bare det ender med at det ryger ud. Jeg har i realiteten intet betalt for det, da det er købt med crypto currencies.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
det ville jeg også gøre vis jeg var dig, for det ser bestemt ikke indbydene ud...

Junior medlem

Geografisk sted: k-hole
Har aldrig set en så ulækker hash - føj da ! har du prøvet at udføre en bubble test på det?

Junior medlem

Har aldrig set en så ulækker hash - føj da ! har du prøvet at udføre en bubble test på det?

Er det ikke lighter-testen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

PM sendt Tricome.

OP: Jeg ville måske overveje at trække nol på det.. Hvis det overhovedet kan betale sig lol.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem

Så er der sgu en opdatering fra sælger!

"I have take out the Hash commerce Afghane because the last batch i received was bad hash and remove it out of stock immediately.I stopped the bussines relation ship with the supplier.The few customers i send the hash will get Full refund 100%."

Så jeg fik refunderet hele beløbet :) Han skrev at han selv testede det, og var helt enig - den var helt gal.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"I have take out the Hash commerce Afghane because the last batch i received was bad hash and remove it out of stock immediately.I stopped the bussines relation ship with the supplier.The few customers i send the hash will get Full refund 100%."

Så jeg fik refunderet hele beløbet :) Han skrev at han selv testede det, og var helt enig - den var helt gal.

Det var da en fornuftig og heldig dealer du har fået fat i der ;) Men ja, hold da op en ulækker hash!

Junior medlem

Det var da en fornuftig og heldig dealer du har fået fat i der ;) Men ja, hold da op en ulækker hash!

Jeg må jo ikke nævne hvor jeg handler - men kan sige at det for det meste er sådan alle handler er. Hvis der er uoverensstemmelser, så finder man en løsning :)

Men ja, det var ret tydeligt at der var blandet et eller andet i.

Medlem

Geografisk sted: Århus
hehe klassisk snyde hash. Stearin, henna, dyre lort, plastic, diesel olie og tjære er nogen af de ting man kan bruge til at lave den slags. Som de andre siger; Når der zoomes helt ind ser det totalt forkert ud. Smid det ud, lad være med at ryge det.

Medlem

DET ER ABSOLUT IKKE HASH OG HAR ALDRIG VÆRRET I NÆRHEDEN AF EN KLUMP DET DER

Medlem

Det blev allerede slået fast for flere dage siden MFS :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Du skal være velkommen til at give mig det, det ville være perfekt til min samling af dyrelort! Jeg er igang med at uddanne mig som dyrepasser, så vidt jeg kan se, så er det en Lá snydepels du har fået fat i der ;)
Ej, glad for at din pusher ville refundere dig! :) Men jeg kunne godt tænke mig at undersøge hvad det egentlig er, når man ikke har zommet så meget ind, ligner det mest en blanding af en østers og kul..
Hmm, skidt skidt, men du har fået pengene retur! Go' ryger, bare ikke den der! :)

Medlem
Brugeravatar

I wouldnt puff that

Junior medlem

Geografisk sted: Grenå, dk
Det ser sgu vammelt ud, ligner ikke hash. synes mere det ligner et knastørt stykke tyggegummi eller sådan noget. er der over hovedet noget ved det der tyder på at det er hash? i smagen eller lugten eller noget?

-Go koger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]