Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 07:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

DonB skrev:
Jeg har lige været i spjældet og der havde vi ofte besøg af narko hunde. Jeg gemte mig røg nok 30 gram go rygger pakket et 10 gange ind i plastik, og så helt ned i bunden af en fyldt kaffepose. Og jeg ved sku ikke om det var fordi at den hund var forkølet eller noget men den fandt det ALDRIG

Muligheden er også at det ikke har været narkohunde. Der er faktisk ganske få narkohunde i Danmark, og et utal af alm. politihunde. Panserne vil ofte kalde politihunde, narkohunde for at fremkalde en reaktion i DIG. For at skræmme dig så meget du bare opgiver dine stoffer på forhånd.

Stol aldrig på politiet. Husk at de må lyve lige så meget der skal til, for at få dig knaldet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er slet ikke sikkert hunden vil reagere. I forbindelse med mit job har jeg flere gange haft nærkontakt med narkohunde, som ikke var på job, og de har aldrig taget sig videre af at mit tøj lugtede lidt af urt.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Dedikeret medlem

Rocko skrev:
Det er bare nitten at skulle til at grave hver gang man skal ryge :D Ja, men det er bare svært at bo ude på en lærlingeløn når man også har bil :/

Du har jo selv lige givet svaret. Læg hashen i din bil. Hvis du er ekstra snedig, lægger du hashen ned i "revnen" ved et af bagsæderne. Hvis det utænkelige så skulle ske - at hunden kommer ud i din bil og finder det... Jamen, du sidder jo aldrig på bagsædet i din egen bil, så det kan umuligt være dit. :)

Medlem

rbp skrev:
DonB skrev:
Jeg har lige været i spjældet og der havde vi ofte besøg af narko hunde. Jeg gemte mig røg nok 30 gram go rygger pakket et 10 gange ind i plastik, og så helt ned i bunden af en fyldt kaffepose. Og jeg ved sku ikke om det var fordi at den hund var forkølet eller noget men den fandt det ALDRIG

Muligheden er også at det ikke har været narkohunde. Der er faktisk ganske få narkohunde i Danmark, og et utal af alm. politihunde. Panserne vil ofte kalde politihunde, narkohunde for at fremkalde en reaktion i DIG. For at skræmme dig så meget du bare opgiver dine stoffer på forhånd.

Stol aldrig på politiet. Husk at de må lyve lige så meget der skal til, for at få dig knaldet.

Hunden fandt da noget engang imellem, bare ikke mit. Så jeg tror sku at den er god nok, at det var en narko hund...

Medlem

stash det i din bil?

Medlem

En narkohund fungerer som normal familiehund, uden for arbejdstid. :)

Du har intet, at være bange for.

Medlem

DonB skrev:
rbp skrev:
DonB skrev:

Hunden fandt da noget engang imellem, bare ikke mit. Så jeg tror sku at den er god nok, at det var en narko hund...

Er en del af deres træning ikke entur i buret??
En art test, hvori de "lærer" at skelne nye fremmede omgivelser + menneskelugte ud fra evt stoffer den er trænet i at kende??

Medlem

Ved du hvor gammel hunden er når han får den ? det må jo tage lidt tid og få sådan en oplært til det. 1-2år vil jeg skyde på ? til den tid sku du der gerne være flyttet hjemmefra

Medlem

Når onkel kigger væk stikker du bare den hund en på hornet!!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Jeg vil sige at du skal gemme det på dit værelse. Hvis hunden kommer ind og markerer hvor dit stash ligger, siger du bare "God hund" og sender den videre igen. Jeg tror ikke hunden vil gå nærmere op i det hvis du gør det på den måde. Desuden er det jo kun hunden der ved det, og den sladrer vel ikke til nogen ;)

Site Webmaster
Brugeravatar

techno-tramperen skrev:
Jeg vil sige at du skal gemme det på dit værelse. Hvis hunden kommer ind og markerer hvor dit stash ligger, siger du bare "God hund" og sender den videre igen. Jeg tror ikke hunden vil gå nærmere op i det hvis du gør det på den måde. Desuden er det jo kun hunden der ved det, og den sladrer vel ikke til nogen ;)

FFS! Ja for det er netop sådan narkohunde er trænnet. Markér IKKE dit fund for ejer/handler, forvent IKKE belønning. :roll:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Junior medlem
Brugeravatar

Køb et akvarium det behøver ikke være særlig stort og så sæt nogle små fisk ned i og skaf en kiste og den skal være tæt ;) og så ligger du bare dit ryger ned i kisten og så ned i bunden af akvariet og

Bom pasta hunden er owned = den aldrig finder det

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fandeme en løsning der siger spar to. Jeg hylder skatkisten fyldt med drugs!
Et bevis på at selv pirater tager narko!

Junior medlem
Brugeravatar

muhahahahha jaaa

og nu hva pirat tiden jo ikke den dårligste tid at leve i vis du hva pirat :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Køb en dildo, pil batterierne ud og voilá du har det lækreste gemmested til dit hash - nemt at have lige i røven.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
Køb en dildo, pil batterierne ud og voilá du har det lækreste gemmested til dit hash - nemt at have lige i røven.

Haha, iskoldt!

Junior medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:

og vis din onkel spørger så bare sig 'Hvorfor ikke' eller
min kæreste skal da os ha en orgasme engang imellem

Medlem

Bubber skrev:
Det er slet ikke sikkert hunden vil reagere. I forbindelse med mit job har jeg flere gange haft nærkontakt med narkohunde, som ikke var på job, og de har aldrig taget sig videre af at mit tøj lugtede lidt af urt.

Præcis!

- En af mine venners far er tolder og har en narkohund rendende derhjemme.. Jeg har før haft 20g med ind der, og hunden siger ikke noget til det, den er jo ikke på job. :)

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
WickedClown skrev:
Kaktus Klausen skrev:

og vis din onkel spørger så bare sig 'Hvorfor ikke' eller
min kæreste skal da os ha en orgasme engang imellem

Hvis din onkel stiller indgående spørgsmål til en dildo han har fundet på dit værelse, ville jeg nok kontakte politiet eller ekstra bladet...! :shock: :lol:

Medlem

Eller han kunne benægte al kendskab til svinet, og sige at den må have vibreret sig selv ind på værelset.. Hvorfra? - Det ved du ikke.. Loftet.. eller .. køleskabet? Hm.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]