Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 04:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så er læsetiden færdig.
Køb nogen gode frø og kom igang med, at ryge :peace:

Prøv desuden at bruge lidt tid på, at finde en god forhandler

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har også leget lidt med frøene.. Ved ikke om du har læst denne tråd jeg lavede for nogle år siden? Der kan du nok få svar på nogle af dine spørgsmål :) Cebil -- Anadenanthera colubrina

Tror desværre, at du bliver skuffet over virkningen ved rygning, men held og lykke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
eskapisme skrev:
Kvart -
Fordi jeg helst undgå at putte ting op i min næse... det er vel ikke så mærkeligt ?
Lissom jeg heller ALDRIG kunne finde på at sniffe MDMA :) det er ubehageligt og virkningen når det indtages oralt er så også langt bedre syndes jeg :) men det en anden snak.
Undskyld sproget nu, men det er altså ikke os alle der er vildt glade for alt det snifferi, og jeg er bare en smoker hehe
Og som nævnt tidligere, så syndes jeg at det lyder ubehageligt at sniffe, og direkte ulækkert faktisk...

Det er sgu også helt fair at du er af den holdning, virker som om der er flere der har det sådan. Personligt gør det mig ikke noget at sniffe en substans, som jeg ser det er det jo det samme stof man indtager og er det den indtagelses metode det kræves for at få en virkning så skal det ikke holde mig tilbage. Dog er jeg ikke meget for nåle men de stoffer som man typisk vælger at sprøjte ind har alligevel ikke min interesse.

Venter spændt på dit forsøg du må sgu give en tilbage melding når du har prøvet!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Så har jeg fået bestilt mig nogle frø fra en forhandler der skulle være pålidelig osv ( håber jeg )
Går og venter på de kommer.

Er det ikke noget med man skal indtage maoi hvis det sniffes ? eller..... er jeg dum ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej. Maoi, er ikke nødvendig.
Men prøv, at ryg dem.

EDIT: Eller hvis du har mange, kan du jo prøve begge dele.

Junior medlem

Hva så? hvordan var effekten?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: beyond imagination
Fik du nogensinde afprøvet dem :) ?

Medlem

Jeg har røget disse frø utallige gange i pulveriseret form. De giver mig ekstrem kvalme og opkastfornemmelser, intens svimmelhed, en følelse af at det brænder inde i mine blodårer og at jeg snart skal dø. Når dette er overstået føles baseline faktisk utrolig godt. Man kan sige, at selve stoffet er et come-down, og at vende til bage til den normale tilværelse er så en come-up :D.
Muligvis meget milde CEVer, men ikke bedre end man får hvis man lukker øjnene og trykker på sine øjenlåg i lidt tid. Det var svært at koncentrere mig om CEVer da jeg havde det så ekstremt dårligt. Jeg har prøvet med mange forskellige doser, mest i 10-50 mg lejet. Det bliver bare værre og værre jo længere man går op. Jeg tror ikke jeg kunne ryge over 100 mg uden at kaste op.
Alligevel er jeg kommet tilbage til disse frø igen og igen fordi jeg er sådan en optimist, og virkelig ville ønske at der var en ordentlig rus at komme efter!

Jeg har dog aldrig sniffet dem. Jeg har lavet dem til yopo snus, og så røget snusen. Dette fjerner alle de negative effekter, bortset fra at røgen stadig lugter og smager af ad der er blevet for gammelt. Ja. Ad der er blevet for gammelt. Så er det sagt.

Lad mig copy/paste min post fra bluelight, da jeg mener at det er ekstremt relevant information, og fordi jeg ikke orker at skrive det hele igen/oversætte det.

Citat:
Just a quick information post about the toxins disappearing from yopo/vilca when it's heated. The bag from my supplier says "Yopo/vilca, anadenanthera colubrina", but since yopo is peregrina and vilca is colubrina, I can't be sure what it is.

Anyway, these are my results:

First batch:

300 mg yopo
270 deg. Celcius for 25 minutes
added 75 mg lime, some water
total weight would be 375 mg if it weren't for the heating
kneaded for hours
let sit for a day
slowly evaporate off water
total weight: 250 mg = 67% of original

Smoked all of 250 in three quick successive tokes.
NO side effects WHAT SO EVER (smoking just 100 mg of pure untreated yopo makes me almost vomit). Some euphoria, nice warm feeling in my head, around my eyes. Mild psychedelic headspace. I was on a mattress on the floor with a candle as the only light in the room (Shpongle playing in the background), I started drawing and when I snapped out of it about 20 minutes later I'd drawn a cool native american-esque face.

Second batch:
2030 mg yopo
180 deg. Celcius for 35 minutes
added 550 mg lime, some water
total weight would be 2580 mg if it weren't for the heating
kneaded for a while
let sit for a night
quickly evaporate off water
total weight: 1925 mg = 75% of original.

I haven't tried this batch yet. I suppose that I have enough to use it as a snuff, but I'm so afraid of the burn that I may end up smoking it. We'll see.

Jeg endte med at prøve batch nr. 2 og fik ikke rigtigt noget ud af den. Jeg ved heller ikke hvor meget af effekten fra første batch der var placebo, da jeg virkelig havde det perfekte set/setting med stearinlys, psykedelisk musik osv. Det var dog ikke komplet placebo.

Jeg kan konkludere, at den korrekte tilberedelse enten fjerner nogle giftstoffer ved evaporation, ved kemisk reaktion, eller (som nogen mener) at calciumhydroxiden omdanner bufonetinen til et salt, calcium bufotenat, som har bedre egenskaber både farmakokinetisk men også rent farmakodynamisk.

Jeg er dog stadig for meget en vatpik til at sniffe yopo. Jeg har stadig et par gram pulveriserede frø, så det er vel bare et spørgsmål om tid før jeg tager mig sammen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]