DonB skrev:
Drupe skrev:
Citat:
Et godt alternativt er at bage en form for småkage, fx. den cookies-opskrift Opis skrev, hvor du laver dejen, men nøjes med at tage fx 1/10 af dejen fra og kommer hashen opløst i fedtstof i den. Det betyder at du kan lave nogle MEGET små kager, så man kun behøver en enkelt mundfuld for at blive skæv, hvilket jo er til at klare. Resten af portionen kan du så bage uden hash, til når i får fråder på senere.

Har lavet det ud af meget forskellig hash og skunk uden held. Har os prøvet at lave hampesmør, men det smagte stadig af gnu
Så vil jeg prøve at lave nogen rigtig små småkager, for som du skriver så kan må det da være til at spise uden de store problemer. En enkelt bid er jo også til at skylde ned. Er bare træt af at smide halvdelen ud fordi at det smager af helvede til.. Lavede guldkakao i går og jeg brækkede mig simpelthen af den klamme smag, ikke til at start på men efter en halv koppe ca....
Øv

Et alternativ kan være at trække nol med lightergas. Det virker bedst med pot/skunk, men skulle efter sigende også kunne lade sig gøre med hash. Resultatet er MEGET stærkt, og giver absolut ingen smag fra sig. Jeg plejer at bage pebernødder med nol og der kan man overhovedet ikke smage at der er noget i.