Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
for guds skyld, det du skal gå op i er ikke antallet af blunts..

men derimod god, billig pakning og god service!

jeg behøves ikke nævne navnet, men vi kender vel alle den infamøse shop, som bruger 2-3 uger på at afsende en ordre, aldrig sender de rigtige ting med, sender tingene så de går i stykker... - nægter at besvare ens emails, når man skriver ind omkring mangler og ødelagte vare...

sidst jeg bestilte derfra, fik jeg aldrig min tjubang med, mine blunts lå løst i en kasse og mener 1 af dem var skadet... skrev ind til dem flere gange, aldrig fået svar... - og så betaler man endda ekstra for at de skal pakke det?! HVAD FANDEN?!

HVIS du kan skaffe bedre service end det, så har du ihvertfald én kunde herfra.

Medlem

spiffeh skrev:
for guds skyld, det du skal gå op i er ikke antallet af blunts..

men derimod god, billig pakning og god service!

jeg behøves ikke nævne navnet, men vi kender vel alle den infamøse shop, som bruger 2-3 uger på at afsende en ordre, aldrig sender de rigtige ting med, sender tingene så de går i stykker... - nægter at besvare ens emails, når man skriver ind omkring mangler og ødelagte vare...

sidst jeg bestilte derfra, fik jeg aldrig min tjubang med, mine blunts lå løst i en kasse og mener 1 af dem var skadet... skrev ind til dem flere gange, aldrig fået svar... - og så betaler man endda ekstra for at de skal pakke det?! HVAD FANDEN?!

HVIS du kan skaffe bedre service end det, så har du ihvertfald én kunde herfra.

2 (:

"Smokers Choice" filtertips, grønne, sorte og blå - ville også være rigtig godt. De skulle være dansk producerede, så de burde være til at finde.

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Hehe det er helt sikker bedre service end det :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Må man spørge til hvordan det går med shoppen?

Medlem

Geografisk sted: I det mørke jylland...
Det går nu fint med at sælge vægte men kommer desværre ik af med så meget papir så derfor kunne det jo være godt at få noget samarbejde i gang med den her side :)

Junior medlem

Geografisk sted: Højt, højt oppe
Jeg tror ikke de fleste folk går vildt meget op i hvilket mærke papiret er :?:
Men jeg har nogle forslag;

Køb papir fra 3-4 forskellige steder, så meget forskel er der heller ikke, bare du sørger for at have forskellige størrelser. Jeg ved ikke om andre headshops sælger det, men du skal da klart have filtertips, måske flere forsellige slags, og lav et godt udvalg af phillies.
Hvis du skal sælge bonger, chillums og tjubanger, så sørg for at dette er af god kvalitet, de fleste jeg kender har intet imod at betale ekstra, hvis de ved at det er god kvalitet.
Jeg tror at du kunne tjene lidt ekstra ved at sælge "reservedele" til folks bonger, f.eks. slamrør, fod og diverse gummi.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]