Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Find den bedste ryger i byen - selvfølgelig krøllet sammen til en nice bønne -, køb snacks, lej evt. film eller sten Psychedelia!

Det er opskriften.

Medlem

yeah^ Når jeg ryger pinde hash/helst skunk suger jeg altid masser frisk luft ind sammen med røgen,
Det virker Primo :D men også en god hoster man risikere :)

Junior medlem

en relativ lang pause hvis jeg skal opnå den ultimative skævert, 1-2måned :D også på staden med nogle mates, og lave en guddommelig lækker 3smøgs marok pind, så er den hjemme, ellers bar en lille uges pause, også en 2-3smøgs, det gør sgu os mirakler :D og en kold pils imens man laver pinden er sgu også rigtigt lækkert :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hm!

Lige nu har jeg en vanvittigt god skævert. Er ikke specielt skæv/næsten ikke, men hygger mig i min nye lejlighed med joints, LP'er og er pt. ved at lave pandekager efter en hjemmelavet opskrift. Aaaaah.

Junior medlem

Geografisk sted: den der ø
en pause på 2-3 dage kan gøre det for mig.. så skal jeg bare ha skaffet noget tjald af god kvali.. så noget højt musik og en 4-5 hoveder på bongen.. så ellers sidde og stene noget tripperen som power rangers.. det kan virkelig forbedre ens skævert..

Junior medlem
Brugeravatar

man skal vågne op tidligt om morgenen, (kl 10.) så man stædig er lidt træt, fra kogeren dagen inden. så skal man begynde at lave en joint. så skal man gå ud i haven, og så fyrre bønnen i en wake and bake. og så gå ind og hør noget dansk rap..
"it's perfect"

- har lige gjort det, og det har lige føltes som om jeg har renset mit sjæl.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Den allerbedste soloskævert: Rigtig god hash - ordentlig dosis - sådan man kan høre tankerne splintres inde i hovedet - så ind foran pc'eren og vride nogle knapper.

Topicstarter: Du sad i den der overlykkelige - jeg har det bare så godt lige nu skævert - da du startede topic ikke?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Child of Aum skrev:
Den allerbedste soloskævert: Rigtig god hash - ordentlig dosis - sådan man kan høre tankerne splintres inde i hovedet - så ind foran pc'eren og vride nogle knapper.

Topicstarter: Du sad i den der overlykkelige - jeg har det bare så godt lige nu skævert - da du startede topic ikke?

Jeg er tit i overlykkeligt humør. Men mener ikker jeg var skæv da jeg skrev det. Havde bare lyst til at være det :D også ville jeg lige se om jeg kunne få nogle fif til næste gang jeg skulle ryge. Men syntes ikke rigtigt der er kommet noget nyt ud af den her tråd for mit vedkommende. Men det betyder jo bare at jeg altid ryger på den gode måde.

Desuden kan man altså komme i godt humør bare af at være herinde og læse om folks mærkelige oplevelser.

Junior medlem

Ud i den danske natur, men en person du har det rigtig godt med, og så bare ryge dig en kæmpe blæser :D se sol ned- eller opgangen eller kigge på stjerner og diskutere universet :D Det er dejligt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Rocko skrev:
Ud i den danske natur, men en person du har det rigtig godt med, og så bare ryge dig en kæmpe blæser :D se sol ned- eller opgangen eller kigge på stjerner og diskutere universet :D Det er dejligt :)

Jeg er også mest til at ryge et smukt sted udenfor eller bare have nogle forskellige ting man kan lave derhjemme. At gå en tur eller have et mål er altid rigtig dejligt. Om aftenen slutter man selvfølgelig med at stene film. Problemet er for mig bare altid, at jeg, når jeg så har røget, ikke gider at tage stilling til ting såsom at planlægge en tur i skoven. Mine venner og jeg vælger altid den nemme løsning: at blive liggende og spise mad mens vi ser film. (hvilket jo også er fantastisk :) )

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rabalderstræde
BryGs skrev:
måske skulle du finde dig en dame der ik ryger fede, så du kunne komme ud af dit hashmisbrug? Det virker de første 3-4 måneder, så får man tilgengæld lyst til at ryge endnu mere :o

Det er så rigtigt.. Man holder op for hendes skyld, men når man så får lyst igen er den mindst 3dobblet..Men back to topic..

