Krook skrev:
Efter et par minutter fik jeg det ekstremt skidt, det begyndte at sortne, fik blackout og troede jeg skulle besvime, lysnede dog op igen, havde det derefter ekstremt dårligt, var meget svimmel og svedede til mit tøj var fuldstændigt gennemblødt. Det stoppede efter ca. 10 minutter, hvorefter jeg igen var helt normal og upåvirket.
Jeg har røget mig skæv og blind og halvdød, og jeg kan med glæde sige at jeg aldrig - og jeg gentager aldrig - har haft det fysisk dårligt af hash/pot/skunk. Altså når jeg ryger produktet 100% rent uden andre rusmidler inde over.
Jeg kan nærmest ikke ryge andre menneskers joints, da der næsten altid er tobak i. Nikotin rammer mig ekstremt hårdt og jeg bliver meget svimmel, og hvis den er helt gal får jeg kvalme. Jeg har før måttet hage mig fast i bordkanten efter sug i fremmed joint. Normalt er nikotin-skæverten det første man mærker, da det bliver optaget utroligt effektivt af kroppen. Så ryger du og med den samme næsten kan mærke noget: nikotin.
Kombinationen med alkohol er også lidt en prøvelse, som kræver viden om ens alkoholberuselse. Jeg har været ubeskriveligt svimmel i den kombo og virkelig følt mig sølle og hjælpeløs. Jeg plejer efterhånden godt at kunne styre det, men her den anden dag sad jeg og hyggede mig med nogle små skarpe, og jeg følge mig faktisk ikke specielt beruset - men da jeg røg noget pot fik jeg meget hurtigt kvalme og følte mig rigtig svimmel. Igen noget jeg aldrig oplever alene med hash.
Nogle gange kan hash give et markant fald i blodtrykket (fordi blodkarrene bliver udvidet). Dette kan give gele-ben og endog blackout/besvimelse. Alkohol øger denne effekt.