Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
er ikke hypermobil men knækkende har dog været der i mild grad før i tiden... dvs. hvis jeg havde siddet stille i noget tid knækkede det et par gange når jeg tog de første skridt og det var så det.. men det var kun i mine fødder ikke i ryg skuldre hofter osv. og det er ikke stoppet.. men det bliver til gengæld meget slemmere når jeg ryger hash... og oplever forbedring når jeg ikke har røget noget tid... har haft det sådan noget tid men har blevet ved med at sige til mig selv at det ikke kunne passe at hash kunne gøre noget i den stil... var ihvertfald ikke noget jeg havde hørt om før... Men det bliver altså meget slemmere med knækkende når jeg ryger især når jeg ryger meget.. Men hvordan kan det værre.. fysiologisk eller hvad det hedder skulle hash jo ikke gøre det store så vidt jeg har forstået.. måske blevet allergisk over for hash :) ?
kommer ihvertfald ikke med andre substanser som jeg har prøvet at indtaget siden knække oplevelsen..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]