Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 23:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
2c-B eller I?!?! Hvorfor er der aldrig nogen der anbefaler dem? Genialt begynderstof uden det vilde mindfuck, men med masser af psykedeliske kropsfornemmelser. Hvis det skulle lykkedes dig at få fat i det, så æd det for guds skyld; man får lyst til at skære sin næse af bare for at slippe for smerten ved insufflering...

Happy trippin' :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Valhalla
Snoezel skrev:
2c-B eller I?!?! Hvorfor er der aldrig nogen der anbefaler dem? Genialt begynderstof uden det vilde mindfuck, men med masser af psykedeliske kropsfornemmelser. Hvis det skulle lykkedes dig at få fat i det, så æd det for guds skyld; man får lyst til at skære sin næse af bare for at slippe for smerten ved insufflering...

Happy trippin' :peace:

Jeg synes kun 2c-b var ondt ved næsen første gang, men ja, det er grimt at sniffe og det har en rigtig ussel bodyload. Men det er et lækkert stof og kan anbefales, men æd det i gelatine kapsler f.eks. for som Snoezel siger er der nogen der synes det river RIGTIG meget i næsen!

Og m. hensyn til dårlig HR med pinde til trips, så er det nok rigtig de første par bange, men pinde er god support til syre og svampe senere, da det tit kan give trippet et ekstra spark op!

Bad HR, men når man tripper skal det sq også være ordentligt! :mrgreen:

Pas på jer selv ;)

Junior medlem

Personligt mener jeg, at Salvia er et godt psychedelia at begynde med. Det der er med Salvia, er at hallucinationerne forekommer helt naturligt, selvom du ikke har oplevet noget lign. før. Selvfølgelig kan du få et kraftigt rus, men det varer primært heller ikke mere end 2-10 min. Endvidere kan nævnes, at der (efter hvad jeg har forstået?) ikke er nogle bivirkninger som følge af indtagelse af Salvia. Hverken på kroppen eller psykisk. Jeg har skrevet en tråd vedr. Salvia og psykose hvor jeg fortæller om mine refleksioner mht. dette punkt (disse er refleksioner, og jeg har ikke fået bekræftet om de er rigtige.) Link: Salvia og psykose

Medlem
Brugeravatar

CannaChem skrev:
Nu er vi jo forskellige - og heldigvis for det da :)
Men i stedet for at drible med gasblus og kogende vand under trippet, så vil jeg anbefale frugt.

Aldrig har jeg oplevet noget så vitalt, som frisk frugt på et psykedelisk trip. Vælg selv de frugter du bedst kan li´.
Men en blomme med farver spændende fra lysgul til mørkviolet, kan ikke andet end at imponere en trippende person.

Man føler virkelig at moder jord har skænket den ultimative gave og at man er en del at noget større - no shit! Det lyder sgu hippie, nu jeg selv skal sige det, men ikke desto mindre er det hvad jeg føler - prøv det...

Jeg kan ikke leve uden en go´bøf i ny og næ, men må indrømme at kød slet ikke tiltaler mig, når jeg tripper, da tankerne henledes på kannibalisme for mit vedkommende.

Solbær, hindbær, ribs, stikkelsbær, druer, kirsebær...u name it...disse gevækster får mig sgu til at leve i nuet, når jeg nyder dem i et trip oven på en go´joint - det er nærmest ubeskriveligt :P ...men det er et trip jo også...ubeskriveligt, med vores begrænsede evne til at beskrive dette fænomen.

Det med frugt kan jeg klart tilslutte mig.
Har oplevet en ven der blev direkte forelsket i en appelsin under et trip på P. Cubensis, og jeg har selv haft et meget nært forhold til en skive ananas der skulle rundt i hele lejligheden og skrabes hen af alle overflader :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Editered ind:
----------------------
Pivo_Cerveza skrev:
Morten på 14 skrev:
Espersen jeg vil mene at hash er rigtig dårlig HR til folk der skal trippe første gang. Efter personlige erfaringer blandt mig selv og mine venner, og hvad jeg har læst hist og her på forummet, så kan hash virkelig forværre, og endda forårsage bad trips. Hold jer fra hash de første par gange hvis i vil være på den sikre side!

med HBWR er der dog rimelig enighed om at en joint bestemt ikke er en dårlig ide at have liggende til at klare kvalme osv..

----------------------
Oprindeligt:

Arh - det er nu ikke altid tilfældet.
Anden gang jeg prøvede at spise HBWR tænkte jeg, at jeg ville klare kvalmen med en joint, delt med min kammerat. Aldrig i mit liv har jeg oplevet noget så sindssygt. Ikke engang mit backup-musik kunne redde mig ud af et horribelt bad trip.
Så jeg vil heller ikke anbefale at blande hash ind i det. Prøv det rent, tag kvalmen som det nu engang er. Jeg synes personligt der er noget smukt over hele den process. Kvalmen skal bare overstås, gerne med opkast til følge. Så føler jeg trippet bliver bedre i sidste ende. Renere, om muligt.

Det første jeg prøvede var en middeldosis HBWR under rigtig gode omstændigheder, sammen med to af mine rigtig gode venner. Jeg var fuldstændig inde i trippet og det har nok været mit bedste trip til dags dato.
For at undgå at døje med kvalme og opkast, så vil jeg dog anbefale en lav dosis svampe som første forsøg. Det tager man næsten aldrig fejl af.
LSA-ekstrakt er også godt, i øvrigt.

EDIT: Glemte at indsætte hvem jeg citerede - så her har jeg klippet det ind øverst.

