Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 17:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Child of Aum skrev:
en 3-lags for 400. FUUUUCK vi bliver kneppet i røven her i jylland.

PLUR

Fandt jeg også hurtigt ud af... Stortset med alt, også røgen. Besøg staden I say :rocking:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved jeg sku ikk engang selv
Child of Aum skrev:
guggles skrev:
kan de osse, men der er jo ingen der siger de skal fyldes helt op? (:

af hvad jeg kan se på billedet, ville jeg sige en 1,5-2 cm fyldt, så er det et fint hoved, man kan nuppe i et (:

Hvordan mixer du bong?

Jeg vil vove at påstå du skal ned og ligge hvis du ryger 2cm af mit bongmix på den der pibe der - men du kan selvfølgelig være en råryger der kan ryge mere end mig - det jo ret mange bonghoveder sådan en to cm, wow for dine lunger eller også er bongen mindre end jeg synes jeg kan se.

PLUR

ryger ikke bong mere, men da jeg gjorde var det på denne bong: Billede

på den kunne jeg sagtens slamme 2 cm i et sug, med 1smøg til 0.8 (:

men det er jo os længe siden nu, vil skam ikke påstå jeg kan mere (:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Child of Aum skrev:
Brown - hvor mange lag læder er den lavet af? Ikke fordi man ikke kan få en god pibe til 400 - det slet ikke det - men jeg er vant til at se priser oppe i 1000+

PLUR

I Jylland koster en 30 cms jo heller ikke +1000 vel :D
Men man bliver træt af de piber der, køb en halvmeters ligesonm mig. :whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Nej men jeg snakker heller ikke om en 30cms - det brown der gør det.
Læderrør skal være 40cm helst - personligt har jeg et kohorn der er lavet om til pibe - fra noget højlandskvæg - skotland vist nok.
Har 4 glasbonger, så manglede egentligt bare et læderrør :)

Til det med at suge bong - jeg kan suge 1smøg og 1g hash - i et hoved - på en standard plasticbong (1liters flaske) uden at poppe det igennem eller presse med en lighter - men nu er jeg også ret hærdet - det er dem her som spørger vist ikke - derfor min kommentar med hovedet :) men det fylder heller ikke 2cm sådan et 1-smøgsmix der - det fylder jo knap 1 cm og slet ikke så bredt - tror seriøst at jeg kunne få 2 - måske 3 smøger ned i sådan et glashoved uden det er fyldt - det skal jo stoppes sådan et pibehoved.
Da jeg boede i nørresundby, havde en af mine venner en 2 hoved magicglass bong - der mixede vi 8-10 smøger når vi skulle ryge - der lå snildt 3 smøger i piben - sammen med 3g hash - den plejede så at gå på omgang, man skiftedes til at tænde den op ved nyt stop selvfølgelig.

Til den med at blive taget i røven i jyllland med hash - nej man bliver taget i røven på staden - indtil videre har de priser jeg købte til på staden - det godt nok mange år siden - men det nok ikke blevet billigere - været 30-40% højerer end det jeg giver for samme slags hash i jylland - måske det fordi at det meste gadehash i jylland er så pisseringe at det ikke er værd at købe - men nu køber jeg heller ikke mit hash i en rygeklub eller hos en pusher der sælger til alle og enhver - men du har ret i at det er svært, hvis man ikke kender de rigtige mennesker, at skaffe noget tilfredsstillende røg i jylland - tit gider jeg ikke ryge det folk kalder semi fordi det lort - når man så endelig møder nogen der har god røg - så har de givet imellem 80-150kr for det - og nej, der ikke noget hash der skal være så dyrt - kun på gaden fordi de skal tjene enormt på det. Så nej har røget hash i snart 15 år - det er kun de sidste 5 år der har været nederen i jylland - det gode hash blev sjældent - eller rettere dem med det gode hash - blev træt af ikke at kunne stole på folk og handler nu kun med dem som de kan stole på.. Synes tit det er den jeg hører.

PLUR

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Child of Aum skrev:
Nej men jeg snakker heller ikke om en 30cms - det brown der gør det.
Læderrør skal være 40cm helst - personligt har jeg et kohorn der er lavet om til pibe - fra noget højlandskvæg - skotland vist nok.
Har 4 glasbonger, så manglede egentligt bare et læderrør :)

PLUR

Halvdyre er de. Min kostede også 18 hundrede, men de holder jo forever? - 50 cm 3 lags med speciallavet hovede. :)

Selvfølgelig kan det være en fordel at kende en eller selv lære at lave sådan et rør, da det jo både er nemt og meget billigere, men i et hvis omfang har jeg for det meste foretrukket ting lavet af professionelle. (ohh flaskebongtiderne hahah)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]