Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 04:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mht grineflips og din første fantastiske tid som ryger, så skal du huske, at det med at være skæv, var HELT nyt dengang og sikkert ret overvældende på alle måder - det var det ihvertfald for mig...
Så selvom jeg holder en lang pause, ved jeg stadig hvordan det er at være skæv, så når jeg starter op, blir jeg skæv, helt sikkert - men det kender jeg jo alt til i forvejen, så wow-effekten er ret minimal..=)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
HopIFjordeN

Har du prøvet at holde en måneds pause, og starte ud med noget god skunk ?
Første gang jeg nogensinde var skæv røg jeg standard fed på en fængselsbong... mmmh !
nej ! føj ! og skæverten var neder ! sådan er det at bo på landet nogen gange ;)

Men blev da ordenlig skæv senere hen med noget godt tjald og skunk, fik de dejligste grineflip.
Så havde jeg været afhængelig i nogle år der, stoppede i 55 dage præcis og røg så noget orange haze med en ven.

Jeg har aldrig haft det så godt :)
Og det har gentaget sig, vær gang jeg ryger noget sativa domineret godt skunk efter
en lang pause har jeg altid haft det genialt, bare en uges pause kan næsten gøre tricket.

bare noget du evt kunne prøve hvis du savner at smile lidt ;) hehe

Medlem

Geografisk sted: København
Taktak min ven;)
Ja, jeg kan godt huske hvordan det var i starten af det hele, det var nemlig noget helt nyt ''tryllebønne''
men den ''wow-effekt'' hvor solen lige lyste gennem skyerne på de mørkeste dage og lige netop, ''den lede griner'', den tror jeg nu (Desværre) aldrig jeg får igen, måske hvis jeg ligger det helt på hylden i mange år, for jeg kunne ikke beskrive det bedre, nu kender man det jo, Rutinen nærmest...

Jeg røg også Semi i starten, og kunne ingengang tage 0,5 g semi uden at gå helt i brædderne, det savner jeg virkelig.

Nu begynder jeg at mærke at der virkelig mangler noget, jeg er rastløs, depressiv, og tænker ikke på andet end en stor fedtet joint, jeg har det sgu mærkeligt, men må klemme det i mig hehe :).
Jeg har på fornemmelsen at jeg aldrig vil stoppe 100% med den fede :(- For et eller andet sted, så ved jeg der ikke går længe før jeg sidder inde på øen med en ordenlig kæp i kæften .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Nej du får den da ikke igen hvis du går og siger sådan til dig selv.
Nu har jeg røget bong i snart 10 år, jeg kan da sagtens få "tryllerusen" frem, nemt, det kræver
bare lidt positive tanker ( noget ordenligt røg ) og en pause dvs tålmodighed.

alt andet er noget vås :D ;)

Medlem

Jeg tror jeg skal vente i 5-10år hvis det endelig er, så man har glemt alt om det, og ikke har samme forventninger til det, men man skal vel aldrig sige aldrig :) nu påvirker cannabis også mennesker meget forskellige, nogle kan ligefrem få halluer af cannabis (siger de) :)

Iiha bong, den er slem :), men den sidder der helt klart, men jeg bliver bare ikke rigtig skæv af joints i de perioder hvor jeg har røget meget bong/merskum/tjubang.

Hvad er noget vås? :) hehe, må bare se hvor lang tid jeg kan holde den, er også begyndt at kunne sove uforstyrret nu, hvorimod jeg har vågnet flere gange de første nætter, og har begyndt at kunne huske mine drømme (som ikke er specialt behagelige P.t)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
godt gået med pausen indtil videre, Hold ud :P

jeg tror at selvom du holder 10 års pause ville du aldrig få den samme virkning som din første joint, der er værtfald mange der mener at når man først har røget tæt er det umuligt, men man kan da sagtens få en god griner og den euforiske lykkerus men der vil nok altid mangle noget som gør trippet unikt

som sagt tidligre, min ven som røg over adskillige gram på bong hver dag, og var fuldstændig grædefærdig af grin og lykke efter at have røget med på en icejoint og 2-3 hvæs på en alm efter bare en 3 mrd's pause, og hvis du ik har røget meget bong burde det bare være et +, gå efter 3 mrd og så kunne du evt prøve med nogle bonghoveder med noget sjov i ;) , hvis det ik har den ønskede effect kan du altid vente lidt mer :P

Medlem
Brugeravatar

jeg har også oplevet at joints ikk virkede fordi jeg var blevet for van' til de stærke bong hoveder, jeg holder pauser på ca 1 uge (engang i mellem) og så ryger jeg meget forskelligt. det hjælper meget så ryger jeg fx hash i et stykke tid nå det ikk rigtigt er "sjovt" mere ryger jeg en god skunk i et stykke tid og så når skunken blir sådan lidt så ryger jeg noget pot eller måske hash igen eller en helt ny skunk med en anden dominans =D det virker for mig

Medlem

Bong gør det kun værre :), men ja bong er nice, hvis det bare er en ordenlig engang i mellem :)
Personligt er jeg helt vild med de der ash-cather bong, med all-green, som jeg ellers ikke er helt vild med :)

Men ja, det er et rigtigt godt spørgsmål :), jeg tror ikke man skal have for store forventninger, men vi er jo så forskellige bygget op, mange af rødderne har røget mere end mig, mere intenst, og de bliver stadigvæk hammer skæve(De svin) :)
Jeg tror sådan en 3måneders pause i hvert fald vil gøre sig, så måske vil jeg få det ligeså godt som din ven xXHex :)
jeg ser i hvert fald frem til det..

Jeg har lavet en lille plan, at jeg vil holde den til mine tøser er høst klare, så kan jeg også blive godt ramt igen (håber jeg)

Smart måde med at variere med grønt og hash ja :). Der må vel også være nogle psykoaktive stoffer som man ''filterer fra'' når man laver hash? hmmm :)..

God røg til alle
David

Junior medlem

Geografisk sted: i behandling
sidder også på 3 dagen uden røg og søvn ;/ har ik røget så længe som jer men slemt er det squ
held og lykke MFS

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]