Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Jeg har røget næsten hver dag igennem de sidste 3-4 år og jeg får stadig regelmæssigt grineflip, for det meste er det når jeg har røget sativa på bong (helst kashmir), jeg har svært ved at få grineflip når jeg ryger joint af en eller anden grund, med mindre jeg er alene.

Når jeg ryger alene får jeg næsten altid grineflip hvis jeg ser noget sjovt eller bare sådan glædestrip hehe det er egentligt mærkeligt. Musik spiller også en stor rolle, hvis man bare sidder og ser noget lort i tv eller hører på noget musik man egentlig ikke har lyst til at sidde og høre så synes jeg tit man stener hen.

Fråder og drikkelse gør også en del efter min mening, hvis man har en stor plade milka chokolade liggende og dejligt drikkelse så bliver man også lidt gladere og så har man større tilbøjelighed til at grine og få grineflip :D.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Oral indtagelse giver den største griner ved mig inden jeg går kold :D

Medlem

Hej Cocio92.

Du må jo regne med, at der er flere faktorer, som spiller ind for hvordan din koger virker.. F.eks. omgivelserne, personerne du er sammen med, hvad du har foretaget dig før du fyrede op osv osv.
Desuden skal du justere dit blandingsforhold en kende - Prøv med 0,3g 100kr's skunk fra stadt til en smøg (Lav to af dem), istedet for 0,3g til 2 smøger - Ryg de to joints, og du vil nærmest opleve det, at være skæv på ny.

fuuuuuuck man.

Junior medlem

Så kom den sgu endelig, haha :D Mig og gutterne var taget ind på staden for at shoppe lidt, og købte 15 gram Orange Widow.
Da vi havde røget omkring 5 gram af det, kunne jeg bare mærke købte musklerne trække sig sammen, og faktisk ud af det blå,
flækkede jeg af grin, og fortsatte nok i 25-30 minutters tid, hvor jeg ikke aner hvad der er foregået :D

Junior medlem

det din thc-tolerancen der er for høj
hold 3måneders pause ,
og du ville kunne få den stygge grinern på igen
HUSK, det kan selvfølgelig også være din omgivelser og stemningen omkring dig..
men ofte, er det fordi man bliver mere og mere imun over for thc..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Læs indlægget ovenover dig Kashmir[ooo]? ;)

Enjoy life.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cocio93 skrev:
Så kom den sgu endelig, haha :D Mig og gutterne var taget ind på staden for at shoppe lidt, og købte 15 gram Orange Widow.
Da vi havde røget omkring 5 gram af det, kunne jeg bare mærke købte musklerne trække sig sammen, og faktisk ud af det blå,
flækkede jeg af grin, og fortsatte nok i 25-30 minutters tid, hvor jeg ikke aner hvad der er foregået :D

Hvor mange var i om at dele de 5 gram ?

Junior medlem

Den bedste måde er at holde op i en periode...
Og så Ryge igen, for real, hvor du tænker Fuck hvor NIIIIIIIICE, også er det at du får dine små grineanfald tilbage igen.

Junior medlem

Puha, ved ikke om det bare er forskelligt fra person til person, men jeg oplever sjældent deciderede grinere, hvor jeg bare griner i 20-30 minutter af luften eller min hånd. Det har jeg kun 2 deciderede minder af og det var ikke, når jeg tænker over det, ubegrundede latterudbrud.

Jeg får tværtimod ret så kraftige korte latter udbrud hvor jeg ender med at hoste og græde over et eller andet åndssvagt, ved ikke om det var det der menes :D

Og så hjælper det selvfølgelig at være i festligt lag med vennerne, så skal der nok være masser af grineudbrud, i hvert fald.

Junior medlem
Brugeravatar

ryg sammen med en der ikk ryger så tit også når han får grineren på så kommer det helt a sig selv :D

Junior medlem

Tja, da jeg røg White Widow, grinte jeg så meget, at jeg til sidst ikke kunne få vejret :D Men når jeg ryger alm. ganja, skunk og pot, griner jeg meget lidt og chiller for det meste, som er fair nok... Af Rød Libanon eller Sort Maroko / Afganer får man også grine flip, men intet, af hvad jeg har prøvet endnu, slår White Widow. Prøver stærkt at skaffe noget Frost Wreck, som er bedre end White Widow, men uden held..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]