Natskygger er nok hvad jeg vil betegne som et af de farligste stoffer overhovedet af flere årsager. Naturligvis er det fordi det er så stærkt, og fordi det varierer så meget i styrke fra plante til plante, og selv fra den ene blomst til den anden på samme plante. ..Men også pga stoffets natur. Fordi det er et deleriant, mange har taget det hvorefter de komplet glemmer at de har taget noget og tager noget mere, måske sker denne cyklus endda flere gange. - De undrer sig ikke over hvorfor det pulveriserede abe-kranium foran dem (som virker som om det er samlet som et puslespil) puster på gløderne af deres bedstemor mens frøerne langsomt sniger sig tættere på ude på engen der også sjovt nok befinder sig inde i stuen sammen med alle deres gamle venner de ikke har set i årevis der også er der, og i øvrigt er det ikke en stue mere, men en mose, i øvrigt er hele verden en klap-sammen bog som dem man køber til børn hvor motiverne springer ud af bogen så snart man åbner den, osv osv...
Jeg ser det lidt som en sand djævelplante, for alt det her lyder jo interessant ikke? Det triste er bare at enten vil man ikke være i stand til at huske noget af det, eller også vil det ikke have nogen speciel betydning i situationen fordi man er underlagt et komplet delerium, totalt forvirring, fulstændigt og komplet vanvid, og selv hvis man er heldig nok til at få lov til at opleve noget spændene, huske det, og ikke dø eller få hppd eller lign. så er der stadig bivirkningerne som man får både under, men også efter 'trippet', de er mange og fuckede.. Jeg tror folk prøver den netop fordi det lyder så spændene, og velvidende om farene vælger man alligevel at gøre det pga ens nysgerrighed.
Ja undskyld hvis det lød lidt som en skræmmekampagne, men den plante er ond... (det er den selvfølgelig ikke, den er bare lidt grusom i det..

..)
Det er netop et ægte hallucinagen der ikke bare ændrer den virkelighed du befinder dig i, men skaber en helt ny. I modsætning til syre eller andre hallucinagener hvor man har et udgangspunkt og, lad os kalde det en reference ramme, man kan se noget er ændret til noget andet - eller tingene ser ud eller føles anderledes end de plejer så er der i et delerium ikke noget udgangspunkt, bare en masse tilfældigt usorteret kaos der helt følger sin egen trodsige tidsramme. Jeg ved ikke om denne her sammenligning er retfærdig men man kan måske sige at hvis f.eks. et syretrip er en masse billeder på en tv skærm så er et delerium 'trip' måske bare den myrekrig der er mellem frekvenserne.
Ok, jeg sidder her og er lidt syg - føler mig sku selv lidt deleriumsramt

, men her på faldrebet vil jeg lige sige, nej jeg har ikke selv prøvet det men føler mig mystisk tiltrukket af f.eks. Datura Stramonium, og det er det der skræmmer mig tror jeg.