Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Lyder da til at man skulle overveje at prøve det :b

Lå faktisk i min koger her den anden dag og overvejede om det var muligt at få et ordentligt resultat ud af, da jeg måske er verdens sløveste til at nolle :b

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Buddie skrev:
Jeg prøver helst ikke at bruge fingrene når det er skunk, det er hvad jeg bruger min grinder til.
Men synes også at have hørt/læst, at alt det gode bliver op ens fingre hvis min noller sin skunk i stedet for at grinde?

Hvis man går op i det, ryger man enten for meget eller også har man ikk så mange penge (hvilket ofte hænger sammen :) )

Self kan det være upraktisk at få fedtede fingre :D, men det synes jeg hører med til det at lave en pind.

Kan godt forstå det hvis man køber alt sin røg på staden (til tourist priser), men det er jo også crazy.

Medlem
Brugeravatar

Hampedyrker Newbie´n skrev:
Buddie skrev:
Jeg prøver helst ikke at bruge fingrene når det er skunk, det er hvad jeg bruger min grinder til.
Men synes også at have hørt/læst, at alt det gode bliver op ens fingre hvis min noller sin skunk i stedet for at grinde?

Hvis man går op i det, ryger man enten for meget eller også har man ikk så mange penge (hvilket ofte hænger sammen :) )

Self kan det være upraktisk at få fedtede fingre :D, men det synes jeg hører med til det at lave en pind.

Kan godt forstå det hvis man køber alt sin røg på staden (til tourist priser), men det er jo også crazy.

Det er på ingen måde det, det handler om. Det virker åndsvagt for mig at sidde og "nolle skunk" efter som trichomes sætter sig fast på fingrene.
Du ved godt at du bliver skæv af at ryge krystallerne? :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hold nu kæft.. ! :)

Jeg tænker så er det ikke ligemeget om du noller med fingre eller propper det i en grinder ?
min grinder er da nu goodt fedtet efter års brug.. der må da også sætte sig noget godt der.
Jeg tror ikke man kan undgå der går lidt til spilde.

Tror bare grinderen er en del nemmere og hurtigere.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
Saliva skrev:
Du ved godt at du bliver skæv af at ryge krystallerne? :lol:

Det løgn!! Det er det grønne i bladene man blev stoned af :lol:
Og ryst, det er bare en myte :wink:

Medlem
Brugeravatar

eskapisme skrev:
hold nu kæft.. ! :)

Jeg tænker så er det ikke ligemeget om du noller med fingre eller propper det i en grinder ?
min grinder er da nu goodt fedtet efter års brug.. der må da også sætte sig noget godt der.
Jeg tror ikke man kan undgå der går lidt til spilde.

Tror bare grinderen er en del nemmere og hurtigere.

Du kan købe dig en 3 lags grinder, der samler den krystaller nede i bunden :)
Og vupti du har dig en lækker ryst.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Матери России
Hagbard Celine skrev:
Og jeg vil give jeres rivejerns-metode et forsøg næste gang jeg sidder med en hård klump.
Så brug den side på rivejernet der river det finest. Det bliver helt pulver-fint.

Når du så fylder jointen, så sørg for at rode lidt rundt i mixet engang imellem, da hash-"pulveret" godt kan falde til bunds. Hvis det roder det lidt rundt sætter det sig fast på tobakken.
Sidst, men ikke mindst, skal du ikke stampe den før til aller sidst, da pulveret ellers godt kan falde lidt ned i bunden af jointen. Til gengæld kan du se, når jointen er færdig, at pulveret ligger helt fint ude ved kanten af papiret.

Det ser helt indbydende og lækkert ud, gør det ik'? :D
En joint er ligesom en gourmet ret: den må godt se lidt indbydende ud; man nyder den jo også med øjnene.

Bon appetit

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]