Hello igen!:D
Nu har det været lidt tid siden jeg har skrevet herinde så ville lige skrive igen..
Det er nu her på lørdag 1 måned siden jeg var oppe i sommerhuset som skrevet tidligere, altså sidste gang jeg røg!
De sidste 3 ugers tid har været sådan udenmærket jeg har arbejdet rigtig meget, ikke rigtig tænkt så meget på det men jeg har det stadig ikke godt i kroppen.
Når jeg sidder alene om aftnerne er det slemmest, jeg kommer selvfølgelig til at tænke på nogen ting. Meen jeg føler stadig en stikken/svie i højre og venstre bryst stadig og overvejer stærk at gå til lægen. Fordi jeg syntes altid jeg har været god til at få the bad vibes væk og altid positive tanker(: men det er blevet svært nu og som jeg sidder og skriver kan jeg mærke noget i mit højre bryst! Nogen gange er det sådan hvis stikkenen eller svie i brystet kommer frem at hvis jeg tager en større indånding bliver smerten kræftigere, lidt underligt syntes jeg. Men det har været sådan on and off siden sommerhuset og jeg arbejder om aften/natten så min døgnrytme er total fuckt såå har slet ikke nået en læge, men er stoppet på arbejdet nu og prøver at tage til min læge bare for en sikkerhedsskyld..
Dette er dog højest sandsynligt min hjerne der spiller et lille pus fordi det kommer kun når jeg er alene, meget sjælent når jeg er sammen med andre, og der har slet ikke været noget når jeg har arbejdet men stadig meget ubehageligt!
|