[quote="Psykonautisme"]Jeg vil også foreslå jer at læse denne tråd igennem mht. badtrips, og hvad man kan gøre for at undgå dem:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=26822jeg fik et kraftig comeup, hvor jeg hyperventilerede, realitetssansens svigtede og tankerne fløj hen på "åh nej, fuck
Lige præcis det der kender jeg godt, og det skete også for mig på et trip på 5 gram. Det sker specielt for mig, hvis det føles som om man bliver flået væk fra virkeligheden og al ting bare bliver alt for kaotisk.
Men jeg vil lige dele mine tips med jer andre. Hvis alt er ved at ramle, og man er ved at miste kontrollen:
1. jeg går altid mentalt forberedt ind i trippet; lige meget hvad der kommer så skal man ikke kæmpe imod men bare flyde med.
2. hvis man skal have et meget kraftigt trip, kan det være en god idé at have en sætning man kan sige til sig selv som kan berolige en, jeg bruger altid, "Bare rolig, du tripper, det går over igen"
3. Skriv noget ned på et stykke papir, eller på underarmen af sig selv feks. : Du bliver normal igen, det lover jeg. (lidt det samme princip som i nr. 2. Det virker bare mere overbevisende, hvis man kan se på noget som man har skrevet mens man var normal)
4. Set and sitting (obligatorisk!)
5. sæt en rolig, eller sjov film på. Det kan godt distrahere en så meget at man glemmer det ubehagelige tankeloop.
6. forbered noget beroligende musik.
7. hvis i tripper med en
nær ven i stoler på, så fortæl dem om jeres mentale situartion. det er altid godt at få noget støtte fra en god ven/veninde.
8. er mest en generel regel, jeg synes alle folk burde overholde: ALDRIG trip med folk i ikke kender! Eller steder i føler ubehag! Det er en stensikker måde at opnå et badtrip på.
Det var det jeg lige umiddelbart kunne komme på, jeg håber at der er nogle der kan bruge det til noget.
Godt trip!

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.