Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 06:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
TheWhiner skrev:
...Det var egentlig ikke en ubehagelig oplevelse, men jeg har aldrig været skævere. :D

Altså de to gange? :)
Det svarer til at en døgnflue siger: "Jeg har aldrig oplevet noget vildere!"

On-topic: Du siger selv at det ikke engang var ubehageligt. Så var det vel næppe en overdosis? Medmindre din krop led store skader af giftstoffet, hvilket jeg ikke regner med er tilfældet.

Junior medlem
Brugeravatar

BryGs skrev:
manze, der er ikke noget hash på staden der er 90kr værd, ligemeget om pusherne kalder det "110er" "90er" eller lign. Desuden, hvor tit kommer du derinde? Det er jo ikke andet end et intetsigende rangsystem som alle rockerbumserne har til deres hash, og du betaler f.eks langt fra 90kr/grammet bare fordi hashen hedder "90er". udover det tror jeg ikke du skal regne med, at de betaler så meget for deres hash. nok nærmere 10-15kr? skal jeg dog ikke kunne sige.

stop nu med at sprede det latterlige teenage slang herinde, det skaber forvirring over hele landet. er efterhånden stødt på et par pushere med ok hash, men hvis så jeg spurgte hvad det var for noget præcis, svarede de "120er" (ja, det er sjovt nok altid 120'er :) ), har endda mødt en pusher ude på staden der ikke anede hvad det var noget hash han egentlig havde.

Hahaha... Du kan få genial hash på staden... Du kan få noget vild nok Ice hvis du er ovre i den genre men ellers er der også steder hvor du får en god klump marok eller kashmir for en fornuftig mønt...

Hvis du går til de rigtige pushere får du den rigtige hash... Hvis du går til drankerne eller mange af de større boder så bliver du tørret...

Men nok off topic...

Til trådstarter:

Hvis du har haft god hash som du siger hvordan var det så muligt at "knuse" den? Hvis du kun har røget 3 gange så er jeg ret overbevist om at du ikke kan kende forskel på en god ryger og en dårlig ryger... Det at du kan knuse hashen siger mig at den ikke har været af særlig høj kvalitet... Ikke for at hakke på dig eller noget men synes du skal vide hvad du har røget og at du muligvis er blevet snydt... Det er ikke svært for en pusher at spotte hvis du er fuldstændig ny på området og hvis han er svinsk nok så fortæller han dig bare at hans skod hash er vild og tager overpris... Du bliver jo skæv alligevel når du ikke har opbygget nogen form for tolerance og opdager intet...

Fatter ikke hvorfor du synes der skulle bruges så meget hash når det kun var dig og din veninde der skulle ryge og ingen af jer er hærdede rygere... Spar dog på det mand, bliv skæv igen senere eller en anden dag...

Til sidst synes jeg synes jeg at du skal droppe den der skumle joint bong ting du ryger på... Vil gerne have at vide hvordan den er lavet helt præcist hvis du gider forklare... Smid 0.6g god røg i en et smøgs joint og ryg den i stedet, det burde være rigeligt til at gøre dig lam når du ikke har en større tolerance... Hvis du absolut ikke kan lide at ryge joints så køb dig en pibe eller en chillum i stedet... Det er ikke for at prædike eller nedgøre dig eller noget men du har brug for lidt vejledning... Tag det eller lad vær :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg har røget hver dag i tre år, og et gram af hvad jeg betegner som okay ryger, i bong, er sgu nok til at sende mig til månen. Tror aldrig jeg har røget så meget af gangen nogensinde, højst et halvt gram, og det er hvis hashen ikke er i orden.

Til trådstarter: hvis du ikke bliver ordentligt skæv af at ryge et kvart gram af din hash, er den ikke god nok, medmindre du er heftig hverdagsryger. Og der snakker jeg hash til en 45-65 kroner grammet, alt efter hvor det er købt. Jeg har prøvet hash før, hvor et halvt gram i en solo joint knapt nok gjorde mig skæv, men det var inden jeg lærte at købe de rigtige steder. Den hash var dog ikke fra staden.

Junior medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
Jeg har røget hver dag i tre år, og et gram af hvad jeg betegner som okay ryger, i bong, er sgu nok til at sende mig til månen. Tror aldrig jeg har røget så meget af gangen nogensinde, højst et halvt gram, og det er hvis hashen ikke er i orden.

Til trådstarter: hvis du ikke bliver ordentligt skæv af at ryge et kvart gram af din hash, er den ikke god nok, medmindre du er heftig hverdagsryger. Og der snakker jeg hash til en 45-65 kroner grammet, alt efter hvor det er købt. Jeg har prøvet hash før, hvor et halvt gram i en solo joint knapt nok gjorde mig skæv, men det var inden jeg lærte at købe de rigtige steder. Den hash var dog ikke fra staden.

Ja du har nok ret i at 0.25g er nok til ham... Synes dog at en joint smager bedre hvis man smider omkring 0.6g i pr. smøg, man kan jo altid lade jointen ligge og hygge sig i askebægeret når man opnår den effekt man gerne vil have og så tage et hiv en gang i mellem for at holde det ved lige... Men det er nok bare personlig præference :D

Har røget on and off de sidste 8 år... Med det mener jeg at jeg holder pauser ind imellem når jeg synes min tolerance kommer for højt op hvor jeg så kun ryger en joint eller 2 på en måned for at se hvornår min tolerance er kommet ned på et niveau hvor jeg kan blive godt lam af en enkelt joint igen... Det bliver sku for dyrt i længden hvis man bare kører tolerancen så langt op man kan og bliver ved med at fodre den... Er gået fra at ryge med på 3 smøgs chillumer krydret med ice til at blive lige så skæv af at ryge en et smøgs joint med 0.6g god røg ved at holde pauser, og når man så kommer op og kan klare mere end ens tegnebog igen: rinse and repeat... Det kræver noget af en når man er lige så glad for at ryge som mig men synes helt klart det er det værd... :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Cracklife skrev:
Til trådstarter:

Hvis du har haft god hash som du siger hvordan var det så muligt at "knuse" den? Hvis du kun har røget 3 gange så er jeg ret overbevist om at du ikke kan kende forskel på en god ryger og en dårlig ryger... Det at du kan knuse hashen siger mig at den ikke har været af særlig høj kvalitet... Ikke for at hakke på dig eller noget men synes du skal vide hvad du har røget og at du muligvis er blevet snydt... Det er ikke svært for en pusher at spotte hvis du er fuldstændig ny på området og hvis han er svinsk nok så fortæller han dig bare at hans skod hash er vild og tager overpris... Du bliver jo skæv alligevel når du ikke har opbygget nogen form for tolerance og opdager intet...

Fatter ikke hvorfor du synes der skulle bruges så meget hash når det kun var dig og din veninde der skulle ryge og ingen af jer er hærdede rygere... Spar dog på det mand, bliv skæv igen senere eller en anden dag...

Til sidst synes jeg synes jeg at du skal droppe den der skumle joint bong ting du ryger på... Vil gerne have at vide hvordan den er lavet helt præcist hvis du gider forklare... Smid 0.6g god røg i en et smøgs joint og ryg den i stedet, det burde være rigeligt til at gøre dig lam når du ikke har en større tolerance... Hvis du absolut ikke kan lide at ryge joints så køb dig en pibe eller en chillum i stedet... Det er ikke for at prædike eller nedgøre dig eller noget men du har brug for lidt vejledning... Tag det eller lad vær :)

Jeg brændte to huller i flasken med en cigaret, så stikker jeg jointen i det ene, holder for det andet og suger af flaskehalsen. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]