Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 21:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ryger altid med min trofaste rygerhomie, og sidder og dyrker vores latterlige humor. Altid i selvskab med en film, og masser af fråder og saftevand, bryder mig ikke om sodavand når jeg er skæv.

Har røget alene engang, ikke noget jeg gider og gøre igen. Syntes det er kedeligt.

:whogives:

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg ryger alene ca. halvdelen af gangene, når jeg gør det plejer jeg at se en god film eller høre noget lækkert musik imens. Jeg ryger alene for at slappe af, efter en udmattende weekend er det sgu rart at suge et hoved og læne sig tilbage og nyde den komplette ro. At sige det er junkie-agtigt er efter min mening at generalisere, grunden til at folk synes dette er fordi junkier gør det, men bare fordi junkier gør det er alle andre der gør det ikke nødvendigvis junkier. Håber det gav mening :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Jeg ryger efterhånden næsten kun alene.
I starten prøvede jeg at ryge nogle gange i selskab med nogle venner, men det er absolut ikke et socialt stof IMO. Jeg bliver fåmælt, couchlocket og får en smule noia, der ikke passer godt til socialt samvær, især hvis nogle af de tilstedeværende er ædru.
Så for mig er det helt klart et rekreationelt alene-stof, hvor man kan fordybe sig i musik, film, fråder.

fe_faqet skrev:
efter en udmattende weekend er det sgu rart at suge et hoved og læne sig tilbage og nyde den komplette ro.

Jeg har godt nok svært ved at forstå, hvordan du kan syntes at hash giver "komplet ro" ?
Efter mine erfaringer giver det da tværtimod tankemylder, en krop der summer derudaf og ofte en smule noia, eller ihvertfald opmærsomhed på lyde og andre ting omkring én.

MDMA derimod - dét giver komplet ro. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Jeg kan personlig bedst lide og ryge med en god ven. Helst ikke for mange da jeg syntes det kan blive besværlig. Men 1 til 2 venner og en god ryger så får jeg et super rus. Jeg bryder mig ikke om at ryge alene, da jeg ikke rigtig kan se det sjove i det :S Jeg holder af at kunne sidde, gå osv. med en god ven mens man får en god og seriøst snak og griner en masse. Det syntes jeg at man misser ved at være alene. Men det er jo kun min mening :)

Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Silver_Bullet skrev:
fe_faqet skrev:
efter en udmattende weekend er det sgu rart at suge et hoved og læne sig tilbage og nyde den komplette ro.

Jeg har godt nok svært ved at forstå, hvordan du kan syntes at hash giver "komplet ro" ?
Efter mine erfaringer giver det da tværtimod tankemylder, en krop der summer derudaf og ofte en smule noia, eller ihvertfald opmærsomhed på lyde og andre ting omkring én.

MDMA derimod - dét giver komplet ro. :)

Tankemylderet har jeg ikke noget imod, man bliver jo stadig rolig i kroppen. Det lyder som om du får noia rimelig tit, for jeg og andre jeg kender der ryger får det altså ikke "ofte"

Medlem
Brugeravatar

fe_faqet skrev:
Tankemylderet har jeg ikke noget imod, man bliver jo stadig rolig i kroppen. Det lyder som om du får noia rimelig tit, for jeg og andre jeg kender der ryger får det altså ikke "ofte"

Tjaeh....for mig hører det bare lidt med til hash-rusen, at man indimellem får lidt noia eller ufrivillige tankestrømme af negative tanker.
Dette er jeg dog blevet bedre til at kontrollere/modvirke, og det kommer også en del an på hvor meget man ryger, og hvad man laver imens.

Det bør måske også nævnes, at jeg ikke ryger særlig meget/tit. For tiden er det vel 2-3 joints om måneden.

Hvis du vil vide mere, kan du jo altid kigge i et af mine gamle topics "noia-kontrol", hvor jeg kommer ind på emnet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]