Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Fråder skrev:
Joints med rent Hash :
Man skal helst ligge to lag joint papir og ikke bruge hash der er dyrere end semi ryger, ellers klumper det bare sammen. Sådan ryger man ren hash på joints.
Venlig hilsen
Martin

Hvad snakker du om? Hvis hash skal ryges rent i joint, skal det da netop være at god kvalitet (sort nepal osv., kært barn - mange navne). UDEN PAPIR. :D Så du kan rulle en cone ud af din klump og fylde noget guf inden i den. :P ?

Du kan eventuelt finde en lille guide på dcf.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Fråder skrev:
Joints med rent Hash :
Man skal helst ligge to lag joint papir og ikke bruge hash der er dyrere end semi ryger, ellers klumper det bare sammen. Sådan ryger man ren hash på joints.
Venlig hilsen
Martin

:mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Grydemix all the way.. Det eneste der holder når der skal plaffes bonghoveder:P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
HopIFjordeN skrev:
Grydemix all the way.. Det eneste der holder når der skal plaffes bonghoveder:P

Hørt! :P

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
Man rister da ikke smøgerne kun for at få nikotinen ud... Jeg rister hovedsagligt min smøger for at få nogen af de mange tilsætnings stoffer ud som er tilsat tobakken, blandet andet: Glycerol, Cellulose Carboxylsyrer, Estere, Aldehyder, Ketoner.
Nikotine i sig selv er jo ikke et problem...

I kan læse mere om tilsætning stofferne i cigaretter her: http://www.rygning.com/uploads/File/Til ... toffer.pdf

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
Man rister da ikke smøgerne kun for at få nikotinen ud... Jeg rister hovedsagligt min smøger for at få nogen af de mange tilsætnings stoffer ud som er tilsat tobakken, blandet andet: Glycerol, Cellulose Carboxylsyrer, Estere, Aldehyder, Ketoner.
Nikotine i sig selv er jo ikke et problem...

I kan læse mere om tilsætning stofferne i cigaretter her: http://www.rygning.com/uploads/File/Til ... toffer.pdf

Nikotin er nok nærmere det største problem. Nikotin chock er forfærdeligt. Især hvis du har drukket etc også suger et hoved på bongen... Awww du ryger rundt siger jeg dig!

Medlem

Du for ikke nikotin chok hvis du ryger smøger til dagligt... Og du vil slet ikke få det hvis du ryger joints.
Nikotinen er det mindste problem... og en udbredt misforståelse

Moderator
Brugeravatar

Brown skrev:
Du for ikke nikotin chok hvis du ryger smøger til dagligt... Og du vil slet ikke få det hvis du ryger joints.
Nikotinen er det mindste problem... og en udbredt misforståelse

... Arh.. har nu selv oplevet nikotinshock ved jointrygning en 3-4 gange, så det er da vidst en om'er. Jeg ryger kun tobak i sammenhæng med cannabis, og rister det af samme grund, ellers er der sikret en ubehagelig oplevelse.

Medlem

Jeg tro ikke på at du for det dårligt pågrund af nikotinen, jeg tro du skal kigge blandt de 2-500 andre stoffer der er også er i smøgerne...

Moderator
Brugeravatar

Er uforstående overfor hvordan du afskriver nikotinens rolle, tilsyneladene kun fordi der er mange andre stoffer i tobak?

Hvis man ser i nikotins datasheet i erowid http://www.erowid.org/chemicals/nicotin ... eet1.shtml ved indhalering
Citat:
Burning sensation. Nausea. Vomiting. Convulsions. Abdominal pain. Diarrhoea. Headache. Sweating. Weakness. Dizziness. Confusion.

Ja så stemmer det da også meget godt overens, med de bivirkninger jeg får når jeg ryger en joint med uristet tobak. Når cannabis samtidig virker forøgende på nogle andre stoffers virkning, synes jeg da ikke det virker ulogisk, at tilskrive denne utilsigtede virkning til nikotin, i hvert fald.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når jeg suger et hoved med for meget nikotin går der som regel et par sekunder før jeg ligger på gulvet og kigger op på loftet. Wow jeg får det ringe

Medlem

Citat:
Burning sensation. Nausea. Vomiting. Convulsions. Abdominal pain. Diarrhoea. Headache. Sweating. Weakness. Dizziness. Confusion.
Ja så stemmer det da også meget godt overens, med de bivirkninger jeg får når jeg ryger en joint med uristet tobak. Når cannabis samtidig virker forøgende på nogle andre stoffers virkning, synes jeg da ikke det virker ulogisk, at tilskrive denne utilsigtede virkning til nikotin, i hvert fald.

Hørt! fik selv det vilde niko shock engang mig og 2 venner røg en blunt lige inden vi skulle ind på mac d jeg lå inde på gulvet på macen's toilet og havde det af helvedes til var krid hvid i hovdet og kunne ikke fokusere lå bare og rystede nok den værste oplevelse jeg har haft på røg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]