Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Silenoz > Chromforbindelser er som regel giftige, men det er metallisk chrom vi snakker om. Jeg tror ikke der er den store fare ved chromet i sig selv, det er nok mere alle mulige produktionsrester jeg ville have noia over.

Medlem

Hurby skrev:
Tændstikken skrev:
forbrændings temperaturen bliver slet ikke høj nok til at frigive farlige dampe fra metallet, og slet ikke i mængder der er mere skadelige end den sjat nikotin der er tilbage i din ristede tobak.

Kilde? eller er det bare noget du antager for at være sandt?

Jeg er både hobby smed og hobby guldsmed, og har lært fra uddannede folk, og har selvfølgelig haft en del med diverse metaller at gøre, derfra ved jeg at der skal mere varme til for at frigive dampe i mængder der evt. kan være skadelige. Om der er en slags belægning på en topnøgle ved jeg ikke, men er ret sikker på der ikke er inden i nøglen, hvor forbrændingen foregår.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
Hey, ryg noget spand!

Peace.

Insane psychedelia user!

Silenoz skrev:

det er meget muligt at det er bedst at være på den sikre side men hvad har det med den her topic at gøre? personligt har jeg aldrig hørt om nogle der er blevet syge eller andet af at ryge på et topnøglesæt og det er der en del der gør.

ja øhh, siden et af boardets hovedformål er HR, vil jeg da mene det har ret meget med det her topic at gøre...

-jeg har skam også selv røget på topnøgle og colaflaske da jeg var 16 og ikke kunne skaffe andet, og fejler skam heller ikke noget. -hvem ved, det kan være skaderne først viser sig senere...
men idag hvor internettet findes med 1000 forskællige headshops, ville jeg da mene at de 20kr et merskumshoved koster, ikke er penge smidt ud af vinduet.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
det er nævnt før, og jeg gentager det gode råd, BRUG NATUREN, vær kreativ , man kan lave alt fra tjubang til bong til pibe til chillum til what ever ud af diverse frugter, har selv debateret med æble-pibe, agern-bonghoved, æble/pære-chillum/pibe igen. man kan lave en bong ud af en honning-malon-med-agurke rør til at suge igennem, og gulerod til at sætte som rør til bong-hoved ned i bongen. og jeg kunne blive ved :D

Medlem

hvis i ikke vil ryge pinde, så fyr en chillum. Det basker også, og kan laves ud af en gulerød :) Du kan vel selv regne ud hvordan det foregår..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]