Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

The-Lizardman skrev:
Hvis jeg nu ripper et helt bongmix for mig selv - med 0,6 eller 0,7 og det er en go 90er fra staden i, til en smøg- og ryger de ca 4 bonghoveder det nu giver i træk.. så er det altså ikke noget med mine lunger ikke kan optage mere hash på den aften - fordi jeg ikke bliver mere skæv.. det er simpelthend fordi hashen virker for fuld effekt- og mere hash ville føre til en " hash od " som somregl betyder at du falder i søvn- og nogle bliver dårlige

ja.. Men ser du (tro det eller ej) så har jeg 1. aldrig kastet op/fået det dårligt af hash, selvfølgelig har jeg fået klam hoste osv efter f.esk et alt for stort bong hovede med gul klam røg.. 2. jeg er aldrig faldet i søvn af hash.. og jeg har altså virkelig røget mig skæv, og bliver også altid lidt mere skæv f.esk hvis jeg ryger et til bongmix med 0,7 i. men aldrig faldet i søvn.. (kan måske også have noget at gøre med jeg har et underligt søvnbesværs ting (jeg har rod i mit hoved, jeg har mit hoved begravet dybt i rodet..) :P

og ja hold jer fra bong..(hver dag) det er ok i weekenderne men man bliver altså bare fuckt up i længden af det.. OG DET ER ET FAKTUM! :D.. jeg har røget bong ca hver dag i 1½ år.. og er ved at skære ned nu, problemet er at man bliver afhængig af bong ikk selve hashen men bongen. Det der med at jeg kunne sidde stille og roligt af suge hoveder en hel dag, gør man vænner sig utroligt hurtigt til hele tiden at have den der bong at chille med, så selvom jeg suger en 1 grams joint og jeg bliver vold skæv så vil jeg stadig have lyst til bong bagefter. Det fucking trip.. hold jer fra det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Til det med mængden af hash tror jeg på at lidt hash kan gøre dig rigtig basket. Du skal bare prøve på at få et godt "trip" så får du det i de fleste tilfælde. Personligt syntes jeg også det er vigtigt at tage ordentlige hvæs. Jeg har stadig ikke fundet ud af hvad der er bedst men jeg ryger ofte ved at tage 1 sug holde det inde tage 1 sug holde det inde også måske 1 til også puste ud. Andre siger det er bedst at tage mange små hvæs.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
kort og godt: spis hashen i stedet, drik jer en kop guldkakao i stedet for at ryge jer en joint.

andet råd: Når man ryger hash hver dag, bliver rusen anderledes... kedeligere.

Junior medlem

angående guldkakao, vil du så ikke lige ridse op hvordan det nu er man laver den bedst. Lavede det engang kan jeg huske og det kunne sgu gdt have været meget bedre haha.. (f.esk hva for noget kakao der er bedst ?)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Cold_Spirit skrev:
angående guldkakao, vil du så ikke lige ridse op hvordan det nu er man laver den bedst. Lavede det engang kan jeg huske og det kunne sgu gdt have været meget bedre haha.. (f.esk hva for noget kakao der er bedst ?)

kig her: Guldkakao!

Junior medlem

Geografisk sted: Bahamas
Efter 8 år med daglig bong kan jeg tillade mig og sige at Bong er for tabere/misbrugere. Så hvis du vil spare penge så ryg noget mindre.

Junior medlem

Jeg har en god billig måde :p Efter hver joint jeg ryger gemmer jeg bunden og der faktisk ret meget i bunden .. alt der ligger i bunden af jointen gemmer jeg i en skål. Der skal ca. 2-3 skodder til en god joint . Jeg kalder det for en "skraldemand" d: . Bemærk os li at det ikke kun er hashen du skal gå efter i dem . Der trukket THC gennem tobakken så det hele kan ryges , det rigtig smart .

Dedikeret medlem
Brugeravatar

What?
Ryger du rent faktisk skodder? Sheez det ville jeg ikke kunne få mig selv til.
Alt for meget arbejde at fjerne alt det afbrændte fra det der stadig kan ryges. Næh... Så vil jeg hellere lave en helt frisk joint.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Cold_Spirit skrev:
The-Lizardman skrev:
Hvis jeg nu ripper et helt bongmix for mig selv - med 0,6 eller 0,7 og det er en go 90er fra staden i, til en smøg- og ryger de ca 4 bonghoveder det nu giver i træk.. så er det altså ikke noget med mine lunger ikke kan optage mere hash på den aften - fordi jeg ikke bliver mere skæv.. det er simpelthend fordi hashen virker for fuld effekt- og mere hash ville føre til en " hash od " som somregl betyder at du falder i søvn- og nogle bliver dårlige

