Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 aug 2025 04:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Grusom: Så forstår jeg stadigvæk ikke pointen i at trippe natskygger - altså du siger man tilvænner sig virkningen - fordi ellers kan den være så stærk man dør eller hvordan? Eller tager livsvarig mental skade?

Jeg forstår så ikke hvorfor man ikke vælger, hvis man nu vil ud i det helt store trip, at varme op til et thumbprint i stedet, da dette, i mit hoved - lyder langt mere safe og langt mere givende en atropine alkaloider - det eneste jeg har læst om i triprapporter er det som jeg opfatter som ren forvirring. Har selv stået i situation på LSD hvor hele virkeligheden har været væk og jeg har været i en hel anden verden, har opnået at være ikke at være her og være her på samme tid - ser universet blive skabt og set det blive destrueret igen.
Hvorfor vælger man så lige natskyggerne? Jeg har ikke selv fundet nogle triprapporter der beskriver oplevelser der er i nærheden af de rapporter man f.eks finder ved brug af andre alkaloider som f.eks tryptaminer og phentylaminer.

Faktisk er der kun en tropan alkaloid jeg bryder mig om og det er kokain - hvor jeg kan forstå man bruger det rekreationelt, men igen, det er jo ikke psykedelisk på nogen måder - det er de andre tropane alkaloider sikkert heller ikke, da der er klassificeret som en deliriant aka et ÆGTE hallucinogen... Men ikke et bevidsthedsudvidende hallucinogen. Læg lige mærke til det - derfor jeg ikke forstår nogle ser mere tripværdi i natskygger end i at spise 10 valler og en masse melatonin og så luciddreame sig selv til mars og tilbage igen. Men det er heldigvis smag og behag, der er så meget jeg ikke forstår ved andre mennesker - en af dem er det med natskyggerne.

Grusom, kan du fortælle mig om en positiv virkning et natskygge "trip" har haft på dig?
og kan du svare på om de bivirkninger med udtørring som atropin og scopolamin har på kroppen, du ved det med den stopper med at producere slim, spyt, tis og sved pga temperaturstigningen pga af forgiftningen.

Når man så ser på historisk brug af natskygger, så har det mest været brugt som gift i krig, af snigmordere og til sidst af hekse o.lign. (til salver)
Atropin er også en effektiv gift imod nervegift - men hvis man ikke er påvirket af nervegiften, så slår atropinen dig ihjel i stedet... i følge det jeg lærte da jeg var panser ingeniør ved de grønne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2 km under år 2000
Natskygger er nok hvad jeg vil betegne som et af de farligste stoffer overhovedet af flere årsager. Naturligvis er det fordi det er så stærkt, og fordi det varierer så meget i styrke fra plante til plante, og selv fra den ene blomst til den anden på samme plante. ..Men også pga stoffets natur. Fordi det er et deleriant, mange har taget det hvorefter de komplet glemmer at de har taget noget og tager noget mere, måske sker denne cyklus endda flere gange. - De undrer sig ikke over hvorfor det pulveriserede abe-kranium foran dem (som virker som om det er samlet som et puslespil) puster på gløderne af deres bedstemor mens frøerne langsomt sniger sig tættere på ude på engen der også sjovt nok befinder sig inde i stuen sammen med alle deres gamle venner de ikke har set i årevis der også er der, og i øvrigt er det ikke en stue mere, men en mose, i øvrigt er hele verden en klap-sammen bog som dem man køber til børn hvor motiverne springer ud af bogen så snart man åbner den, osv osv...

Jeg ser det lidt som en sand djævelplante, for alt det her lyder jo interessant ikke? Det triste er bare at enten vil man ikke være i stand til at huske noget af det, eller også vil det ikke have nogen speciel betydning i situationen fordi man er underlagt et komplet delerium, totalt forvirring, fulstændigt og komplet vanvid, og selv hvis man er heldig nok til at få lov til at opleve noget spændene, huske det, og ikke dø eller få hppd eller lign. så er der stadig bivirkningerne som man får både under, men også efter 'trippet', de er mange og fuckede.. Jeg tror folk prøver den netop fordi det lyder så spændene, og velvidende om farene vælger man alligevel at gøre det pga ens nysgerrighed.

Ja undskyld hvis det lød lidt som en skræmmekampagne, men den plante er ond... (det er den selvfølgelig ikke, den er bare lidt grusom i det.. :D..)

Det er netop et ægte hallucinagen der ikke bare ændrer den virkelighed du befinder dig i, men skaber en helt ny. I modsætning til syre eller andre hallucinagener hvor man har et udgangspunkt og, lad os kalde det en reference ramme, man kan se noget er ændret til noget andet - eller tingene ser ud eller føles anderledes end de plejer så er der i et delerium ikke noget udgangspunkt, bare en masse tilfældigt usorteret kaos der helt følger sin egen trodsige tidsramme. Jeg ved ikke om denne her sammenligning er retfærdig men man kan måske sige at hvis f.eks. et syretrip er en masse billeder på en tv skærm så er et delerium 'trip' måske bare den myrekrig der er mellem frekvenserne.

Ok, jeg sidder her og er lidt syg - føler mig sku selv lidt deleriumsramt :), men her på faldrebet vil jeg lige sige, nej jeg har ikke selv prøvet det men føler mig mystisk tiltrukket af f.eks. Datura Stramonium, og det er det der skræmmer mig tror jeg.

Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg - Denmark
vil blot indslyde at alle indlæg herinde er teoretiske og ikke bevist af videnskaben...(har jeg ret?) hvis nej er det virkelig ikke noget at fucke med !!!!
er misbrugskonsulent og har aldrig hørt om nogle gode oplevelser med dette !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]