Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Hvad med at bruge den mængde, som vil gøre dig tilpas høj? Det er umuligt for os at sige hvor meget du skal bruge af lige præcis den skunk du har. Dog er jeg ikke så meget for rene skunkjoints. Synes det er bedre med en smule tobak. Hvis jeg skal ryge min skunk rent foretrækker jeg at bruge en pibe af en art.

Medlem

ja, nemlig. for du skal da bruge lidt meget for at fylde en joint med ren skunk.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
AlexMayn skrev:
ja, nemlig. for du skal da bruge lidt meget for at fylde en joint med ren skunk.

Jeg fortrækker det rent ! selv om jeg ryger cigaretter osv..
naaah.. jeg ved ikke hvor meget jeg bruger...

Men hvis du fek.s har kunne få 2 gram skunk derned;) så skal man jo bare ikke ryge ligeså meget... altså.. jeg kan bedre lide en joint der siger BOOOOM og ikke sniger sig ind på mig ;D
mange elsker den der " sniger ryger " men jeg hader den.. vil hellere selv styre når jeg vil være ordenlig basket, derfor syndes jeg det er dejligt med rent skunk da der ikke skal så meget til..

regner med at næste gang jeg skal ryge en joint ( der går nok lidt tid indu ) så skal jeg ryge det rent :) så skal der jo kun 5 -6 væs til man :D haha

Men det smager somregl praktfuldt hvis det er tørret ordenligt.
ISÆR ORANGE HAZE ^^

Medlem

Roche skrev:
AlexMayn skrev:

Men hvis du fek.s har kunne få 2 gram skunk derned;) så skal man jo bare ikke ryge ligeså meget... altså.. jeg kan bedre lide en joint der siger BOOOOM og ikke sniger sig ind på mig ;D
mange elsker den der " sniger ryger " men jeg hader den.. vil hellere selv styre når jeg vil være ordenlig basket, derfor syndes jeg det er dejligt med rent skunk da der ikke skal så meget til..

okay, og så bare slukke den og så tænde op igen når rusen er ved at blive svag igen? (:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
AlexMayn skrev:
Roche skrev:
AlexMayn skrev:

okay, og så bare slukke den og så tænde op igen når rusen er ved at blive svag igen? (:

Præcis - eller bare ryge det hele og falde i søvn;)
Men som sagt så kræver det en skunk der virkelig er godt tørret :) ellers smager det af lort, og er næsten umuligt at holde gang i.. der kan man blive tvunget til at riste en halv smøg, eller tørre det lidt selv... jeg fortrækker det sidste.

Medlem

haha okay :D så må jeg jo lige prøve det :D

Medlem

Geografisk sted: 2900 happiness?
Orange haze :gud:

Medlem

Cozhi skrev:

er det også den man kalder Orange Bud ? For den sparker ihvertfald røv !:) en af mine kammerater vil snart begynde at gro White Widow.. mmmh..

Medlem

CheeseCrackers skrev:
Cozhi skrev:

er det også den man kalder Orange Bud ? For den sparker ihvertfald røv !:) en af mine kammerater vil snart begynde at gro White Widow.. mmmh..

Det ved jeg ikke, kan godt være :hm:

Røg noget Lazy russian som vist også er i familie med white widow (via White russian (korrekt mig hvis jeg er gal på den)) og det var i hvert fald en god effekt :) dog smagte den overhoved ikke ligeså godt som hazen, :D

Medlem

@BisMann
Det er selvfølgelig rigtigt. :)
- men så er det jo pludselig nogle små spliffs. Jeg synes i forvejen, at en joint egentlig hurtigt er overstået, så det ville være Game Over inden spillet rigtigt er startet, hvis man puttede 0,2g hash og 0,4g tobak i. Men ja, helt klart - Hvis jeg skulle ryge det bedste jeg kunne finde, så ville jeg gøre det på den måde - Ikke tale om, at udsætte min hals for sådan en 'Extra dry' tobaksjoint. ^^

Men hvis du skulle være ærlig, synes du så egentlig ikke, at en et smøgs joint, med 0,5 - 0,6g god 90'er/100'er fra staden er fint nok? Det synes jeg sgu. :) (Pt. har jeg tøsens "kashmir". Selvf. ikke kashmir, men god ryger, IMO)

Medlem

Ryger normalt pibe, og der putter jeg nok 0.1 gram i af gangen (rent) og så ryger jeg et par piber, det bliver normalt 1/3 gram det syntes jeg er ok (køber normalt 100'er eller 80'er :) )

Moderator
Brugeravatar

@Narkosvin
Nu har jeg aldrig handlet på staden, men jeg plejer da også at putte 0.5-0.7 g hash i til en smøg, når vi er nogle stykker om at dele den, og alt efter hvor mange vi er.
Det med at bruge mindre tobak, er mere noget jeg gør, ved solojoints, så er det typisk 0,2-0,3 g til ½-3/4 smøg. Man kan evt. bruge den resterende tobak til bundtobak, så man får en næsten lige så stor joint, og kan få den til at cone som man vil.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]