Senest rettet af Ariaji 02 sep 2009 15:02, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
LSA ekstrakter er et NOGO for førstegangs brugere - de kan give fysiske trælsheder - det er en førstegangstripper ikke ude efter, men ude efter minimalt bodyload.

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min ALLER første gang på et psykedelisk stof, var vel da jeg første gang fik en mild LSA-snaps. Rigtig godt lavet, med alle urenheder skåret fra. Intet fysisk ubehag, bare lidt syrlig.
Minimalt bodyload med bare generel undren over alt jeg mødte. Men højt bodyload på comedown-fasen. Fuldstændig smadret sidst på dagen. Men vi havde så også gået en skov og en strand tynd...

Det var i al fald en rigtig mild introduktion til den psykedeliske verden. Kun lige nok til at det virkede let.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ariaji skrev:
Min ALLER første gang på et psykedelisk stof, var vel da jeg første gang fik en mild LSA-snaps. Rigtig godt lavet, med alle urenheder skåret fra. Intet fysisk ubehag, bare lidt syrlig.
Minimalt bodyload med bare generel undren over alt jeg mødte. Men højt bodyload på comedown-fasen. Fuldstændig smadret sidst på dagen. Men vi havde så også gået en skov og en strand tynd...

Det var i al fald en rigtig mild introduktion til den psykedeliske verden. Kun lige nok til at det virkede let.

Et godt ekstrakt må jeg sige :)

Ville det så ikke være mere hensigtmæssigt at smide ca ½g danske psyller i en lille snaps og lade det trække i en 5 dage - efter erfaring giver snapsen et dejligt mildt trip og hvis man som jeg, ikke er vant til at drikke - så bliver man også lidt pløret.

Synes ikke der skal være noget bodyload på ens første psykedeliske trip - mit første bestod af et sted imellem 150 og 200 danske psyller og kan klart ikke anbefales til nogen som helst - jeg er selv chokeret over jeg var sane i dagene efter, har aldrig oplevet noget så intenst - lad være med det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
TobiOneKenobi skrev:
CannaChem skrev:
Nu er vi jo forskellige - og heldigvis for det da :)
Men i stedet for at drible med gasblus og kogende vand under trippet, så vil jeg anbefale frugt.

Aldrig har jeg oplevet noget så vitalt, som frisk frugt på et psykedelisk trip. Vælg selv de frugter du bedst kan li´.
Men en blomme med farver spændende fra lysgul til mørkviolet, kan ikke andet end at imponere en trippende person.

Man føler virkelig at moder jord har skænket den ultimative gave og at man er en del at noget større - no shit! Det lyder sgu hippie, nu jeg selv skal sige det, men ikke desto mindre er det hvad jeg føler - prøv det...

Jeg kan ikke leve uden en go´bøf i ny og næ, men må indrømme at kød slet ikke tiltaler mig, når jeg tripper, da tankerne henledes på kannibalisme for mit vedkommende.

Solbær, hindbær, ribs, stikkelsbær, druer, kirsebær...u name it...disse gevækster får mig sgu til at leve i nuet, når jeg nyder dem i et trip oven på en go´joint - det er nærmest ubeskriveligt :P ...men det er et trip jo også...ubeskriveligt, med vores begrænsede evne til at beskrive dette fænomen.

Det med frugt kan jeg klart tilslutte mig.
Har oplevet en ven der blev direkte forelsket i en appelsin under et trip på P. Cubensis, og jeg har selv haft et meget nært forhold til en skive ananas der skulle rundt i hele lejligheden og skrabes hen af alle overflader :lol:

Bananer, også lige i køleskabet med dem i 2 timer. så de er dejlige kolde, så er der fandme fest for smagsløgene, og man kan nærmest følge de kolde stykker mens de finder vej ned i ens mave.

Det er sku top dollar :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
[quote="Psykonautisme"]Jeg vil også foreslå jer at læse denne tråd igennem mht. badtrips, og hvad man kan gøre for at undgå dem: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=26822

jeg fik et kraftig comeup, hvor jeg hyperventilerede, realitetssansens svigtede og tankerne fløj hen på "åh nej, fuck

Lige præcis det der kender jeg godt, og det skete også for mig på et trip på 5 gram. Det sker specielt for mig, hvis det føles som om man bliver flået væk fra virkeligheden og al ting bare bliver alt for kaotisk.

Men jeg vil lige dele mine tips med jer andre. Hvis alt er ved at ramle, og man er ved at miste kontrollen:

1. jeg går altid mentalt forberedt ind i trippet; lige meget hvad der kommer så skal man ikke kæmpe imod men bare flyde med.
2. hvis man skal have et meget kraftigt trip, kan det være en god idé at have en sætning man kan sige til sig selv som kan berolige en, jeg bruger altid, "Bare rolig, du tripper, det går over igen"
3. Skriv noget ned på et stykke papir, eller på underarmen af sig selv feks. : Du bliver normal igen, det lover jeg. (lidt det samme princip som i nr. 2. Det virker bare mere overbevisende, hvis man kan se på noget som man har skrevet mens man var normal)
4. Set and sitting (obligatorisk!)
5. sæt en rolig, eller sjov film på. Det kan godt distrahere en så meget at man glemmer det ubehagelige tankeloop.
6. forbered noget beroligende musik.
7. hvis i tripper med en nær ven i stoler på, så fortæl dem om jeres mentale situartion. det er altid godt at få noget støtte fra en god ven/veninde.
8. er mest en generel regel, jeg synes alle folk burde overholde: ALDRIG trip med folk i ikke kender! Eller steder i føler ubehag! Det er en stensikker måde at opnå et badtrip på.

Det var det jeg lige umiddelbart kunne komme på, jeg håber at der er nogle der kan bruge det til noget.
Godt trip! :peace:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]