Steve Urkel skrev:
Det er jo meget naturligt at de få ildsjæle der står for arrangementet sætter deres eget præg på det. Fri hash bevægelsen har sin rod på venstrefløjen, derfor kan det nærmest ikke undgås at marchen får et lidt rødligt skær. Der plejer nu ellers at være microfon tid til den del af højrefløjen der støtter op om sagen, derfor kan jeg ikke genkende den propaganda du beskriver.
Man skal godt nok også være en meget fintfølende ateist, hvis man kan finde "Mahatma Tuxen temaet" stødende
Hvis du mener at du har nogle banebrydende ideer der kan trække endnu flere mennesker til marchen, er jeg sikker på at Tuxen og co er åbne for input til 2011 marchen

Mvh
Jeg ved nu heller ikke om det var fuldkommen afgørende for antallet af deltagere til marchen.

Men jeg synes at det er en underdrivelse at sige at marchen bare havde et 'rødligt skær'. F.eks. med kampråb som "stem på de røde" (eller noget i den stil: jeg kan af gode grunde ikke huske ordvalget præcist). Han rettede det lidt senere til "stem på nogen der går ind for fri hash", men allerede der ville jeg føle mig mindre velkommen som liberalist (eller andet). Men måske er jeg bare for fintfølelene.

Jeg har ingen banebrydende ideer, men et par mindre ændringsforslag som jeg er overbevist om at Tuxen og co. allerede kender til fra andre kilder. Det kan være at jeg burde skrive et sødt brev, men jeg tvivler på at det ville gøre en forskel.