Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Pot ?!
Junior medlem
Brugeravatar

Pot er bare the shit:D
Jeg er selv lige skiftet fra hash røg, til pot røg. I starten røg jeg kun hash fordi jeg syntes jeg fik meget mere for pengene... Men den rus jeg får af pot, er helt ubeskrivelig fantastisk. Jeg elsker at ryge en 80-90 % pot joint med 10-20 % tobak i (hader når man skal rette jointen op^^) Dog kan jeg godt til tider lide den stennede hash efekt til eks et lan eller lignende, men jeg vil hellere ryge pot alligevel! og det er meget nice at jeg altid har pot, når mine venner har hash (dejlige troldmands joints slår bare dejligt når man er en 5-6 drenge om en enkelt:D)
God ryger!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Hat?!

101111!!!

Junior medlem

Geografisk sted: KBH
Hvorfor hat? Just asking :)

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Skunk er bare forædlet pot, hvorfor der i princippet ikke findes pot der er bedre end skunk. En anden ting er så at kommerciel skunk ofte er dårligt curret, og smager af møg. Jeg har godt nok røget meget hjemmedyrket, og det er ret lækkert. I længden kan jeg dog bedst lide god hash, da man ikke skal ryge sig øm i kæben og læben for at blive skæv af det, og så smager det altid bedre hvis det er ordentligt.

Junior medlem

Geografisk sted: Viborg
Har selv kun røget hash og synes selv jeg bliver lidt for stoned efter min mening.. Derfor ville jeg gerne ryge pot da det er lidt mildere, men har haft forholdsvis svært ved at få fat på det pga. placeringen hvor jeg bor. :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

coes skrev:
pot er lort hvis man ryger meget..

Haha - Priceless kommentar :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

GAVE skrev:
Har selv kun røget hash og synes selv jeg bliver lidt for stoned efter min mening.. Derfor ville jeg gerne ryge pot da det er lidt mildere, men har haft forholdsvis svært ved at få fat på det pga. placeringen hvor jeg bor. :/

Problemet ligger ikke i at du ryger hash i stedet for pot, problemet ligger i at du ryger indica-dominant hash i stedet for noget sativa-dominant.
Indica er meget stenet og oftest den type sorter der bruges i medicinske sammenhænge.
Sativa er meget opløftende og grænsende til det psykedeliske.

Junior medlem

Geografisk sted: Viborg
Ariaji skrev:
GAVE skrev:

Problemet ligger ikke i at du ryger hash i stedet for pot, problemet ligger i at du ryger indica-dominant hash i stedet for noget sativa-dominant.
Indica er meget stenet og oftest den type sorter der bruges i medicinske sammenhænge.
Sativa er meget opløftende og grænsende til det psykedeliske.

Det skal jeg prøve at huske til næste gang der skal smokes :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Cannabis planter der har været i den danske natur i generationer er utrolig gode. Der kommet et godt udbytte og potensen på planten er også af god kvalitet.

Sidste års høst gik rigtig godt for en af mine venner. Jeg vil våge at påstå at det er lige så godt som noget af det skunk man køber ved en dealer.

Rusen er ekstrem euforisk og man bliver dejlig lattermild. Jeg vil til vær en tid heller gro mit eget end at bruge så meget som en rød reje på tjald eller skunk fra pushers. De planter du kan gro i den danske natur overhæler uden problemer det tjald som du skal ryge i dag.

Jeg kender kun en der kan levere noget som modernatur ikke kan hamle op med, men så er prisen også derefter.

Jeg prøver bestemt at lokke folk til at gro deres eget frem for at støtte det lukrative marked.
Tænk hvis du kunne have nok røg til et helt år og det eneste man skulle sørge for var at sætte sig lidt ind i det?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Det kommer helt an på sort og hvor godt det er blevet dyrket og hvor fx.. Jeg ka sku godt li go pot fx. sådan en go indica donineret klumpede pot som ikke er blevet taget for tidligt! Det er sku go!!hehe

Junior medlem
Brugeravatar

er nu mere selv til noget sativa dominant måske slutte aftenen med noget indica

Medlem

Geografisk sted: Århus
Måske mindre relevant - Hash fås også med Sativa trics.. Så der findes hashish der giver den præcis samme high uden nogen stener! I mine yngre dage var jeg til skunk, nu bryder jeg mig mere om at rulle en god hash joint for at slappe af efter en lang arbejdsdag. Pot er godt, men kun hvis det er noget ordenlig noget. Jeg ville ikke bruge mine penge eller tid på at ryge pot til en tyver grammet hver dag.

Dedikeret medlem

Når man har Røget hash/pot skunk næsten hver dag i 10 år som mig, så får jeg nærmest ikke den slags tilfredstillelse af hash eller pot/skunk der går op ad.. Det var rigtigt sjovt da man lige var startede når man fik grineflip på på en rigtig go sativa, men det sker bare ikk mer... Der er så også en anden grund til jeg somreglt holder mig fra virkeligt vildt Sativa skunk.. Fik en hash psykose som 16 årig.. troede aldrig den ville gå væk, men efter et år eller 2 så var det fuldstændigt heldigvis væk!! Blandt andet derfor jeg for Rivotril fast idag, hvis der skulle være nogen der var interreseret i hvorfor jeg får dem..

Medlem

Geografisk sted: Århus
Lyder træls Morpheus. Nu har jeg ikke røget hver dag i ti år men synes stadig Sativa er godt og virker upåklageligt. Men jeg er dog mest til noget indica efter en lang dag.

Dedikeret medlem

Det med psykosen var da rigtigt nederen!! Men at jeg ryger ca. hver dag er mit eget valg jeg har taget for jeg har ingen problemer med afhænigighed som sådan med cannabis.. Fx. kan jeg sagtens holde pauser hvis der ikke er penge til det.. Så glemmer jeg det helt.. Får hverken svedeture eller andre ting.. Kan da altid tænke kæft det ku være godt med en fed nu fx.. Men efter jeg har været stik narkoman i ca. 4 år på fuldtid synes jeg bare at dem der klager over deres hash abstier er nogle små tøser. Ej det er bare groft sagt.. Det er sku noget andet at komme ud af heroin eller benzo! Men det er fandme en god følelse når man er helt ude af det shit!!
Peace MorpheuS

Medlem

ok

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]