Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
MVJ, nej, den var til Dexter!

Junior medlem

N.Gulli. jeg aner ikke hvad forskellen på kvalitet A og B er,men der er en prisforskel på 60 kr for 25 g.Som sagt havde vi blandet 10g fluesvamp med 15g tørret kaktus og jeg har aldrig prøvede noget lignene.Vi startede med at spise svampene,men da der var gået 1.5 time, og vi kun var blevet sløve delte mig og en ven kaktusen. Vi var lidt skeptiske over for det, da det kostede 300kr for 30g. Trippet kan jeg ikke rigtigt forklare,men det var underligt på en fed måde, jeg anede ikke hvad jeg snakkede om og jeg havde total paranoia over for mennesker jeg ikke kendte,men fuck det det hele var så positivt at jeg vil foreslå jer at prøve det! Men find en anden måde at indtage det på, det smager fandme klamt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Junior medlem

Hov undskyld jeg glemte at sige hvor lang tid det virkede, ihvertfald 10 timer. Jeg tog hjem om morgenen ved en 4 tiden og røg et bonghoved det næste jeg huske er at kl er 10 om formiddagen og jeg er på vej ned til de andre trippere

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
kewl thnx

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg prøvede også først meskalin-kakti for nylig, og blev ret imponeret. Trippet er ikke så visuelt overvældende som f.eks. syre eller store mængder 2C-B, men det er meget introspektivt. Man får stof til omtanke om ens egen personlighed.
Det smager PÆNT dårligt, og man får en del kvalme det første stykke tid. På os varede det nok også omkring 8-10 timer.
Ikke en substans jeg ville bruge hvis jeg skulle være meget social, f.eks. til en fest, men unikt velegnet til de dybere trips.

Dedikeret medlem

Jeg tror lige jeg spørger igen, hvor mange kapsler bliver der ud af f.eks 30g meskalin-kakti?
Da jeg aldrig har set en kaktus når den er klar til at lave afkog af aner jeg ikke hvor meget det fylder, så om det er 10 caps eller 500 aner jeg...nogen der gider svare på mit lidt lamme spørgsmål!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid:
Jeg tror lige jeg spørger igen, hvor mange kapsler bliver der ud af f.eks 30g meskalin-kakti?
Da jeg aldrig har set en kaktus når den er klar til at lave afkog af aner jeg ikke hvor meget det fylder, så om det er 10 caps eller 500 aner jeg...nogen der gider svare på mit lidt lamme spørgsmål!
<HR></BLOCKQUOTE>

30 g = ca. 30/40 kapsler. afhæning af hvor godt du stopper kapslerne. Du skal selvfølgelig knuse kaktussen til pulver først (gælder kun tørret kaktus).
Det er dog et helvede at æde 30 kapsler (selvom det ikke lyder så voldsomt) Lav heller et afkog og drik det - det giver en mere ren ethnobotanisk oplevelse.

(RygerSimley)

Dedikeret medlem

Jeg gider bare ikke sidde og ikke kan få det ned, det er sq spild af penge
(har det pisse svært med alt sådan der smager af puha)
Og alt det med at smagen er en del af "ritualet", er sq egentlig noget hø, jeg gider ikke smide så mange penge udaf vinduet bare for at brække mig før det overhovedet er slugt. Jeg har forstået det med at kaktus ikke er til spøge med, og jeg er ikke newbie overhovedet (jow hvad angår kakti ;o)
Så jeg vil bare vildt gerne prøve kakti, men uden at kløjes i den ækle grød.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så må du jo lave et ekstrakt...

Insane psychedelia user!

Er det ikke pissesvært Dex?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så vidt jeg har læst mig til, er det ikke selve ekstraktet der svært, men det sviner en del... Men sku' vel ikke være helt umuligt at lave fra det tørrede kaktus-skind fra ethno.

Medlem

Altså alt i alt. Eftersom 2 personer kunne opnå en virkning af 30 g. Kan man så konkludere at et afkog af 30 g. af det der tørrede kaktusværk er nok til en person to gange eller 2 personer en gang.

ps. Dumpede matematik STORT

Junior medlem

Geografisk sted: DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Jeg gider bare ikke sidde og ikke kan få det ned, det er sq spild af penge
(har det pisse svært med alt sådan der smager af puha)
Og alt det med at smagen er en del af "ritualet", er sq egentlig noget hø, jeg gider ikke smide så mange penge udaf vinduet bare for at brække mig før det overhovedet er slugt. Jeg har forstået det med at kaktus ikke er til spøge med, og jeg er ikke newbie overhovedet (jow hvad angår kakti ;o)
Så jeg vil bare vildt gerne prøve kakti, men uden at kløjes i den ækle grød.<HR></BLOCKQUOTE>

Hey Liquid!

Tjaa...der er faktisk en anden mulighed som jeg ikke mener at have set noget sted her.
Ikke fordi det er fedt eller lækkert, men hvis man VIL trippe og ikke KAN holde den kogte kaktusgrød nede kan man tage det analt; eller med andre ord: sprøjte det op i røven/endetarmen. Fordele(efter sigende): At du ikke har smagsløg i røven(heldigvis*LOL*) og at du derfor ikke får besvær med at holde det nede/inde og at optagelsen skulle gå hurtigere. Ulemper(efter sigende): alene det at skulle stikke genstande op i bagen er for(mig i det mindste)en absolut ubehagelig tanke, at skulle holde grøden "inde", og hånen fra dine venner når de hører hvad det er du har gjort!*G*...
Har ikke selv erfaringer med kaktus og denne måde at indtage det på, men har hørt det fra erfarne trippere, der HADER smagen af denne stikkende finurlige plante. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dwarfen

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
2-4 dl grød/vøske oppe i hullet øhmmm lydder umuligt for mig og klamt

brian du kan da godt vælge at dele det op i 2 men hvis du vælger den samme dosis dagen efter er du blevet lidt imun det holder op efter nogle dage men det er nu rart at trippe sammen med nogle.

Dedikeret medlem

Tror sq bare jeg drikker det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

det lyder sq ligepludselig ikke så slemt at sluge 30-40 kaps...

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af doeneg:
2-4 dl grød/vøske oppe i hullet øhmmm lydder umuligt for mig og klamt
<HR></BLOCKQUOTE>

Du må ha en stram kanal
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Aah Jensus - en rigtig Vejle-gay...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Pedro sirup

http://forums.spiritplants.com/ikonboard.cgi?s=3c5ee51268c4ffff;act=ST;f=4;t=295;hl=san+pedro+syrup

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
Negativt eller positivt?<HR></BLOCKQUOTE>

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]