Cold_Spirit skrev:
The-Lizardman skrev:
Hvis jeg nu ripper et helt bongmix for mig selv - med 0,6 eller 0,7 og det er en go 90er fra staden i, til en smøg- og ryger de ca 4 bonghoveder det nu giver i træk.. så er det altså ikke noget med mine lunger ikke kan optage mere hash på den aften - fordi jeg ikke bliver mere skæv.. det er simpelthend fordi hashen virker for fuld effekt- og mere hash ville føre til en " hash od " som somregl betyder at du falder i søvn- og nogle bliver dårlige
ja.. Men ser du (tro det eller ej) så har jeg 1. aldrig kastet op/fået det dårligt af hash, selvfølgelig har jeg fået klam hoste osv efter f.esk et alt for stort bong hovede med gul klam røg.. 2. jeg er aldrig faldet i søvn af hash.. og jeg har altså virkelig røget mig skæv, og bliver også altid lidt mere skæv f.esk hvis jeg ryger et til bongmix med 0,7 i. men aldrig faldet i søvn.. (kan måske også have noget at gøre med jeg har et underligt søvnbesværs ting (jeg har rod i mit hoved, jeg har mit hoved begravet dybt i rodet..)

og ja hold jer fra bong..(hver dag) det er ok i weekenderne men man bliver altså bare fuckt up i længden af det.. OG DET ER ET FAKTUM!

.. jeg har røget bong ca hver dag i 1½ år.. og er ved at skære ned nu, problemet er at man bliver afhængig af bong ikk selve hashen men bongen. Det der med at jeg kunne sidde stille og roligt af suge hoveder en hel dag, gør man vænner sig utroligt hurtigt til hele tiden at have den der bong at chille med, så selvom jeg suger en 1 grams joint og jeg bliver vold skæv så vil jeg stadig have lyst til bong bagefter. Det fucking trip.. hold jer fra det
Jeg har røget bong vær dag nu i næsten 8 år

dog med pauser på 50 dage af og til når det blev for meget, og den ene gang holdte jeg den et halvt år.. men jeg er skam heller aldrig blevet rigtig dårlig.. altså kastet op af det osv.. kun en gang og det var pga idioten der lavede mixet ikke ristede ordenligt, og fik en ordenlig niko-basker.. fy føj..rystede og svedte og så knækkede jeg mig..
Jeg nyder stadig af og til en go stor fed skunk joint på staden osv.. og blir da skæv, selv om jeg ryger bong- det kommer bare lidt an på ryge-tekninken osv..
ja bong er skam noget lort der ikke kan anbefaldes vær dag

det giver jeg dig ret i ..
Og jeg ka sku godt falde i søvn af et godt bongmix oven på en hård arbejdsdag- også selv om jeg har rod i hovedet :- ) efter arbejde, et hoved.. så laver jeg mad og ryger et hoved inden ( for at vinde abetit - og ja ved det er bumset ) så ryger jeg et hoved- måske 2 eller mere imens jeg stener tv og slapper af- så blir jeg træt og går i seng .. det nok også mere pga arbejdet osv, for sidder jeg og ryger med vennerne i weekenderne går jeg aldrig død- kun hvis der er hæftig druk oven i