Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

mose-ræven skrev:
ziiiiim skrev:
tage i kirken?

ellers synes jeg at aros kunne være et godt forslag, eller et andet kunstmuseum der ligger tættere på.

jeg kan godt lide at være i bilka eller andre ligende steder når jeg er skæv, for der er mange spændende ting at se på. Både tv og sofaer. Og til sidst købe billig fråder.

- Det der med Bilka er noget af det bedste jeg ved, når jeg er skæv.. :joint:

der er ikk noget mere grinern at gå mellem folk mens man er skæv, og det er i gågaden eller i butik :D mega fun når man får lidt noia på fordi man tror alle ved man er skæv :D xD

Medlem
Brugeravatar

Noget som mig og mine venner nogle gange laver er at se hvem der kan lade være med at grine i længst tid. :D
Altså vi fører stadigvæk samtaler, og vi må gøre og sige alt det man vil, man må bare ikke grine.
Nøj det kan være svært/umuligt nogle gange :D

Medlem
Brugeravatar

unb skrev:
Noget som mig og mine venner nogle gange laver er at se hvem der kan lade være med at grine i længst tid. :D
Altså vi fører stadigvæk samtaler, og vi må gøre og sige alt det man vil, man må bare ikke grine.
Nøj det kan være svært/umuligt nogle gange :D

nu du siger det får mig til at tænke på at stille leg er en mega grinern leg at lege når man er basked :D total flækker man kan få sig når man sidder 8 personer og alle er ved at dø af grin med lukket mund xD

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
wushu skrev:
mose-ræven skrev:
ziiiiim skrev:
tage i kirken?

ellers synes jeg at aros kunne være et godt forslag, eller et andet kunstmuseum der ligger tættere på.

jeg kan godt lide at være i bilka eller andre ligende steder når jeg er skæv, for der er mange spændende ting at se på. Både tv og sofaer. Og til sidst købe billig fråder.

- Det der med Bilka er noget af det bedste jeg ved, når jeg er skæv.. :joint:

der er ikk noget mere grinern at gå mellem folk mens man er skæv, og det er i gågaden eller i butik :D mega fun når man får lidt noia på fordi man tror alle ved man er skæv :D xD

Ja, præcis. Når mine venner og mig er ude og købe ind i en god skævert, render vi rundt og skaber vi os helt vildt :) (uden at genere nogen for meget self.) Det er atlså alt for griner ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Ja der er sateme mange gode foreslag her må jeg sige :)
Jeg ville også benytte mig af mange af dem og allerede har gjort :)

Noget af det bedste er at tage op i toppen af Ribe Domkirke (hvis man nu bor i Ribe eller i nærheden, evt. komme på besøg ved venner).

Det er klart det ypperste :D Stå i 45 meters højde på en lækker varm solskinsdag og så bare nyde det.

NB: Det anbefales IKKE at ryge inden man tager derop da der er enormt mange trappetrin og det er en forholdsvis trættende gåtur :P Så lav en pind eller lignende derhjemme og så fyre op i toppen (når der ikke er mennesker, vel at mærke) :D

Medlem
Brugeravatar

Psychedelic-Minds skrev:
Ja der er sateme mange gode foreslag her må jeg sige :)
Jeg ville også benytte mig af mange af dem og allerede har gjort :)

Noget af det bedste er at tage op i toppen af Ribe Domkirke (hvis man nu bor i Ribe eller i nærheden, evt. komme på besøg ved venner).

Det er klart det ypperste :D Stå i 45 meters højde på en lækker varm solskinsdag og så bare nyde det.

NB: Det anbefales IKKE at ryge inden man tager derop da der er enormt mange trappetrin og det er en forholdsvis trættende gåtur :P Så lav en pind eller lignende derhjemme og så fyre op i toppen (når der ikke er mennesker, vel at mærke) :D

slap da lige af, tror man kan få sig lidt af et bad trip hvis man lige kigger ned mens man er basked :shock: :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Wushu: det kommer selvfølgelig også an om man er underlig i forvejen, men hvis man er dejligt tilpas så er det faktisk ret lækkert :)

Det kan dog ikke anbefales hvis man har det skidt med højder! :peace:

Medlem

Jeg synes det er pisse fedt og tage ud et lækkert sted, helst hvor der ikke er for mange andre. Også ellers have fiske grejet med sig, nogle bajer og et par joints. I høj sol bliver det sku ikke meget bedre synes jeg! :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den er jeg enig med dig i basssher :D

Skal selv i gang med sådanne ture i den nærmeste fremtid med nogle venner hvor vi tager til et mere eller mindre isoleret sted og så fiske en hel weekend, med fede, bajere, god mad og det hele :D

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
I'm down with the fishingthingy... At stene flåd i solen, eller i skumringen med en mug rødvin, en joint og knæklys i flåddet... Mmmm...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg var inde og se noget hc andersen foredrag med http://en.wikipedia.org/wiki/Ahmed_Zewail på sdu. Det var mega wild at sidde i en skævert til noget vildt højtideligt med kor sang og så det fede foredrag om hans nobel pris arbejde. Og så var der mega lækker buffet med hvidvin bagefter. Lignende kan anbefales, helt sikkert..

