Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 06:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: bong røg
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hasselager
hahaha pizza mand :D man kan også drikke bongvandet og spytte det ud i håndklædet?

Junior medlem

ja det kan man. men da jeg gik efterskole røg vi i vores rum på den måde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
marc123383 skrev:
hey jeg har et kæmpe problem med jeg lige er flytted på opholdsted igen efter en lille gitter tur, mit problem er hvordan får jeg en lugte fri bong og kan jeg gøre et eller andet får at få bong røgen til at luget af noget andet end bong syns jeg har alt

Du kunne evt. lægge hashen på hylden, det lyder som om at du har nok problemer allerede...? :roll:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Ellers kan man få sådan nogle luftfriskere med ekstra stærk jasmin lugt.. det går lige i bong røgen og overdøver den i løbet af et par få klik på den, kan klart anbefales.. så er du væk med lugten på 2 minutter.

Moderator
Brugeravatar

üCee skrev:
Prøv at få fat i en vaporizer.. Det lugter ikke for der kommer ikke noget røg! Man kan købe dem en del steder på nettet efterhånden. De er, for det meste, ret dyre men er man heldig, kan man finde en lille en, som ikke koster så meget.. Har ikke selv prøvet det men har kun hørt gode ting om vaporizing. Ved ikke om det virker med hash men man kan i hvert fald med pot/skunk..

Vaporizers damp lugter stadigvæk, mindre end røget cannabis, men alligevel er man ikke rigtig i tvivl når man kommer ind i rummet efter en omgang dampning.

Junior medlem

Noget åbenlyst som folk har det med at glemme.. Rens din bong og skift vandet tit. Det stinker jo helt vildt bare at have stående :D

Hvis du ender helt desperat og ryger ud af vinduet, så sørg for at der er ok varmt indenfor i forhold til udenfor, og hold røgen tæt på toppen af vinduet - det er der den varme luft "suges" ud. Hvis du gør det i bunden af ruden bliver det bare pustet tilbage i fjæset.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]