Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dem der puffer oftest i min omgangskreds er mænd, men kender sgu en del kvinder, der fyrer den fede en gang imellem :)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Freaked skrev: "Kender rigtigt mange der bliver en smule "fimset" når de ryger"

Det var så dagens morgen griner god kommentar der.. :D

Til emnet ja flest mænd ryger og nu vil jeg ikke tage stilling til om de bliver kvindelige af det eller om de står ved deres seksualitet. :D

Junior medlem

Ikke én kvinde der har svaret på tråden? Tsk tsk.

Så må jeg være den første!

Jeg ryger dagligt, men kender ikke rigtig andre kvinder der ryger regelmæssigt.
Generelt kender jeg ikke så mange andre der ryger. Det bliver lidt ensomt i længden :)

Junior medlem

Hvor jeg er fra er det kun os drenge der samles bare for at ryge, men hvis vi til en fest finder en lille joint frem er der da lige så mange (hvis ikke flere) piger der vil ha et hvæs :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger stort set kun med min kæreste, og hun er bestemt kvinde.

Min fornemmelse er (som flere andre også har observeret), at der muligvis er stort set ligelig fordeling mellem kønnene, hvis man ser på lejlighedsvis rygning, men at der er et klart overtal af hankønsvæsener, hvis man ser på heavy smokers.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
Jeg tror sku på 50eren...
Tror jeg kender ca lige mange kvinder der ryger som mænd.
Tror måske bare at os mænd har det med at flashe lidt med det for meget, fordi vi er lidt stolte over det måske :D ?
Ikke stolte over misbruget nejnej ! stolte over at marry jane knepper vi med vær dag !

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Kender ikke nogen pige der begynder og lave et bongmix, eller lige ruller en lille pind.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kender kun få kvinder/piger der ryger, og de har alle sammen nogle psykiske lidelser. Derved siger jeg bestemt ikke at man er unormal når man ryger som female.

Jeg tror der er langt flere mænd der ryger, end kvinder! Jeg tror generelt en kvinde vil nyde et glas rødvin mere end et sug på en tjubang/bong/chillum.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Jeg tror generelt en kvinde vil nyde et glas rødvin mere end et sug på en tjubang/bong/chillum.

Det var da noget af en konstatering hva :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
kemal skrev:
Citat:
Jeg tror generelt en kvinde vil nyde et glas rødvin mere end et sug på en tjubang/bong/chillum.

Det var da noget af en konstatering hva :lol:

Teknisk set så forhindrer brugen af udtrykket "Jeg tror [...]" at det kan være en konstatering :P
(sorry, dén flue skulle lige kneppes...hehe...)
Ud fra mine egne erfaringer igennem mange år så er jeg dog tilbøjelig til at være enig i udsagnet om at kvinder i højere grad ville vælge vin frem for cannabis, men det er som sagt kun baseret på egne erfaringer og kan næppe være repræsentativt :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg foretrækker til hver en tid en THC frem for rødvin, det er stensikkert. Jeg prøver at holde mig på vandvognen mht psykedeliske sager, men jeg må sande at jeg sgu ikke kan holde mig fra røgen og morfinen.

Junior medlem
Brugeravatar

I min omgangskreds er det nok også 80% af rygerne der er fyre og resten tøser. Men vi er da nogle der holder røgen i gang :D

Junior medlem
Brugeravatar

...men skal da lige siges at jeg også hellere ville have et glas rødvin end en joint..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg har en del veninder der ryger sjældent. Og nok en større andel venner der ryger på månedlig basis.

Jeg syntes også der er tendens til at pigerne kun tager 1 enkelt hvæs og egentlig ikke bliver skæve. Det er dog ikke alle piger der har det sådan. Men jeg forstår ikke helt det der med at ryge 1 enkelt hvæs, så kan man ligeså godt lade være.

Medlem

Kender rigtig mange damer der ryger, men fortrækker kun af ryge med fyre , for synes ofte der er en "trykket" stemming når man ryger med damer.. Med fyre, er vi sq alle ryger-liderlige folk , men det må damerne jo ikke se :D ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Vagten skrev:
Kender rigtig mange damer der ryger, men fortrækker kun af ryge med fyre , for synes ofte der er en "trykket" stemming når man ryger med damer.. Med fyre, er vi sq alle ryger-liderlige folk , men det må damerne jo ikke se :D ..

Hvorfor ikke? Det kan jo være de er lige så liderlige og så er der da grundlag for en spændende aften :D

Junior medlem

Jeg er en pige og i perioder ryger jeg hver dag - andre ikke.

Jeg har kun kendt en anden pige der også røg dagligt i perioder, og hun havde en psykisk lidelse. Det har jeg dog ikke, ikke diagnosticeret i hvert fald. Men jeg tror nu også at rigtig mange mænd, der ryger har en psykisk lidelse i et eller andet omfang.

Jeg tror ikke der er særlig mange piger der ryger dagligt af samme årsag som det ser ud som om at der er flest alkoholiserede mænd. Der er mere stigma omkring kvinderne, det er mindre accepteret og så skjuler vi det bedre ;)

Og helt sikkert også en masse andre årsager - men så klog er jeg ikke lige nu. Jeg er skæv.

Medlem

Hvorfor ikke? Det kan jo være de er lige så liderlige og så er der da grundlag for en spændende aften :D[/quote]

Det kan der jo være noget om, de plejer kun af blive det når vi ryger alene :D - Ved godt de er kedelige ;b ..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
eskapisme skrev:
stolte over at marry jane knepper vi med vær dag !

Konge :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between a rock and a hard place
Manze skrev:
Kender ikke nogen pige der begynder og lave et bongmix, eller lige ruller en lille pind.

Ditto. Min dame ruller mig af og til en pind dog :)
Jeg kender ingen piger som ryger, selv køber og sådan. Men jeg kender en del piger, som elsker at ryge med og gør det relativt tit, hvis de altså lige omgås med nogle, der puffer. Og det gør de :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]