Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Mit indtryk er at salvia ikke er det hårdeste stof for psyken, af den grund at det er så umådeligt svært at forstå og relatere til en høj dosis.
Man har simpelthen ikke et ego som kan skades. Det er ihvertfald min oplevelse.
Derudover er det meget ofte en ubehagelig rus.
Men uanset hvad, så pads på knolden.

Er der iøvrigt nogle som har forsøgt sig med at tage bladende sublingualt??

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Arius

Salvia kan ikke sammenlignes med DXM overhovedet så dit indlæg har ingen værdi i denne sammenhæng. Tror du ikke du skulle ta' og skrue lidt ned for blusset. Du kommer ikke langt med "...lyt nu for helvede til hvad vi siger..." :!:

Jeg kan godt sætte mig ind i at det kan virke provokerende at en person trodser andre brugeres velmenende, gode råd, men husk på at Mr. Wise i sidste ende selv bestemmer hvad og hvordan han vil gribe tingene an. På mig virker Wises reaktionsmønster mest som et udtryk for én, der gerne vil have noget opmærksomhed og ikke rigtig er klar til at ændre noget på baggrund af hvad folk skriver herinde. Men fordi han ikke ændrer sig umiddelbart betyder det jo ikke at jeres gode råd ikke bliver taget til efterretning og kan hjælpe i det lange løb. Efter at have kendt mange misbrugere, heraf en del med psykiske lidelser, har jeg fået en forståelse for at ændringer af disse menneskers vaner og reaktionsmønstre tager tid. - Derfor er det værd at bibeholde den gode debatkultur i stedet for at lade sig frustrere over at der er nogen der ikke lytter.

Og så kan man jo glæde sig over at Mr. Wise, på trods af advarslerne, havde et godt og udbytterigt trip.

@Mr. Wise

Citat:
Fik afvide at jeg kunne udvikle psykiske lidelser, sku det så være kommet eller kommet det????

Der er ikke nogen her på boardet, der kan give en ordentlig vurdering på hvorvidt du er psykisk syg eller er ved at udvikle en psykisk lidelse. At ryge salvia i sig selv giver dig ikke en psykisk lidelse - dét er jeg overbevist om, men at dømme ud fra dine indlæg i Medaljens Bagside har du i hvert fald nogle ting at slås med inde i dig selv. - Medmindre du selv føler at du har noget konstruktivt at arbejde med vil jeg igen råde dig til at snakke med din læge, psykolog eller anden terapeutisk vejleder. Det er ikke en holdbar situation at have dine symptomer på paranoia krydret med et hashmisbrug og trang til at gå med kniv!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]