Christina1985 skrev:
Hjælp.. har været den heldige vinder af at finde nogle hamp planter ude i vores danske ganske land.. har derfor flyttet dem hjem til mig selv

men kan slet ikk finde ud af om det er en han og hun.. eller begge samme køn.. ved ikk lige hvordan jeg skal ligge billeder herind.. men kan være der er en jeg må sende en mail til, men billeder af mine nyfundne fine planter

... Jeg har selv haft en hel have fyldt med cannabis planter, fra fuglefodder. fugle og andre dyr er helt vilde med cannabisfrø. Der er ultra-lavt til ingen THC i planterne, men de er jo stadig rigtig smukke at kigge på, og at have stående, og passer du på dem, kan du faktisk have dem stående til December, og jeg vil heller ikke kalde det tyveri. hvis du har fået lov af ejeren af den grund, hvor de de stod. Og du Har taget dem med dig for at passe dem.
De er alle sammen hanner. Du er særdeles heldig, Hvis du finder en hund.
jeg ved rigtig meget om groning af cannabis, og medicinal cannabis, og gensplejsning.
Der kommer snart billeder af mine værker. jeg forsker i cannabis, og alle er mere end velkommen til at skrive til mig. Hvis der er områder omkring cannabis i ikke kender til.
jeg er lige begyndt her på siden, men har self. altid kendt siden.
ps. jeg er ikke doktor i cannabis. ikke endnu