Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 19:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fjas skrev:
Hvorfor skal du bestemme det?

Jeg nyder, når jeg indtager cannabis oralt, de CEV's jeg får. Og det er blandt andet en af grundene til jeg indtager cannabis oralt, når jeg gør det. Ellers kunne jeg lige så godt ryge en joint.

Okay. Så er det jo fair nok. Jeg har bare svært ved at tro på det! Men hey, hvis nogen kan så er det bare heldigt for dem! Måske er jeg bare en af de uheldige som på ingen måde kan fremtvinge nogen som helst former for visuels under en hash-rus. Jeg ved det ikke.. Jeg har bare aldrig rigtigt beregnet visuels som en almindelig (bi)virkning af cannabis.. Tror du ikke det er en meget lille del af dem som ryger, som rent faktisk kan få det?

Dedikeret medlem

Jeg tror ikke på at man kan, med den indstilling der, du styrer jo lidt selv hvordan du opfatter cannabis rusen. Skriver heller ikke at det er målet med mit forsøg at hallucinere, spurgte bare om det er muligt, og hvis det er, så ville jeg da gerne opleve det. Jeg har nu heller ikke tænkt mig at smide 4g i, det lyder af lidt for meget, men måske 1-2 højst 3.
@Killuminati2011 kan du ikke prøve at forklare rusen ved så høj dosis lidt bedre, det lyder interessant.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg tror da ikke tærsklen er så meget højere oralt end at ryge før du kaster op.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Jeg får ofte CEV's om jeg enten ryger eller indtager det oralt.
Jeg synes dog det kommer meget an hvilken slags tjald man har fået fat i, jeg synes at man ofte kan dele de forskellige virkninger/tilstande man opnår op alt efter hvilken sort det kommer fra ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Hmm. lyder som noget af et eksperiment du vil begive dig ud i. har aldrig prøvet at begive mig ud i "the next level" plejer sgu at falde i søvn når jeg har nået mit limit. Og det med at hallucinere tror jeg du kan opleve lige meget hvor meget du ryger, du skal bare selv være stærk i troen på det. Jeg selv tror sgu ikke på det med at se mærkelige ting, og har aldrig prøvet det, ligemeget hvor hammer skæv jeg har været.

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Jeg har engang haft rigtig, rigtig heftige OEV's på en forholdsvist pænt stor skunk-joint. Det var sådan noget hvor jeg så "Gud" og alt muligt. Skulle egentlig bare lige teste mit Roskilde-skunk for nogle år siden, og det blev vildere end mine svampe/Ketamin-trips.
--Jeg kunne bl.a. gå på opdagelse indeni min egen krop, dog uden at være i kontrol, og det hele var så voldsomt og computerspil-agtigt, at alle mulige billeder & oplevelser fra hele min barndom blev mixet sammen til én stor, ubeskrivelig pærevælling.
I et hæsblæsende tempo!! Det var som om mit trip - mit synsfelt - blev til et vanvittigt pariserhjul, hvor alt hvad jeg kendte til blev blandet sammen. Mærkelige karakterer fra SuperMario, blandet med min klasselærer fra 1. klasse, blandet med steder jeg har besøgt, blandet med filosofiske løsninger på ting, blandet med, ja. Alt. Og altsammen helt utrolig visuelt. Alle billeder - det var som om mine øjne kiggede på en højpsykedelisk 3D-film!

Så man kan sagtens fyre den vildt af på skunk/hash. F.eks er CEV's er ret almindelige for mig når jeg har holdt nogle uger væk fra det grønne. Jeg er også en meget visuel person, men det dér med at nogen ikke tror på at det kan lade sig gøre. Pfff;) Og jeg er altså ikke lige typen, der sidder og digter fede ting på et HR-forum.

Hvad angår dit "projekt-bliv-så-skæv-så-mulig", så har jeg ikke nogen særlige råd, men lad for Guds skyld være med at tage 4 gram. Og hvis du gør, så sørg for at have gjort alting klar inden. Det er jo ikke sikkert at det er vildt nemt at hente, feks et glas vand i den tilstand.

God vind! B

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Det er ikke engang sikkert at du ved hvordan du drikker et glas vand i den tilstand.
Good luck

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nogle gange når jeg ryger igennem får jeg OEV's, men jeg er ret sikker på det er min HPPD der bliver triggered. Det er selvfølgelig ikke noget der kan sammenlignes med hallucinationer fra svampetrip osv., nærmere en slags synsforstyrrelser - ting som jeg i forvejen kan se, bevæger sig mm. Hvis jeg fokuserer meget på det bliver det vildere, og enkelte gange har det faktisk skræmt livet af mig, mest fordi jeg ikke rigtig kan stoppe det igen, og så føles det lidt psykotisk.
For lige at nævne et eksempel, har jeg en plakat på mit værelse med et par frække damer der står og holder hinanden for patterne og kissemisser. Sad for mig selv med en lækker stor skunk joint og stirrede på dem i godt og vel 10 min (dont ask why), og så begyndte de at bevæge sig - stille og roligt i starten. Men efterhånden som det begyndte at blive lidt intenst fuckede de rundt, ud fra plakaten, og deres arme bevægede sig op og ned som om de dansede erotisk. Meget fucked, men også lidt frækt :l

Junior medlem

Altså hvis du indtager meget oralt så kommer virkningen bare lige pludselig på en gang, og man kan altså godt blive rigtig dårlig hvis man putter alt for meget i, jeg blev dårlig af det på et tidspunkt hvor jeg blev sådan helt kold i kroppen, og trykken for ørene, hjertebanken og sorte pletter for øjnene, jeg havde det i hvert fald pænt dårligt.

Junior medlem

Altså det svært at forklare hvordan rusen var præcist men kan sige alt snore rundt for dig du griner hele tiden (ihvert fald med mig) og så fik jeg nogle sindsyge svedeture

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]