Altså mine effaringer med en sort afghan er, at den som regel sælges ret så billigt inde på staden - ca. 80 kr - og den du kan købe på staden ser noget bedre ud end det du viser her

Det er generelt meget svært at finde ren hash, især i holland! (Hørt i et interview med en, der har været pusher til hollandske coffee shops i 26 år.) Der sælges kun omkring omkring 10-15 % hash i Holland og resten er skunk. Det kan altså derfor ikke betale sig for de hollandske/europæiske pushere/growers at lave hash ud af deres prima skunk, da efterspørgelsen ikke er så stor. Han nævnet i interviewet, at han kun kunne nævne en lille håndfuld coffee shops i Amsterdam, hvor kvaliteten er i top.
Det vil sige at en stor del af den hash de har en urent, da det kommer fra fattige bønder fra eksempelvis Marokko der selvfølgelig tænker kvantitativt frem for kvalitativt. Han nævnte bl.a. at en ting, der var meget normalt at blande i hash var kanel. Jeg er dog ret overbevist om, at der er lidt klammere ting i din klump

Derudover tvivler jeg på at du kan spotte noget der minder om plantemateriale i den hash? Men det viser sig sgu nok kun i rigtig god hash.
Der er generelt bare meget lort i hash, hvilket er hvorfor jeg personligt foretrækker skunk, selvom jeg bedre kan lide den basker jeg får af hash.
Min pointe er -
Jeg ville ikke ryge den tjald om så jeg fik den gratis og de 5$ i gave ved siden af

Også det jeg ender med. Vidste fra starten at der var noget galt - også derfor jeg lavede denne tråd.
"personligt foretrækker skunk, selvom jeg bedre kan lide den basker jeg får af hash" - igen er jeg enig