ja.. Men ser du (tro det eller ej) så har jeg 1. aldrig kastet op/fået det dårligt af hash, selvfølgelig har jeg fået klam hoste osv efter f.esk et alt for stort bong hovede med gul klam røg.. 2. jeg er aldrig faldet i søvn af hash.. og jeg har altså virkelig røget mig skæv, og bliver også altid lidt mere skæv f.esk hvis jeg ryger et til bongmix med 0,7 i. men aldrig faldet i søvn.. (kan måske også have noget at gøre med jeg har et underligt søvnbesværs ting (jeg har rod i mit hoved, jeg har mit hoved begravet dybt i rodet..) :P

og ja hold jer fra bong..(hver dag) det er ok i weekenderne men man bliver altså bare fuckt up i længden af det.. OG DET ER ET FAKTUM! :D.. jeg har røget bong ca hver dag i 1½ år.. og er ved at skære ned nu, problemet er at man bliver afhængig af bong ikk selve hashen men bongen. Det der med at jeg kunne sidde stille og roligt af suge hoveder en hel dag, gør man vænner sig utroligt hurtigt til hele tiden at have den der bong at chille med, så selvom jeg suger en 1 grams joint og jeg bliver vold skæv så vil jeg stadig have lyst til bong bagefter. Det fucking trip.. hold jer fra det

Jeg har røget bong vær dag nu i næsten 8 år :) dog med pauser på 50 dage af og til når det blev for meget, og den ene gang holdte jeg den et halvt år.. men jeg er skam heller aldrig blevet rigtig dårlig.. altså kastet op af det osv.. kun en gang og det var pga idioten der lavede mixet ikke ristede ordenligt, og fik en ordenlig niko-basker.. fy føj..rystede og svedte og så knækkede jeg mig..
Jeg nyder stadig af og til en go stor fed skunk joint på staden osv.. og blir da skæv, selv om jeg ryger bong- det kommer bare lidt an på ryge-tekninken osv..
ja bong er skam noget lort der ikke kan anbefaldes vær dag :) det giver jeg dig ret i ..
Og jeg ka sku godt falde i søvn af et godt bongmix oven på en hård arbejdsdag- også selv om jeg har rod i hovedet :- ) efter arbejde, et hoved.. så laver jeg mad og ryger et hoved inden ( for at vinde abetit - og ja ved det er bumset ) så ryger jeg et hoved- måske 2 eller mere imens jeg stener tv og slapper af- så blir jeg træt og går i seng .. det nok også mere pga arbejdet osv, for sidder jeg og ryger med vennerne i weekenderne går jeg aldrig død- kun hvis der er hæftig druk oven i

Medlem

Geografisk sted: Århus
spiffeh skrev:
andet råd: Når man ryger hash hver dag, bliver rusen anderledes... kedeligere

Helt enig.. Ligger man ihvertfald mærke til. Kan huske de første par gange jeg røg. En god sød Sativa og noget høj kvalitets hash, samt en sjat nol så køre det.

Ryger sjældent bong, da jeg finder det misbruger agtigt. Engang imellem hvis en ven har købt en ny fed bong, ja så går det.

Billede

Medlem

:P ikke her

Medlem

Kristian12 skrev:

Billede

Er det papir med smag eller hvad? Det ligner sådan noget vanilie is med chokoladesovs :P hehe

Medlem

Geografisk sted: Århus
Urt skrev:
Kristian12 skrev:

Billede

Er det papir med smag eller hvad? Det ligner sådan noget vanilie is med chokoladesovs :P hehe

nol sovs

Junior medlem

Amendir skrev:
What?
Ryger du rent faktisk skodder? Sheez det ville jeg ikke kunne få mig selv til.
Alt for meget arbejde at fjerne alt det afbrændte fra det der stadig kan ryges. Næh... Så vil jeg hellere lave en helt frisk joint.

ja alle foretrækker en frisk joint men nu det ligesom en debat om billigste måde at ryge på. Desuden har en "skod" joint smagen af hash og sammevirkning. + det heller ik meget arbejde. det tar højst 30sek :D

Junior medlem

Personligt har jeg opdaget squnken som måden til at ryge billigere. Fx. kan jeg for en klump til 200kr af noget ok hash måske få 8 joints ud af det (tænkt eksempel). Hvis jeg køber for samme beløb squnk og dosere korrekt (dvs ca. det samme som hash - i mængde/rumfylde, ikke vægt) bliver jeg altid mindst lige så skæv, men får næsten altid det dobbelt antal jays.

Især denne sommer syntes jeg der har været masser af god squnk at hente på staden (selvom der selvfølgelig også er masser af møg).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]