Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 15:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
I min familie ryger vi altid RIGTIGE buds efter julemiddagen. Egentlig ret fucked up, når man tænker over det.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Hvorfor ikke inden? så har man rigtigt fråder på til man skal spise! :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Det er meget sjovt.. der er ingen der rigtig ved hvilke af disse planter der virker osv kun en masse man har hørt fra andre.. man burde sætte sig ned og systematisk ryge sig igennem dem så folk en gang for alle kan finde ud af om det er rent faktisk findes legally highs på linje med vores elskede cannabis.

Junior medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg har forstået, er det noget med de indeholder det maksimale tilladte indhold af thc på omkring 0,2%

Vel lidt ligesom at køre i bil med en promille på 0,4999999999999, du kan måske lige ane du er lidt tipsy.

Insane psychedelia user!

1stofthemonth skrev:
Så vidt jeg har forstået, er det noget med de indeholder det maksimale tilladte indhold af thc på omkring 0,2%

Vel lidt ligesom at køre i bil med en promille på 0,4999999999999, du kan måske lige ane du er lidt tipsy.

:hm: kan det passe? -så kan man jo bare købe hjem i mængde, og så trække nol på det..

Junior medlem
Brugeravatar

FromCirclesAllRise skrev:
1stofthemonth skrev:

:hm: kan det passe? -så kan man jo bare købe hjem i mængde, og så trække nol på det..

Ja nu du siger det, så har du jo fat i noget. Med lidt mere research, virker det til det bare en hybrid blanding af en masse urter og planter, der på sin egen måde gir et buzz.

Der er dog ingen thc i og er vel også derfor det ligner en blanding af heste og elefant dung :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Jeg prøvede noget der hedder spice gold for et par md siden.og efter hvad jeg har hørt er det syntetisk cannabis blandet med nogle forskellige urter. og der ER thc i og man bliver skæv. Dog er prisen højere end for alm hash og pot i danmark så det kan ikke rigtigt betale sig. Men hvis du vil holde dig på lovens vej så er det ihverfald en brugbar mulighed. Men det er kun et spørgsmål om tid før det bliver forbudt. Lige nu har de bare ikke fundet ud af at der rent faktisk er thc i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Spice er blevet ulovligt i DK, det blev mig og min lokale headshop ihvertfald enige om at det var blevet. Mener at det blev ulovligt sammen med kratom og de andre planter der lige er blevet gjort til fy planter.

Insane psychedelia user!

det jeg snakker om er ikke spice, men legal buds som den her:
Billede
-dem tror jeg ikke der er thc i.

Men spice der i mod, er jeg ikke i tvivl, har selv prøvet det, for en lille måneds tid siden, og det virkede uden nævneværdig forskæl som en pot/skunk skævert. Dog ikke noget jeg kunne finde på at ryge igen, da det smager afskyeligt og prisen er højere end prisen på den rigtige vare.

Insane psychedelia user!

Skou skrev:
Spice er blevet ulovligt i DK, det blev mig og min lokale headshop ihvertfald enige om at det var blevet. Mener at det blev ulovligt sammen med kratom og de andre planter der lige er blevet gjort til fy planter.

Det er ikke rigtigt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Skou skrev:

Det er ikke rigtigt...

Det meget muligt at du har ret, var bare det at jeg blev bildt ind af ham i headshoppen..

Ved godt at tråden er om legal buds, men DoYouSpeakWak?? snakkede om spice, så svaret var også rettet til hans post.
Jeg skal nok tage en for holdet og bestille nogle af disse buds hjem når lønnen kommer ind til næste måned :) ville sku gerne lii se hvad de kan 8)

Insane psychedelia user!

Skou skrev:
Skou skrev:

Det er ikke rigtigt...

Det meget muligt at du har ret, var bare det at jeg blev bildt ind af ham i headshoppen..

Ved godt at tråden er om legal buds, men DoYouSpeakWak?? snakkede om spice, så svaret var også rettet til hans post.
Jeg skal nok tage en for holdet og bestille nogle af disse buds hjem når lønnen kommer ind til næste måned :) ville sku gerne lii se hvad de kan 8)

Der er et Dansk site som sælger spice, samme site som også solgte kratom i sin tid, og straks som kratom blev ulovligt, stoppede de med at sælge det, men efter som de stadig har spice regner jeg ikke med det er ulovligt...

Så må du endelig melde tilbage, har også undret mig over om de overhovedet har nogen effekt...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay, jamen så er spice sku nok ikke blevet ulovligt endnu :)

Ja, skal nok lige melde tilbage, nogle specielle buds i mener jeg skal kigge på?

Medlem

Spice har jeg også prøvet og må sige jeg er tilfreds med det :)
men er ikke så glad for der er HU-210 osv.

Medlem
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
Hvis du holder vejret længe nok vil du få samme effekt.

hahah NICE ONE SIR. :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Legal Buds er 100% fup og fidutzen og har da vidst aldrig set skyggen af virkning.

OT Spice:
Spice Gold/Diamond virker derimod udemærket. Rusen varer et par timer længere end normal cannabis, er rimelig indica-stenern og ikke så psykedelisk. Der skulle svjv ikke være nogen krydsresistens.

Er stadig lovligt i DK og kan findes i hovedstaden, samt på diverse netshops. Nemt at opstøve (:
Jeg ved ikke hvad Gold/Diamond indeholder af crackern sprøjtemidler, udover en masse random (måske lidt for random?) urter, der står nævnt i varebeskrivelsen.

Der findes et lille dusin af forskellige produkter som disse (Sense, Smoke, Spice Synergy etc.) der alle er testet positiv for cannabinoiden JWH-018. Men den optræder vidst ikke i Gold eller Diamond.

Nish

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]