Altså den største påvirkelse får jeg af at være fuld først.. Så bliver man total blæst det er mega nice :D

Men den bedste rene skævert jeg kan få er hvis jeg sidder med folk som får mig til at føle mig godt tilpads og som jeg ved har ligeså meget erfaring/viden i "faget" som jeg, og så bare lade nogle joints gå rundt til noget reggae.. Og det fede ved reggae er at man aldrig føler det stopper, og dét kombineret med at man ryger imens gør at man heller aldrig føler ens skævert stopper :joint:

Junior medlem

Well.. Den bedste opsturskoger jeg nogensinde har haft (måske en smule off-topic, men mener alligevel dette var den rette tråd at poste det på), var i starten da jeg begyndte at ryge..

Jeg lå med min x - som jeg var vildt forelsket i. Vi havde røget en stor, god børge - og have hygget lidt you know ;)

Hun faldt efterfølgende i søvn, og jeg lå lidt vågen og nød livet. Pludselig kommer der en sang fra Infected Mushroom på - Heavyweight. Denne sang er i alle henseender eminent, men der er en guitar solo i den som formentlig er blandt de bedste der nogensinde er lavet.

De 7 minutter den sang varede, har uden tvilv været de lykkeligste i mit liv.

Jeg får stadig den dag i dag kuldegysninger, når jeg hører sangen, da det var meget stærke følelser der strømmede igennem min krop i dne givende situation - jeg vil næsten kalde det for en trance! :o

Med den rette stemning, følelser, mennesker og en masse andre faktorer - kan hash virkningen virkelig være stærk!

Junior medlem

Hvordan blive jeg bedst skæv? Jo der er tre ting der gør skæverten perfect.

1. En god røg i en joint lavet med omtanke. Perfect ristet smøg og perfect foldet cone og vupti, en god joint
2. En par øl at "sippe" af imens jointet er tændt.
3. Et par rigtigt gode venner at dele hele godteriet med. og ja i min mening er det nærmest det vigtigste af de tre.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Ikke for at punke eller noget - men hvad er forskellen på at tobakken bare er ristet nogenlunde - hashen er super og conen ligner lort?

Synes jeg bliver ligeså skæv uanset hvad det ryges på - men det nok bare mig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er vel det æstetiske i det :lol:
De plejer ikke at være så gode at ryge af, hvis de ligner lort, men det er vel mere når de bare er super fucked up...
Men rent effektmæssigt har du vel ret ^^

Junior medlem

Ariaji skrev:
Det er vel det æstetiske i det :lol:

Bingo.

En joint der er pæn og med et filter der "sidder godt" i munden, får man bare mere glæde. læs: ikke effekt. Ud af sine joints.

Junior medlem
Brugeravatar

Den perfekte skæveret for mig, er at jeg efter en god gang træning (tricking for mit vedkommende) hvor jeg virkelig føler mig smadret i hele kroppen (på den gode måde). Så hjem og lave et par hoveder til bongen og tænde dens vidunderlige lys i bunden, mens man ser nogle awesome tegneserie med roommaten som selvfølelig også tager et par hoveder med en (vi ser family guy lige pt.)

Det er sku rart :joint:

Medlem
Brugeravatar

1. En god fed joint med stick-icky homegrown skunk (evt. med lidt hash i)
2. Is eller chips (Sun Lolly ftw!)
3. Sætte random-serie på tv'et/eller muzak
4. ?????
5. Profit <---

Prøvede noget nyt for nylig. Røg mig kongeskæv, pakkede mit trådløse headset helt ind i plastik, tog det på og gik i bad. Slukkede lyset på badeværelset så der var helt mørkt og så sad jeg ellers under bruseren i en time og bare hørte det fedeste musik imens tusindevis af små perfekt tempererede dråber skyllede ned over mig. Det var en oplevelse jeg sent vil glemme. Kunne mærke hvordan hele mit sanseapperat var på arbejde! Musikken, den konstante og tilfældige piblen af vandet overalt på min hud og det totale mørke der virkelig satte min synssans på opgave, det var fantastisk - som om alle mine sanser var perfekt tunede :D Kan kun anbefale det, men det kræver self at man har et trådløst headset, tror ikke det ville virke med en ekstern lydkilde - giver ihvertfald ikke samme totaloplevelse ^^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det har du nok ret i.
Omend jeg har mit anlæg stående lige ved siden af døren til mit badeværelse. Skruer jeg højt nok op, og giver subwooferen et lille ekstra spark, så er jeg også totalt indhyllet i lyd i min brusekabine.
Og som du siger, i mørke og under bruseren med musik, så har man det satme fedt.

Det er også noget jeg elsker :D

Medlem
Brugeravatar

Ryger noget af det super nice skunk, man self lige har taget med hjem fra Amsterdam af lige efter arbejde, med en god ven og en sodavand!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]