Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 02:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
ja det er sand men der kan stadigvæk være meget andet der har samme konsistens som sand som er i det skidt f.eks. kalk/kemekalie afkom, men håber sørme ikke der er kalk i

Medlem

lacertus skrev:
BryGs skrev:
nu ved jeg godt at en "80er pollen fra staden" ikke lige er det bedste og reneste hash, men kunne godt tænke mig at vide hvorfor fanden der er sand i?

Det er vel for at få det til at fylde mere, sådan så man kan sælge det til en lavere pris.

Ja tak, har forstået konceptet med at cutte ting op. Fandt det bare lidt underligt at der var sand i, men var også lidt i chock over lacertus' billede :shock: :D

Junior medlem

Det er bare tør, mellemøsts hash det der.
De tørre ikke planterne på den rigtige og bedste måde, men så til gengæld får de mere udbytte når de skal til at banke dem til ryst.
Så det der, er bare plantematriale!

Medlem

Det var dog utroligt som folk skal kloge sig på lacertus' rensede hash. Hvis lacertus siger at det er sand, og det ligner sand, så er det sgu nok sand. Der skal ikke en 3-cifret IQ til at kende forskel på sand og plantedele, når man som lacertus står med skidtet lige foran sig.

Dedikeret medlem

Jeg prøvede personligt at tygge lidt på mit sand, for at verificere sandets sandethed... det var sandt, at det var sand... :D

Mit havde en ganske god "feel" før rensningen.. altså blød og lidt boblende og sådan noget. Men det blev bare så meget bedre efter rensningen.

Ang. virkning, så havde det en virkning, ja. Jeg spiste 0,2 i pandekage, og prøvede at ryge resten (0,2) i pibe senere... jeg kom dog uheldigvis til at stikke fingeren ned i den bløde klump mens den lå i piben så den klistrede ud over hele min hånd... og jeg havde kun lige taget et minimalt sug.. så det var lige 0,18 eller noget der gik til spilde.. :P. Virkningen var ikke overvældende, men jeg synes heller ikke jeg har haft særlig god virkning med oral indtagelse endnu - desværre... :(

Medlem

Mange folk har utilfredsstillende oplevelser med pandekagerne, men kan personligt skrive under på at oral indtagelse virker enormt godt hvis det gøres rigtigt.

Hvordan smagte dit rensede hash i øvrigt (altså i piben, ikke i pandekagerne)?

Medlem

Hmm sand lyder dog rimelig farligt at ryge..man laver glas af sand?

Medlem

Geografisk sted: Hillerød/København
0,2 gram i mad lyder også som ret lidt i forhold til mine erfaringer, med mindre det er den lækreste ryger i byen du propper i. Hvordan lavede du pandekagerne? For hvis hashen ikke er opløst ordenligt i en god mængde fedtstof har kroppen en del svære ved at optage det. Derfor jeg altid smelter en god skål smør og lader hashen/skunken trækker under svag varme i smørret i cirka 30-60 minutter. Så tilsætter du bare dit lækre tjaldsmør til lige hvad det passer dig, så kan du også blive high af dit morgen toastbrød hvis det er dét du ønsker :b Men prøv med et gram af den gennemsnitlige 90'er fra staden per pandekage og spis en enkelt, så burde du mærke lidt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Men prøv med et gram af den gennemsnitlige 90'er fra staden per pandekage og spis en enkelt, så burde du mærke lidt.

Ja, eller meget.
Må godt nok være noget tørt noget du får derude. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]