(Baudelaire 1860).

Junior medlem

Hey..

har røget et stykke tid.. kender det godt når hash-døsen bliver så slem at man går i stå sammen med vennerne for ikke at snakke om den pinelige tavshed..

det som jeg gør hvis jeg skal være skæv og oppe på beated på samme tid er at ta ind for at se noget Live Musik i Byen.. mine personlige ryggefavoriter er Rub'a'dub Sunday stengade 30 eller når der er Reggae på Operaen Christiania..

check it,and enjoy it.. peace and blessins :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The final frontier
Jack Pot skrev:
Brætspil plejer at være rigtig god underholdning. Jeg kan anbefale tegn og gæt, risk, trivial pursuit, klodsmajor og andre. Virkelig hyggeligt. Især tegn og gæt kan være fedt når man kan fornemme hvad personer mener med det de tegner og hvor de vil hen af osv. Tanken bag tanken....

ellers kan ordlege/spil være sjove, fx. scrabble, upwords og lignende.

upwords er per erfaring pissesjovt i en rus... bagdelen ved de fleste pointbaserede spil er dog at man regne med tal... og mine matematiske evner ryger fuldstændig af h til efter jeg har fået mig en fed, så brug en lommeregner hvis i har samme problem :)

tegn og gæt, skal man allerhelst have en tavle eller noget til, i stedet for en lille post-it blok, det er svært nok at se hvad en person tegner på en bette papir når man er ædru, så sikkert noget sværere på rusen :)

Trivial pursuit, bezzerwisser, hvem vil være millionær brætspil osv. er nice spil til en aften, uanset om man er skæv eller ej. Bezzerwisser kræver dog min. 3 spillere for at blive sjovt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For et år siden ca. gjorde vi ofte det, at vi kæderøg et par joints, så vi blev rimelig skæve, for derefter at gå ind på "Boulevard cafén" aka. Den Grøndlandske Ambassade (Som den bliver kaldt i min omgangkreds), hvilket er et værthus beliggende på boulevarden i Aalborg, hvor der vrimler med fulde grønlændere. Der får man altid et godt grin inde, når man sidder og har en god skævert på. :-) En kammerat (Voodoonissen herinde) oplevede engang, en gammel grønlænder dame der valgte at ligge en lort i pisoaret, hvor der efterfølgende kom en stor tyk mand og råbte og skreg af hende, for derefter at gå ud og samle den op i en pose, og vade igennem hele lokalet med en lort i en pose. hehehe.
Try it!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tag og spil Olsen! Samme regler som i Uno, man bruger bare spillekort (da de færreste nok har Uno kort liggende).
Mig og mine venner har spillet det ca 4 timer hver dag gennem den seneste uge og det er hylende morsomt, selvom man er lige ;D

Junior medlem

Hvis du har en trampolin så sæt 2 stanger op, så det danner et mål i den ene side af trampolinen. Der skal være en målmand plus 4 andre spillere.. (2 vs 2) Det er utrolig morsomt :D fodbold osv. og barnlige ting er meget sjovere når man er skæv, så det er bare med at finde ens indre barn frem når man er høj og lave en masse skøre ting.

Junior medlem
Brugeravatar

Se videoer på youtube af folk der griner!
Det er fandme sjovt, især hvis man har røget.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Noget nyt jeg er begyndt på, er på Slotsbakken i Ribe ("riberhus"/tidligere borg), og så sidde nede ved vandkanten i voldgraven på en lækker sommerdag, og så ellers bare nyde det :D

Husk! i aften er det Skt. Hans så hvis ikke i er påvirkede, så hop i en båd når det begynder at blive mørkt og så sejl en kilometers penge ud, og så ellers betragte synet på strandene :D

Ellers medbring bønne til stranden og sid dér i stedet ;D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Psychedelic-Minds ja det er nice på slotsbakken :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Psychedelic-Minds skrev:
Tag og spil Olsen! Samme regler som i Uno, man bruger bare spillekort (da de færreste nok har Uno kort liggende).
Mig og mine venner har spillet det ca 4 timer hver dag gennem den seneste uge og det er hylende morsomt, selvom man er lige ;D

Kan jeg godt skrive under på! :D Mig og vennerne spiller også tit Uno, og det kan klart anbefales! Virkelig undervurderet! :D

Cannabis entusiast

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]