Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er der nogen, der kan fortælle hvad der er bedst hvis man vil være HØJ (fremfor skæv): pot eller skunk?

bannet
Brugeravatar

groza : jeg sidder lige nu og er rigtig, rigtig høj af pot, ikke skæv, bare rigtig høj, flyvende du ved nok :) men jeg mener helt klart pot, jeg har også røget skunk, men jeg synes personligt bedre om pot :)
sorry hvis det fuckede op, jeg er pænt blæst

Medlem
Brugeravatar

WeedHead skrev:
groza : jeg sidder lige nu og er rigtig, rigtig høj af pot, ikke skæv, bare rigtig høj, flyvende du ved nok :) men jeg mener helt klart pot, jeg har også røget skunk, men jeg synes personligt bedre om pot :)
sorry hvis det fuckede op, jeg er pænt blæst

Fedt nok, så må jeg se om jeg kan komme til at ryge noget pot næste gang, jeg tager i byen :)
Rigtig god fornøjelse med skæverten :D

Medlem
Brugeravatar

god skunk mener jeg gir meget bedre high end pot =D

Moderator
Brugeravatar

groza skrev:
Er der nogen, der kan fortælle hvad der er bedst hvis man vil være HØJ (fremfor skæv): pot eller skunk?

Kommer an på hvordan du definere skunk, om det er sorter der har genetik (er krydset) fra skunk#1, eller om man bare tænker indica/sativa hybrider, eller om det bare er kontrolleret avl med hampplanter. Hvis sidstnævnte, så vil jeg helt sikkert sige at du kan blive bedst høj (Clear headhigh kinda thing) på noget rent eller +80% sativa "skunk", en god Haze, Acapulco Gold eller Kali Mist f.eks.

Men der er helt klart flest sativa/indica hybrider, hvor der er en god mængde body high indkluderet, om så man vælger en sativa domineret hybrid, og i mange tilfælde vil "pot", som i mindre potent hamp, have mere en sativa agtig rus, men "pot" svinger jo lige så meget som "skunk" gør, måske mere.

Medlem
Brugeravatar

@BisMan: wow, der var lige en masse ny viden for mit vedkommende. Så er mit spørgsmål bare: hvad skal jeg spørge efter på Staden? Jeg er ret sikker på at pusherne ikke ved alle de ting, du skriver (desværre...).

Moderator
Brugeravatar

Nu har jeg aldrig købt røg omtalte sted, men jeg tror bare jeg ville spørge efter en (langtidsblomstrene) sativa domineret sort, hvis det fejler så ville jeg spørge om han/hun havde en "haze" eller noget der minder om i virkning og gerne også udseende. Ellers kan du vel bare tjekke ud hvad de har, købe en smule, og ellers huske på hvilke sorter der var, og så hjem og google, og så afsted igen indenfor nærmeste fremtid. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg vil altid anbefale Orange Haze for en høj oplevelse. Jeg elsker det. årh <3
For 200 kroner varede til over 10 små joints <3 Har kun haft mega gode oplevelser med det. Det smager også godt.

Orange haze er det nye sort.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]