Visual Mind skrev:
Jeg kan se der er mange fordomme mod dette, uden at fornærme nogen
Fordomme?
Nahr...jeg tror nu mere at folk kommer med deres uforbeholdne mening omkring noget de selv har erfaret...incl. mig selv!
Visual Mind skrev:
Kristian12: der er ikke flere stoffer i udkradset end hvad der er i den nold man normalt ryger på, ej heller det grønne eller den almindelige tobak. Tværtimod. Desuden får du kræft af at trække vejret ude på gaden, hvis vi skal fluekneppe. (hvilket vi ikke skal da tonen jo er meget venlig

)
Det lyder lidt for skråsikkert imo!
Så du mener altså helt alvorligt at der er mindre "gift" i et ufuldstændigt forbrændt og kulsort produkt af harpiks/olie end der er i andet plantemateriale?
Jeg har selv været på bongen i mange, år så jeg kender alt for godt den der dårlige narkomanvane med at ryge udkrads, når lommepengene fra far og mor ikke rakte til et gram presset sand/kamellort. For ryge - det skulle man sgu
Vi var de sande udkrads connoisseurer - Noble riddere af affaldsrøg! Øv!
På et tidspunkt have min tjubang akkumuleret så meget snask, at jeg ville eksperimentere med at trække nol på lortet.
Den store cone med snask blev udrystet i alkohol og alkoholen delvist inddampet...men...forestil jer en lugt af gammel sur tjubang, der er forstærket 100 fold! En opkoncentrering af tjære, sod, PAH og nedbrudte cannabinoider

Lortet blev promte doneret til skraldespanden!
Jeg skal ikke lyde for frelst, da jeg selv har kørt den der provinsteenagestil med for tidlig afhængighed af hash, men det er dog ikke en periode jeg vil basere min kommende selvbiografi på

Det er i hvert fald over 15 år siden jeg har røget udkrads sidst. Det er jeg holdt op med!
Ligesom jeg også er stoppet med at æde min egen afføring fordi der tilfældigvis er en lille rest af næring tilbage!
Nå, I kan nok ikke bruge den her post til en bjælde. Det er blot min egen personlige aversion mod udkrads og dårlig hash

Bom Shankar!