Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Re: I skole!
Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg har også røget en del gange i skolen. Det er dumt og ikke noget man skal gøre til en vane. Plejede af og til at ryge med min kammi i frikvarterende, det er nu meget sjovt, men også spild af hash og skoletid. Det er dumt og kan ikke anbefales for nogen, da det kan ende i en stor tåge af lort. Men så har man da prøvet det. Hash nedsætter indlæringsevnen, dog ikke bemærkelsesværdigt hos mig. Jeg kna sagtens ryge en aften før jeg tager i skole f.eks. og klare mig godt. Har også før røget før en eksamen og scoret 12 alligevel, fatkisk flere gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Godt klaret TheRaggingPussy :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
TheRagingPussy skrev:
Har også før røget før en eksamen og scoret 12 alligevel, fatkisk flere gange.

Hvorfor pokker vælger man at ryge lige inden en eksamen?

Magic Shroom skrev:
Har det bare som om, at jeg bliver mere og mere glad for rusen eller thc i det hele taget, for hver dag jeg ryger.
- Kan dette have noget med afhængighed at gøre? Kan meget vel mærke at der skal mere til for at opnå en nogenlunde skævert.

Tja, det kan det vel godt. Dog synes jeg at rusen bliver så meget bedre, og mere euforisk, jo sjældnere man ryger.
Jeg ryger ikke specielt tit længere, og næsten aldrig i weekenderne.
Når jeg så endelig ryger, får jeg den dejligste skævert overhovedet. Kombineret med noget nice musik, og jeg kan komme helt i ekstase.

Den tilstand kan jeg bestemt ikke komme i, med et regelmæssigt forbrug.

Prøv at hold en pause fra urten, hvis du kan, og så tjek rusen når du tænder op igen. It's worth trying!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
har også røget en hel del i skole tiden specielt i 9 klasse og selfølgelig er det da nice at tiden flyver af sted, MEN syntes sgu ikke det er det værd eftersom at det meste af min 9 kl år er ret tåget og har ikke rigtig lært noget... at jeg altid har været dygtig i skolen er fandme heldigt ellers havde jeg sgu nok aldrig klaret eksamen...

Medlem

Halose skrev:
Når jeg så endelig ryger, får jeg den dejligste skævert overhovedet. Kombineret med noget nice musik, og jeg kan komme helt i ekstase.

Har det på præsis samme måde, jeg er næsten stoppet helt med at ryge kun for at få den følelse når jeg så endelig ryger :p

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Magic Shroom skrev:
Har det bare som om, at jeg bliver mere og mere glad for rusen eller thc i det hele taget, for hver dag jeg ryger.
- Kan dette have noget med afhængighed at gøre? Kan meget vel mærke at der skal mere til for at opnå en nogenlunde skævert.

Jo mere man ryger, jo mere får man lyst til at ryge. Så simpelt er det! Det er vigtigt at være klar over, da nogen mennesker kan falde i fælden med at ryge mere og mere og mere, indtil de til sidst nærmest ikke har lyst til andet end at ryge hele tiden. Det er den type der altid siger "aaaaeehh, skal vi ikke ryge én til?" lige efter at jointen er slukket. Har selv været der, og det er bare ikke et godt sted at være mentalt.

Prøv at stoppe bare to dage - du vil med al sandsynlighed have mindre lyst til at ryge efter skole på 3. dagen, end du plejer. Eller ihvert fald have langt nemmere ved ikke at ryge, hvis det er det du har sat dig for. Det "trækker" simpelthen mindre i én.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle, Jylland
Jeg var høj næsten hverdag under grundforløbet som mekaniker... Det er sgu meget flækkeren :)

Junior medlem

Trier- skrev:
Har gjort det en del gange, og syntes det kan være hyggeligt nok, hvis man alligevel har en nem dag. Men hvis man skal overstå 8 timers lortefag, og er nødt til at koncentrere sig så kan jeg sgu ikke lide det.. Tiden går også aaaalt for langsomt for mig, og når man får grineflip midt i timen, så er den heller ikke god..

Dog er der rigtig mange der gør det på vores skole (Handelsskole) og derfor kan det være lidt sjovere, når man kan gå nogle stykker ud :)

præcis, går selv på handelskolen og jeg tror der er flere der puffer her end der er på gym, derudover så synes jeg man skal PRØVE det, ikke noget at man skal gøre flere gange, altså at ryge i skole tiden.

det er helt anderledes fordi dine omgivelser og de mennesker er fuldstændig anderledes end det plejer at være, så det er grinern at snakke og bare kigge på folk.

fik dog et problem da jeg fik grineflip da jeg spillede slime soccer med en ven i innovation:p

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Jeg har røget rigtig mange gange i skolen, og det var da også pisse sjovt, men kan dog godt mærke nu at jeg måske havde lært 10 gange så meget hvis ikk jeg havde røget i skolen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hm.. Har overvejet situationen, og har besluttet mig for at tage en 2 ugers pause fra rygeren, for at se om jeg oplever rusen anderledes. Der kommer en tilbagemelding :)

Medlem
Brugeravatar

jim fear skrev:
Man bliver håndværker af det.

LOLLERCAUST! :gud:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Magic Shroom skrev:
Hm.. Har overvejet situationen, og har besluttet mig for at tage en 2 ugers pause fra rygeren, for at se om jeg oplever rusen anderledes. Der kommer en tilbagemelding :)

Det lyder sgu overordentligt fornuftigt. God fornøjelse med pausen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Magic Shroom skrev:

You'll see! Og finde ud af at det var det værd :)

Junior medlem

Det er nok noget af det dummeste man kan gøre...

I folkeskolen, røg jeg tit i fritkvarterene og inden skolestart... Det blev hurtigt til en vane... Det eneste det resulteret i var, at jeg blev ligeglad med min skolegang og mistet lysten til det...

Self. skader det jo ikke at prøve det en gang eller 2, men det kan hurtigt blive til en vane, så det er helt klart ikke noget jeg vil anbefale...

Medlem
Brugeravatar

jeg røg os meget i skole tiden . jeg gik faktisk tit hen på et toilet ude på gangen og røg en god pibe hash . måske os derfor kantine damen blev så glad for mig ;)

Junior medlem

drex skrev:
jeg røg os meget i skole tiden . jeg gik faktisk tit hen på et toilet ude på gangen og røg en god pibe hash . måske os derfor kantine damen blev så glad for mig ;)

forklar:P

Medlem
Brugeravatar

Tripper10 skrev:
drex skrev:

forklar:P

jeg var bare hendes allerbedste kunde :D .. kan godt se vis man havde troet noget andet :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm har røget meget i skolen.. Det gør det ikke rigtig lettere, medmindre man har noget individuelt arbejde man kan sidde og slappe af med. Men folk kan nemt se det på en, det er et stort minus, da det er en smule upassende. Kan godt være moralen er ændret siden da og det er iorden at være skæv i skolen, det er trods alt et par år siden jeg har været i folkeskole efterhånden. Men en ting er sikkert. Hvis du absolut skal ryge inden skole, så lad idet mindste være med at gøre det inden idræt, det tilgiver man aldrig sig selv igen :)

8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
:hm: :life: :sucks: :whogives: :x

Junior medlem

Har røget 2 gange i skolen (ca.). Personligt får jeg absolut intet udbytte ud af undervisningen overhovedet når jeg er skæv, så jeg kan bestemt ikke opfordre andre til at gøre det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]