Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 02:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
annhobde skrev:
Hehe, det har jeg også lært noget af...

Ja der er røget masser og jeg synes sgu ikke det virker. :roll:
Det er virkelig skod, og jeg føler mig faktisk ret så dum, idioten står garenteret stadig og griner :oops:

Baboom, ja hehe det var lige det eneste sted jeg kunne finde at ligge billederne ind og tage dem fra...

Jamen det er jo det han ikke skal have lov til :)
Og han vil garanteret gøre det med andre igen og igen- har set det før og det er noget værre svineri !
Sådan noget hundekikstjald...

Jeg fik engang noget lort... det lignede det var godt.. men da jeg gik hjem og brændte i det blev det helt sort og " kuldet " og lugtede af helveds til... så røg jeg et par bonghoveder uden nogen effekt ud over hovedpine... det var en lille narko ho ( sagt pænere hun var narkoman og solgte sig selv for stoffer ) jeg havde købt det af... jeg var kun 16 år, og besluttede mig for at brokke mig.

Hun virkede ligeglad og spillede smart... så råbte jeg og skreg ( kan ikke anbefales over for en pusher men hun var jo en ho ;) ) - og så sagde hun at jeg kunne få pengene tilbage for det jeg stadig havde, og siden jeg havde købt 10 gram og kun røget 1 af dem, var det fint nok, så det gik fredeligt for sig, hvilket jo også er det bedste.

Et år eller to senere nakkede jeg ca 20 gram fra hende imens hun væltede rundt, efter hun igen havde snydt mig med noget amf.
Noget amf der slet ikke virkede - eller var overhoved var amf :D og hun havde drukket det der grønne slim jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu ... metadon ? og var ikke så frisk, men det var jeg heldigvis...

Pushere fortjener at brænde nallerne når de snyder kunderne.. hvad får det egentlig ud af det ?
De kommer jo ikke igen de kunder.. og de kunne jo tjene flere penge i længden, men de må jo være desperate selv ?

sorry.. off topic :D blev bare lige vred

Junior medlem
Brugeravatar

Hvad sker der hvis du nærmer en lighter flamme mod klumpen? Bobler den? bliver den bare sort? Går der nemt ild i klumpen?

Du kan også prøve at ligge et halvt gram på en brandsikker overflade, sætte klumpen i flammer, indtil den er brændt helt ned. Der skulle gerne ligge olie tilbage efter afbrændingen, samt en smule aske. En ren klump efterlader minimal mængde aske og et lag af hash olie :)

Tip: Test ryg altid et gram inden du køber så stort ind!
For det er vel hvad det kommer ned til, er den værd at ryge og dermed pengene værd for dig.

live and learn :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]